Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
49 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Youns El Hilali

Gestart door Huizen, juli 12, 2023, 18:05:25

Vorige topic - Volgende topic

HansKazan

Citaat van: sunderland op augustus 26, 2023, 09:43:32
kan er nog niet zoveel over zeggen. Jongen wil dolgraag dat zie je aan alles. Komt op mij soms wat houterig over. Lijkt alsof hij teveel heeft getraind in de sportschool. (Moet iets soepeler worden)

Die moet over een tijdje gewoon Balk vervangen.

okkele

balk was 1 van de betere spelers gister.
is hilali niet een centrumspits?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland

Citaat van: HansKazan op augustus 26, 2023, 10:38:53
Die moet over een tijdje gewoon Balk vervangen.
hoe kom je daar nu bij? Compleet andere speler of je moet Kazan kunnen nadoen  :devil

Josli

Hij viel nu in aanvallend op het middenveld, en ik denk ook dat die positie het best bij hem past. Ben eigenlijk best wel van hem gecharmeerd tot nu toe. Heeft een goede drive en wint veel duels. Op de vleugel vind ik hem niet echt een optie eigenlijk. Meer een concurrent voor Breij dan voor Balk wat mij betreft...

YellowBlue

De Gast

Kunnen we deze jongen nu al afschrijven? Als wissel erin en na 55 min er weer uit. Vind hem fysiek tegenvallen, lijkt wat een te dikke reet te hebben, daarbij een erg deprimerende uitstraling en brengt niks. Lijkt weer een gevalletje Mambimbi te worden. Had nou net de hoop dat we met het vertrek van Foeke daar vanaf waren.

Bankzitter

Niet elke aankoop is raak, er zullen altijd missers tussen zitten.
Vind het ook nog wat te vroeg om conclusies te trekken.

Mike SCC

Ik vraag me dan wel eens af op basis waarvan zo'n jongen bij AC Milan terecht kan komen. Of het moet er nog eens uit komen.

Holwerd voor Cambuur

Hij is in ieder geval geen buiten..
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Tanjajeah

Volgens mij vergeten we voor het gemak even dat die jongen net een paar maandjes 20 is, uit een ander land komt en alleen Italiaans spreekt. Geef hem krediet. Bovendien vind ik het helemaal geen buiten en hijzelf vindt ook dat ie een 10 is.

Was wel erg sneu natuurlijk, dat ie erin kwam en ook weer gewisseld werd. Maar ik vind dat je dat de TS kunt aanrekenen, je had natuurlijk gelijk een echte buiten - Wiebe - moeten brengen.

Zal mentaal wel even een tikje zijn, hij zat na zijn wissel ook helemaal afgezonderd in het hoekje van de dug-out. Hoop dat hij goed begeleid wordt.

Noordcambuur

Hij zat op het randje van zijn tweede gele kaart.

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op september 09, 2023, 22:48:37
Hij zat op het randje van zijn tweede gele kaart.
als het dat is heb er ik geen mening over. Ik vind het schandalig dat een trainer dit doet, vind het zo laag bij de grond. En al helemaal op ons nivo. Je ziet Tol 90 min superslecht spelen en die blijft 90 min staan. Dan denk ik hoelang mag je zo slecht spelen en blijven staan

Galdiano

Hij kreeg geel, en was later weer bij een actie betrokken, en had erna nog commentaar. Ze hebben hem gespaard.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

AL

Citaat van: Galdiano op september 09, 2023, 23:36:03
Hij kreeg geel, en was later weer bij een actie betrokken, en had erna nog commentaar. Ze hebben hem gespaard.

En speelde echt  vreselijk slecht.
Is sowieso geen buiten en snapte ook niet waarom Kooistra niet direct kwam.

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op september 09, 2023, 23:36:03
:thumbsup