Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
33 gasten, 5 leden (1 verborgen)
Bankzitter, mathijs901, bok, justremco

cambuur heracles

Gestart door nee,wel?, juli 20, 2023, 20:07:40

Vorige topic - Volgende topic

nee,wel?

zaterdag even een oefen potsje twee keer 60 minuten tegen heracles in ons eigen nostalgische cambuur stadion  aanvang 14:30 dus maar even teugen de vrouw zegguh dat de vakantie nog even uutsteld wurd........... |:) :proost

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

nee,wel?

over de hele wedstrijd gezien vond ik ondanks de uitslag ook niet dat de vonken er vanaf spatten maar toch lekker een dergelijke overwinning die lui maar zingen eredivisie.....nou ik heb het er niet vanaf gezien

CambuurArnhem

Dit is dus wel het allerlaatste wat ik verwacht had qua uitslag. Ik zat te vrezen dat het 0-6 of erger zou worden, gezien alle verhalen. Lekker, hoor!

denistel

had ook een dikke nederlaag verwacht maar dit kan een boost geven
al zal er toch zeker in elke linie nog versterking moeten komen

AL

Helaas niet aanwezig kunnen zijn.
Las in verslag weer aantal keren goed werk van Wiebe Kooistra.
Hoe deed hij het?
Is nog maar 16 jaar!!

sunderland

Citaat van: AL op juli 22, 2023, 18:38:43
Hoe deed hij het?
Is nog maar 16 jaar!!
was er ook niet, ben ook benieuwd? En ook een wedstrijdverslag?

poelie-lwd

Fedde de Jong en die Italiaan zitten op voetbal. Kooistra, vd Werff, schaapman zijn echt talenten. Ik vond Uldrikis en Smit heel sterk als aanspeelpunt en/of door combineren en scoren beide. Balk soms nonchalant maar wel gretig en hardwerkend. Idem vd Water. Er moet echt nog wel ervaring bij maar dit biedt zeker perspectief.

Iedereen heeft recht op mijn mening.

NRG

Dit is gewoon een goed resultaat. E?ntje die telt. Jeugdig enthousiasme in combinatie met nog wat routine erbij zou wel eens heel goed kunnen uitpakken in de KKD.

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op juli 22, 2023, 18:59:43
Fedde de Jong en die Italiaan zitten op voetbal. Kooistra, vd Werff, schaapman zijn echt talenten. Ik vond Uldrikis en Smit heel sterk als aanspeelpunt en/of door combineren en scoren beide. Balk soms nonchalant maar wel gretig en hardwerkend. Idem vd Water. Er moet echt nog wel ervaring bij maar dit biedt zeker perpectief.
mooi om te lezen van een voetbalkenner. We zitten vaak op 1 lijn  8) |:) en volgens mij bedoelde ik ook die 2

Tanjajeah

Vlampiep

Citaat van: AL op juli 22, 2023, 18:38:43
Hoe deed hij het?
Is nog maar 16 jaar!!
Wat is heb gezien is Wiebe een talent waar we met goede begeleiding veel plezier aan kunnen beleven. Speelt gedreven, volwassen en heeft overzicht.

Vlampiep

Fedde de Jong en die Italiaan zitten op voetbal. Kooistra, vd Werff, schaapman zijn echt talenten. Ik vond Uldrikis en Smit heel sterk als aanspeelpunt en/of door combineren en scoren beide. Balk soms nonchalant maar wel gretig en hardwerkend. Idem vd Water. Er moet echt nog wel ervaring bij maar dit biedt zeker perspectief.
Ja man, wat een opsteker na dit afgelopen kutseizoen.

Mp

Citaat van: Tanjajeah op juli 22, 2023, 19:38:34

Samenvatting van de wedstrijd, van Heracles-TV:

https://www.youtube.com/watch?v=CPFTB3fUdXQ

Mooie samenvatting, alleen maar Cambuur aanvallen  :_schater  |:)

Dokkumer

Ervaring in alle linies?
De echte, dat lees je :devil