Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
87 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

Youns El Hilali

Gestart door Huizen, juli 12, 2023, 18:05:25

Vorige topic - Volgende topic

Huizen

Ook heel benieuwd! Iemand hem al aan de slag gezien?  |:)

Oud Cambuur

Heb hem nu 2 keer op de training zien hij loopt er wat verloren bij aan zijn balaanname kan nog genoeg aan gewerkt worden is namelijk matig. Zie nog niet een basisspeler in hem maar misschien dat het voor hem een gewenning is en dat hij straks gaat vlammen

papier

Citaat van: Bussum op juli 19, 2023, 13:56:33
Ook heel benieuwd! Iemand hem al aan de slag gezien?  |:)

CiteerLeuk spitsje, zaterdag even bij jong cambuur aan het werk gezien tijdens de training, niet afgemaakt omdat hij nog niet fit was. maar loopacties en slimmigheidjes van een echte spits! ben benieuwd!
Citeerwas op zijn eerste training fel en sterk, goede balaanname. Zit een goeie kop op deze jongen.

Geintje, deze heb ik even uit het Berisha topic gehaald. Laten we het maar rustig aan doen met deze jonge gast.

denistel

krijgt amper ballen verstaat de taal niet heeft veel jonge spelers om hem
heen die em ook niets kunnen leren. moet gewoon iemand zijn die hem weg
wijst maakt in het voetbal en naast het voetbal

denistel

Citaat van: denistel op juli 20, 2023, 15:15:29
wijs maakt in het voetbal en naast het voetbal

papier

Citaat van: denistel op juli 20, 2023, 15:16:02

Eens. Anders is het echt een loze investering. Maar ik heb wel eens gelezen dat Sjors Ultee een Louis van Gaal adept is dus die gaat uit van het TOTALE MENS principe.

Vlampiep

Met deze omkoal as trainer kenne we lieke goead as aflopen seizoen sonder spits speule, die kloat siet ut absoluut niet.

wiekie1969

Er moet de nodige routine bij anders wudde we 13e

Tanjajeah

Viel positief op in het (eerste) half uur dat hij speelde. Stond op 10, achter Uldiriks en dat was een mooi koppeltje. Sterk voor zijn leeftijd en heel doelgericht. Knappe achterwaartse kopbal die op de paal belandde, waarna Uldiriks met zijn uitschuifbenen de 1-1 binnen tikte. Daarna had hij zelf via een afstandsschot nog een kans op 2-1. Weet niet of Youns voor de basis is gehaald, maar potentie lijkt ie zeker te hebben.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

EdsjeSCC

Hij heeft tijd nodig (wat logisch is), maar zijn gretigheid richting het doel vind ik al een verademing ten opzichte van wat wij hebben

SCC

Wat je terecht aangeeft: hij heeft tijd nodig. Andere omgeving, andere cultuur en vooral ook ander klimaat.
Maar baseer je die gretigheid op basis van trainingen?
Afgelopen vrijdag vond ik hem wat traag en loom ogen, alsof hij conditioneel een forse achterstand heeft. Kan natuurlijk de spanning zijn geweest en dan werkt het spel van de laatste 20 minuten (pompen) natuurlijk ook niet echt mee om er even lekker in te komen (hoog tempo en weinig tijd voor maken van beslissingen). Maar als je Wiebe Kooistra zag invallen, daar spatte de gretigheid vanaf. Bij El Hilali viel me dat tegen.

Hopelijk ligt het inderdaad aan fitheid en gaan we nog mooie dingen zien van onze Italiaan.

HansKazan

Citaat van: SCC op augustus 14, 2023, 14:29:36
Wat je terecht aangeeft: hij heeft tijd nodig. Andere omgeving, andere cultuur en vooral ook ander klimaat.
Maar baseer je die gretigheid op basis van trainingen?
Afgelopen vrijdag vond ik hem wat traag en loom ogen, alsof hij conditioneel een forse achterstand heeft. Kan natuurlijk de spanning zijn geweest en dan werkt het spel van de laatste 20 minuten (pompen) natuurlijk ook niet echt mee om er even lekker in te komen (hoog tempo en weinig tijd voor maken van beslissingen). Maar als je Wiebe Kooistra zag invallen, daar spatte de gretigheid vanaf. Bij El Hilali viel me dat tegen.

Hopelijk ligt het inderdaad aan fitheid en gaan we nog mooie dingen zien van onze Italiaan.

Stond op een hele andere positie en kon aanvallend minder brengen dan Kooistra. Vond hem in de laatste oefenwedstrijd ook erg leuk spelen. Maakte wel fouten maar je kan aan zijn bal aannames, het gelijk schieten op goal etc wel zien dat het een gretige speler is. Heeft vast niets voor niets bij de jeugd van AC Milan gespeeld. Denk dat we hier nog een hoop plezier aan gaan beleven.

anderszchristian

Wat is jullie indruk tot nu toe van Youns? Kreeg gister iets meer tijd om zichzelf te laten zien. Vooral zijn trap techniek viel mij in positieve zin op, maar ik zie niet in op welke positie hij op korte termijn in de basis elf zal komen.

sunderland

Citaat van: anderszchristian op augustus 26, 2023, 09:11:31
Wat is jullie indruk tot nu toe van Youns? Kreeg gister iets meer tijd om zichzelf te laten zien. Vooral zijn trap techniek viel mij in positieve zin op, maar ik zie niet in op welke positie hij op korte termijn in de basis elf zal komen.
kan er nog niet zoveel over zeggen. Jongen wil dolgraag dat zie je aan alles. Komt op mij soms wat houterig over. Lijkt alsof hij teveel heeft getraind in de sportschool. (Moet iets soepeler worden)