Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 12
  • Total: 12
12 gasten, 0 leden

Milan de Koe

Gestart door Stiens, juli 14, 2023, 11:48:35

Vorige topic - Volgende topic

Stiens

TRANSFER: MILAN DE KOE DEFINITIEF SPELER VAN SC CAMBUUR

Hij droeg als D-pupil al het geel-blauw en mag zich na een succesvolle proefperiode sinds vandaag officieel speler van SC Cambuur noemen: Milan de Koe. De 21-jarige centrale verdediger heeft zijn handtekening gezet onder een contract voor ??n seizoen, met een optie voor nog een seizoen.

De Koe, geboren in Groningen en inwoner van Zuidhorn, doorliep de toen gezamenlijke jeugdopleiding van SC Cambuur en FC Groningen en kwam na een korte periode bij Fortuna Sittard terecht bij Harkemase Boys. Hier speelde hij vorig seizoen alle 34 wedstrijden in de Derde Divisie en wist hierin bovendien zes keer het net te vinden.

?Een terechte beloning?, zo omschrijft technisch directeur Eti?nne Reijnen het aantrekken van Milan de Koe. ?Milan traint nu bijna twee weken met ons mee en maakt op alle gebieden een goede indruk. Met zijn lengte en duelkracht is hij in de eerste plaats een goede verdediger, maar ook met de bal durft hij de oplossing vooruit te zoeken.?

Welkom terug en veel succes, Milan!

Scc4-ever

Welkom en veel succes  |:)

Bens

Veel succes bij deze mooie club  |:)

Noordcambuur

Welkom Milan en veel succes bij Cambuur Leeuwarden  :devil

Mike SCC

Welkom en veel succes bij  :scc  |:)

V-man

Milan de koe. Alleen die naam al spreekt tot mijn verbeelding! Wederom welkom in het mooie Leeuwarden!

Bankzitter

Niet veel info te vinden over Milan maar het lijkt een lange , kopsterke gozer, zowel aanvallend als verdedigend. Transfermarkt heeft hem op 1.96 en bij Harkema ook 6 goals gemaakt in derde klasse. Daarbij een goede opbouwer, maar mag wat harder zijn in de duels. Klinkt als een typische Cambuur verdediger ;)

Had ook moeite met het profleven, maar kiest nu weer bewust voor voor een 2e kans.
Klinkt als een ideale speler om in te vallen met zijn kopkracht om een voorsprong te verdedigen of wat te forceren.

Ook wel leuk dat het een maatje is van Remco Balk. Na ons Franse duo nu 2 uit Zuidhorn.

Hoe deed hij het op de trainingen?

wiekie1969

Harkemase Boys. 3e  divisie. Hoe hoog leg je de lat als club zijnde. Succes Milan.

zeewolde

Citaat van: wiekie1969 op juli 15, 2023, 09:16:33
Harkemase Boys. 3e  divisie. Hoe hoog leg je de lat als club zijnde. Succes Milan.
goeie scorebordjournalistiek.
Hoe is hij dan voetballend?

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op juli 15, 2023, 09:16:33
Heo dat wete we wel? kan die jongen daar wat aan doen?  Gewoon proberen en steunen. Milan veel succes!

michello

Citaat van: Bankzitter op juli 15, 2023, 08:56:32
Niet veel info te vinden over Milan maar het lijkt een lange , kopsterke gozer, zowel aanvallend als verdedigend. Transfermarkt heeft hem op 1.96 en bij Harkema ook 6 goals gemaakt in derde klasse. Daarbij een goede opbouwer, maar mag wat harder zijn in de duels. Klinkt als een typische Cambuur verdediger ;)

Had ook moeite met het profleven, maar kiest nu weer bewust voor voor een 2e kans.
Klinkt als een ideale speler om in te vallen met zijn kopkracht om een voorsprong te verdedigen of wat te forceren.

Ook wel leuk dat het een maatje is van Remco Balk. Na ons Franse duo nu 2 uit Zuidhorn.

Hoe deed hij het op de trainingen?

Hij mag nog wel even naar de sportschool.  ;)

Bankzitter

Tja, dat seizoen Zuidhorn zal hij meer in de kantine dan in de sportschool zijn geweest.
Kracht is gelukkig makkelijk te trainen . Hij heeft ook wel tijd om op niveau te komen, normaal spelen Bergsma, Tol en/of Smand in de basis.

wiekie1969

We halen tot nu toe alleen jonkjes van 65 kilo. In de kkd wordt er puur op fysiek gevoetbald. Hotseknots en 1 tegen 1 duels. Dus in mijn ogen heb je dan fysiek grote sterke spelers nodig.  Ik snap het beleid totaal niet. Maar dat is mijn mening.

denistel

Citaat van: wiekie1969 op juli 15, 2023, 12:54:08
We halen tot nu toe alleen jonkjes van 65 kilo. In de kkd wordt er puur op fysiek gevoetbald. Hotseknots en 1 tegen 1 duels. Dus in mijn ogen heb je dan fysiek grote sterke spelers nodig.  Ik snap het beleid totaal niet. Maar dat is mijn mening.

kampioens jaar deden we het ook met voetbal en niet met kracht enz maar toen hadden
we wel wat betere spelers dan nu

PePe

Milan moest zich meer aanbieden, deed niet echt mee.