Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
90 gasten, 1 lid
zeewolde

cambuur heracles

Gestart door nee,wel?, juli 20, 2023, 20:07:40

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Bij Emmen 6 beoogde basisspelers geblesseerd en halen competitiestart waarschijnlijk niet.
Verder nog weinig nieuwe spelers...

papier

Citaat van: zeewolde op juli 26, 2023, 10:52:02
Bij Emmen 6 beoogde basisspelers geblesseerd en halen competitiestart waarschijnlijk niet.
Verder nog weinig nieuwe spelers...

Lubbers ook exit. Beetje een rommeltje daar.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: papier op juli 26, 2023, 11:24:07
Lubbers ook exit. Beetje een rommeltje daar.

Die heeft gezondheidsproblemen,heel jammer voor Emmen.

Bankzitter

En Fred Grim moet nu de spelers gaan halen (dubbelfunctie als TD en trainer).
Dues heel lekker gaat het daar allemaal niet.

Maar goed, we moeten zelf de zaken op orde hebben.
We hebben er niks aan als we 10 minuten fris voetballen , na een kwartier 0-2 staan en dan de rest van de wedstrijd als angsthazen verder voetballen.

Vrijdag wel een mooie testcase , ook om te zijn welke keuzes Ultee gaat maken voor de basis.

papier

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 26, 2023, 11:25:44
Die heeft gezondheidsproblemen,heel jammer voor Emmen.

Oh ik haal hem door de war met de technisch manager, die is na een half jaar opgestapt/in goed overleg weggegaan wegens een verschil in inzicht. Voor Lubbers sneu inderdaad, maar een begrijpelijke keuze.

sunderland

Nu er weer rellen zijn geweest in Enschede kun je er maar op rekenen dat de discussie om uitwedstrijden definitief te verbieden weer los zal gaan. We moeten er rekening mee houden dat we geen uitwedstrijden mogen bezoeken. Groningen uit wat de mooiste is zal zeker niet doorgaan..

hobbes

Citaat van: sunderland op juli 28, 2023, 08:41:23
Nu er weer rellen zijn geweest in Enschede kun je er maar op rekenen dat de discussie om uitwedstrijden definitief te verbieden weer los zal gaan. We moeten er rekening mee houden dat we geen uitwedstrijden mogen bezoeken. Groningen uit wat de mooiste is zal zeker niet doorgaan..

Als iedereen zit waar hij hoort te zitten hoeft het geen probleem te zijn. Maar 200 fanatieke supporters met sponsorkaarten op de hoofdtribune is geen goed idee.

papier

Citaat van: hobbes op juli 28, 2023, 08:54:33
Als iedereen zit waar hij hoort te zitten hoeft het geen probleem te zijn. Maar 200 fanatieke supporters met sponsorkaarten op de hoofdtribune is geen goed idee.

Daar begint het al mee. Vervolgens ziet iedereen wat voor een vlees je in de kuip (of in dit geval de Veste) hebt en besluit politie om niet op te treden. Terwijl je na die minuut 'stilte' echt wel wist dat dit zou kunnen escaleren. Anders staat Vak P er toch slecht op in de hooliganwereld en dat kan natuurlijk niet. Maar de politie besluit niets te doen en de boel te laten escaleren. Een beetje vergelijkbaar gevoel bij Cambuur - Heerenveen afgelopen seizoen. Laat het maar gebeuren. Dan staat het weer even op de agenda en kunnen we weer een paar weekenden vrij nemen. En wie zijn er de dupe? Wij als jan met de pet en sjaal supporter die gewoon normaal en fatsoenlijk een wedstrijdje willen kijken.

sunderland

dat vinden wij?

sunderland

kan ook alleen maar in Nederland

sunderland

Citaat van: papier op juli 28, 2023, 09:09:47
Daar begint het al mee. Vervolgens ziet iedereen wat voor een vlees je in de kuip (of in dit geval de Veste) hebt en besluit politie om niet op te treden. Terwijl je na die minuut 'stilte' echt wel wist dat dit zou kunnen escaleren. Anders staat Vak P er toch slecht op in de hooliganwereld en dat kan natuurlijk niet. Maar de politie besluit niets te doen en de boel te laten escaleren. Een beetje vergelijkbaar gevoel bij Cambuur - Heerenveen afgelopen seizoen. Laat het maar gebeuren. Dan staat het weer even op de agenda en kunnen we weer een paar weekenden vrij nemen. En wie zijn er de dupe? Wij als jan met de pet en sjaal supporter die gewoon normaal en fatsoenlijk een wedstrijdje willen kijken.
klopt helemaal. Toen hier ook, laat et gebeuren dan hoeven we de rest van het jaar niet meer. En idd met die minuut stilte, als dat hier was gebeurd stond ik ook in vuur en vlam. Hou mij altijd verre van rotzooi maar op zo,n moment breekt er wat

papier

Citaat van: sunderland op juli 28, 2023, 09:49:01
kan ook alleen maar in Nederland

Dat is kennelijk een eis van de Uefa. Twente moest dus sponsorkaarten afstaan voor Hammarby. Dat schuurt natuurlijk enorm met de harde scheiding bij het uitvak. Zij zaten wel in een apart vak, met aparte horeca en moesten met de bus naar het stadion komen. Voor de sponsoren op het pluche geldt dat niet, voor die paar euro's regelt de Uefa op de blote knietjes wel even wat. Net zulke slappe zakken als bij de KNVB.

anderszchristian

Ik hou mijn hart ook vast straks in ons nieuwe stadion waar de tribunes tot het veld lopen.. Je moet er toch niet aan denken dat er straks na een aantal incidenten van die 'Feyenoord netten' worden geplaatst

papier

Citaat van: anderszchristian op juli 28, 2023, 10:12:08
Ik hou mijn hart ook vast straks in ons nieuwe stadion waar de tribunes tot het veld lopen.. Je moet er toch niet aan denken dat er straks na een aantal incidenten van die 'Feyenoord netten' worden geplaatst

Daar ben ik op zich niet zo bang voor. Enkele seizoenen terug hadden we hier op noord ook hekken, er is volgens mij best veel tijd en aandacht gegaan naar hoe dit te managen. Ik heb het idee dat daar (maar eerlijk gezegd kom ik nooit op noord want daar zit ik niet) nu best wat sociale controle is om te voorkomen dat mensen op het veld komen. Want hoewel je nog wel een trap af moet kun je daar ook vrij eenvoudig op het veld komen.

Galdiano

Citaat van: sunderland op juli 28, 2023, 08:41:23
Groningen uit wat de mooiste is zal zeker niet doorgaan..

Wat is er mooi aan Groningen uit?
Dichtbij? Ja het is grootste stadion, maar of het de mooiste is?

Zelf heb ik persoonlijk veel meer met de iets verdere wedstrijden.
VVV, Graafschap, Den Bosch, NAC, Willem II, noem maar op.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets