Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 14
  • Total: 14
14 gasten, 0 leden

Telstar away

Gestart door D-to-f, augustus 03, 2023, 12:21:14

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Wat gaat de opstelling worden voor morgen.

richard

Citaat van: Noordcambuur op augustus 17, 2023, 14:35:56
Wat gaat de opstelling worden voor morgen.

Smand voor Bergsma en Smit voor Uldrikis en Vd water nog even afwachten, rest hetzelfde.

De Gast

Gedurfd om Uldrikis er nu alweer af te halen. Tenzij blessure oid. Transfer?  :devil

okkele

Citaat van: papier op augustus 17, 2023, 14:10:23
Vind ik ook. Laat de basis nu maar even 5 wedstrijden zo staan, blessures daargelaten natuurlijk.
eens.
zo vreselijk slecht was het ook niet.
laren we nu eens wat opbouwen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

janou

Als Smit ipv Uldrikis komt, mag Ultee daar wel een hele goede reden voor gaan geven. Speelde naast de gemiste kansen echt niet slecht. En wat ga je nu doen als Smit ook slecht speelt?

grijskijker

Citaat van: janou op augustus 17, 2023, 16:04:15
Als Smit ipv Uldrikis komt, mag Ultee daar wel een hele goede reden voor gaan geven. Speelde naast de gemiste kansen echt niet slecht. En wat ga je nu doen als Smit ook slecht speelt?
Wisselen ;) Ik snap de keuze wel Smit is sneller en bewegelijker en dat kan je gebruik van maken ten opzichte van hun vrij statische centrale trio.

EdsjeSCC

Ja en Uldrikis ben je dan al helemaal kwijt.

Gewoon lekker doorgaan met het gekut meteen na de winterstop door spelers geen vertrouwen te geven en maar te (blijven) wisselen.

:X

grijskijker

Citaat van: EdsjeSCC op augustus 17, 2023, 16:26:28
Ja en Uldrikis ben je dan al helemaal kwijt.

Gewoon lekker doorgaan met het gekut meteen na de winterstop door spelers geen vertrouwen te geven en maar te (blijven) wisselen.

:X
Als dat zo is dan zou hij totaal ongeschikt zijn voor het betaald voetbal wisselen hoort bij het voetbal en vooral je als spits niet scoort, ik vind het een prima wake up call.

Mike SCC

Is het iemand al gelukt kaarten te krijgen op de thuisvakken? Ivm werk kan ik helaas de buscombi niet redden.

Trainert!

Citaat van: Grijskijkert op augustus 17, 2023, 16:44:29
Als dat zo is dan zou hij totaal ongeschikt zijn voor het betaald voetbal wisselen hoort bij het voetbal en vooral je als spits niet scoort, ik vind het een prima wake up call.

Mooi zo doorgaan, des te sneller is Henk terug

EdsjeSCC

Citaat van: Grijskijkert op augustus 17, 2023, 16:44:29

Na een voorbereiding van tig weken maak je een keuze en dan na 1 wedstrijd al wisselen.

Jaaaaaahooorrrrrrrrr

EdsjeSCC

Citaat van: Trainert! op augustus 17, 2023, 17:17:18
Mooi zo doorgaan, des te sneller is Henk terug

Heb ik een nier voor over

EdsjeSCC

Zonder te doxxen (heb ik hier geleerd), zou Grijskijkert ooit hebben gevoetbald of getraind, en het liefst op een beetje niveau?

oost

Citaat van: EdsjeSCC op augustus 17, 2023, 17:41:03
Na een voorbereiding van tig weken maak je een keuze en dan na 1 wedstrijd al wisselen.

Jaaaaaahooorrrrrrrrr

Misschien zaten ze wel heel dicht bijelkaar en denkt hij nu toch maar smit  8P

Nee zonder dollen wat een ...... trainer

sunderland

Citaat van: EdsjeSCC op augustus 17, 2023, 17:41:03

Jaaaaaahooorrrrrrrrr
het wut hopelijk niet weer speeltuinvereniging Cambuur