Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 14
  • Total: 14
14 gasten, 0 leden

Telstar away

Gestart door D-to-f, augustus 03, 2023, 12:21:14

Vorige topic - Volgende topic

okkele

Citaat van: Noordcambuur op augustus 16, 2023, 19:16:57
Zullen we het nu maar een keer hebben over deze wedstrijd  :_schater
ja.

telstar lijkt mij dit seizoen het lelijke eendje.
cambuur is een club in opbouw maar toch zeker een end verder dan telstar.
wel de mooiste (ex)voorzitter van het betaald voetbal.
ik verwacht dat cambuur beter voetbal speelt dan telstar met fedde de jong als jonge leider ipv van kaam.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

dingetje op de website van telstar,
een afbeelding van een man in een scootmobiel met de tekst "sta op als je voor telstar bent" .

https://sctelstar.nl/de-club/missie-visie
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

grijskijker

Citaat van: zeewolde op augustus 16, 2023, 19:53:21
met of zonder Bangura?
Je kan beter vragen met Breij en v/d Meer of zonder, waren vandaag niet op de training, sowieso zonder Bergsma..

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Grijskijkert op augustus 16, 2023, 21:19:08
Je kan beter vragen met Breij en v/d Meer of zonder, waren vandaag niet op de training, sowieso zonder Bergsma..
Wat heeft bergsma? Ik las 5 weken er uit?
Henk, held, bedankt

denistel

Citaat van: okkele op augustus 16, 2023, 20:29:22
ja.

telstar lijkt mij dit seizoen het lelijke eendje.
cambuur is een club in opbouw maar toch zeker een end verder dan telstar.
wel de mooiste (ex)voorzitter van het betaald voetbal.
ik verwacht dat cambuur beter voetbal speelt dan telstar met fedde de jong als jonge leider ipv van kaam.

waren ze wel vaker toch vaak pittige potjes daar.

Delfzijl/Cambuur

Ik vind het een leuke club, weinig geld en toch meestal leuk voetbal.
Excelsior heb ik dan weer niks mee maar vind het wel knap dat zij zich keer op keer de eredivisie in voetballen.

grijskijker

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 16, 2023, 21:50:30
Wat heeft bergsma? Ik las 5 weken er uit?
liesblessure(scheurtje)

Destroyer

Citaat van: okkele op augustus 16, 2023, 20:34:58
dingetje op de website van telstar,
een afbeelding van een man in een scootmobiel met de tekst "sta op als je voor telstar bent" .

https://sctelstar.nl/de-club/missie-visie

Wel potverdikke, de volksclub van vis en staal Telstar is ook ambitieus! Upgrade stadion naar 6000 capaciteit, nieuw supportershome en promenade plus jong Telstar en witte leeuwinnen met als klap op de vuurpijl binnen drie jaar eredivisie willen spelen...

Het wordt druk op het hoogste podium met al die ambitieuze clubs...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: denistel op augustus 16, 2023, 21:51:56
waren ze wel vaker toch vaak pittige potjes daar.

Yep, Telstar uit altijd lastig  8) ook thuis altijd vervelend. Ik herinner me nog ongeveer 15 jaar geleden konden we periode pakken scoorde die lange Plet voor hun de 1-2, dag feestvreugde  ;(
** Poolwinner 18/19 - 21/22

RG

Vandaag(woensdag)na de training kwam Burghout nog even de tribune op praatje maken en toen vroeg ik waar Breij en vd Meer waren. Die waren beide niet helemaal lekker zei hij.  Morgen (donderdag) zou het bekeken worden hoe ze ervoor staan maar leek wel mee te vallen. Bergsma3/4 week out.

Caschili trainde lang mee vandaagen ging voluit. Weer een stukje langer dan de dag ervoor. Wordt voorzichtig opgebouwd denk ik. Vrijdag basis zal wel te vroeg zijn maar wellicht invalbeurt mogelijk. Dit laatste stuk over Caschili is mijn eigen idee.

Noordcambuur

richard

Smit ipv Uldrikis, Smand voor Bergsma(blessure) Vd Water haakte op laatst ook af hoe dat er voor staat weet ik niet.

sunderland

Citaat van: richard op augustus 17, 2023, 13:34:03
Smit ipv Uldrikis, Smand voor Bergsma(blessure) Vd Water haakte op laatst ook af hoe dat er voor staat weet ik niet.
Smit nou we zullen zien. Als ie start ist meestal niks. Hoop dat ie het waarmaakt wat sommige denken . Bij een kans scoort ie wel makkelijker

SCC

Waar ik niet op hoop: Smit op de plek van vd Water (of Balk daar en Smit op links), aangezien men hier aangeeft dat hij vroegtijdig de training moest staken.
Want een Smit beoordelen op zijn spel vanaf de flank is ook niet terecht.

Overigens ben ik het vertrouwen in Uldrikis wel bijna kwijt, in ieder geval het geduld wel. Maar als je hem de eerste wedstrijd opstelt, moet je dat ook wedstrijd 2 tm5 doen, is mijn mening. (En dan hopen op mijn ongelijk waarin hij heeft aangetoond de absolute eerste spits te zijn). Maakt hij het dan na zo'n serie niet waar, dan mag je wijzigingen doorvoeren imo.

papier

Citaat van: SCC op augustus 17, 2023, 14:06:10
Waar ik niet op hoop: Smit op de plek van vd Water (of Balk daar en Smit op links), aangezien men hier aangeeft dat hij vroegtijdig de training moest staken.
Want een Smit beoordelen op zijn spel vanaf de flank is ook niet terecht.

Overigens ben ik het vertrouwen in Uldrikis wel bijna kwijt, in ieder geval het geduld wel. Maar als je hem de eerste wedstrijd opstelt, moet je dat ook wedstrijd 2 tm5 doen, is mijn mening. (En dan hopen op mijn ongelijk waarin hij heeft aangetoond de absolute eerste spits te zijn). Maakt hij het dan na zo'n serie niet waar, dan mag je wijzigingen doorvoeren imo.

Vind ik ook. Laat de basis nu maar even 5 wedstrijden zo staan, blessures daargelaten natuurlijk.