Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 4
  • Total: 4
4 gasten, 0 leden

Telstar away

Gestart door D-to-f, augustus 03, 2023, 12:21:14

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Alleen flitsen gezien....
Vd meer erg zwak?
Vd water weer tegenvallend?
Hoe viel Uldrikis in?

anderszchristian

Citaat van: sunderland op augustus 18, 2023, 22:22:07
wat dacht je hoe johndly stond?

Die kun je het niet meer aan doen om op te stellen. Pijnlijk om te zien

oost

Citaat van: Specuveter op augustus 18, 2023, 22:31:19
Vd meer erg zwak?
Hoe viel Uldrikis in?

Je hebt aan die paar flitsen meer dan genoeg gehad..
Drikes was onopvallend.
Ben erg blij met de punten |:)
Hopelijk wordt het veldspel snel beter 2e helft was echt een draak. Eerste helft was best aardig  :proost

Josli

Telstar uit, altijd lastig... Een hele matige wedstrijd. 2 dingen vallen me vooral op: tempo en duelkracht. Het tempo is veel te laag. Veel lopen met de bal, zonder idee, vooral ook bij van Kaam. Van Kaam vertraagt het spel eerder dan hij het versnelt. hierdoor is het allemaal veel te voorspelbaar. Ik denk daarom ook niet dat Diemers de oplossing is. Die doet dat ook altijd. Daarnaast valt het me op dat we op eigen helft verschrikkelijk veel duels verliezen, waardoor je eigenlijk bij iedere voorzet, vrije trap of aanval van de tegenstander je hart vasthoudt.
Verder ook wel wat aardige dingen gezien en moeten we er denk ik voor waken om te negatief te zijn. Ook onder Henk hadden we het bij Telstar altijd lastig...

okkele

Citaat van: Specuveter op augustus 18, 2023, 22:31:19
Vd meer erg zwak?
Hoe viel Uldrikis in?
als vd water-fan kan ik dit niet meer goedpraten, onthutsend weer zo slecht.
je ziet dat hij graag wil en veel inzet heeft maar het is gewoon echt slecht.
vd meer vind ik geen betaald voetbal-niveau.speelde naar zijn kunnen.
uldrikis staat nog altijd tegenover zijn ergste tegenstander, zichzelf....ik gun hem echt meer dan dit.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Tanjajeah

Citaat van: Josli op augustus 18, 2023, 22:47:44
Telstar uit, altijd lastig... Een hele matige wedstrijd. 2 dingen vallen me vooral op: tempo en duelkracht. Het tempo is veel te laag. Veel lopen met de bal, zonder idee, vooral ook bij van Kaam. Van Kaam vertraagt het spel eerder dan hij het versnelt. hierdoor is het allemaal veel te voorspelbaar. Ik denk daarom ook niet dat Diemers de oplossing is. Die doet dat ook altijd. Daarnaast valt het me op dat we op eigen helft verschrikkelijk veel duels verliezen, waardoor je eigenlijk bij iedere voorzet, vrije trap of aanval van de tegenstander je hart vasthoudt.
Verder ook wel wat aardige dingen gezien en moeten we er denk ik voor waken om te negatief te zijn. Ook onder Henk hadden we het bij Telstar altijd lastig...

Je mist gewoon een echte kuitenbijter op het middenveld, Kaam, Breij en de Jong zijn dat alle 3 niet natuurlijk.
Ik verwacht dat Gabi echt een verbetering gaat zijn tov van der Meer, die simpelweg het niveau niet aan kan. En een echte voetballende centrale verdediger, zoals een Schouten, missen we ook vind ik.

V-man

Ik heb alleen het schakelprogje gezien op ESPN. Mij mateloos ge?rriteerd aan die domme Kraay die 100x die 2e penalty absoluut belachelijk vond. Geen woord over die rode kaart vanwege het juichen van Smit wat kennelijk provocerend was. Hoe dan. Maar lekker 3 punten!

Trainert!

In ieder geval gewonnen. Mooi!

Maar tegen 10 man nog zo?n ontzettende kopkans in minuut 93 weggeven. De speler die verantwoordelijk was voor het niet dekken direct naar huis laten lopen.

okkele

Citaat van: Trainert! op augustus 18, 2023, 22:54:21

wie heeft het account van trainert gehackt ?
:devil

blij met 3 punten hoor.  |:)

:proost
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

R058

Citaat van: okkele op augustus 18, 2023, 22:51:39
als vd water-fan kan ik dit niet meer goedpraten, onthutsend weer zo slecht.
je ziet dat hij graag wil en veel inzet heeft maar het is gewoon echt slecht.
vd meer vind ik geen betaald voetbal-niveau.speelde naar zijn kunnen.
uldrikis staat nog altijd tegenover zijn ergste tegenstander, zichzelf....ik gun hem echt meer dan dit.
Het lijkt bijna alsof hij die voorzetten expres soms zo hoog over trapt. Heel raar. Maar toch nog een paar keer per wedstrijd gebeurt er in ieder geval wel wat. Ook bijna gescoord. Vind juist dat Balk echt helemaal niks heeft gedaan. Krijgt de bal en dribbelt een beetje en dan weer een tikkie terug. Behalve die onterechte penalty echt niks gedaan. Vind dat van der Water het dan nog beter heeft gedaan.

Tsjawat

Citaat van: sunderland op augustus 18, 2023, 22:22:07
wat dacht je hoe johndly stond?
Is volgens mij ook geen rechtsback. Soms denk ik dat er te makkelijk word gedacht over een back-positie. Zo van, een laatste man kan ook wel back. Is echt heel anders.

Delfzijl/Cambuur

In ieder geval niet geschikt, anders oplossen. Doke kon ook niet meer, maar dat voelde toch vertrouwd.

zeewolde

Citaat van: Mike SCC op augustus 18, 2023, 22:20:45
Mooi is anders maar in deze fase van de competitie zijn alle punten mooi meegenomen  |:)
] in welke fase niet dan?

zeewolde

Citaat van: V-man op augustus 18, 2023, 22:54:00
Ik heb alleen het schakelprogje gezien op ESPN. Mij mateloos ge?rriteerd aan die domme Kraay die 100x die 2e penalty absoluut belachelijk vond. Geen woord over die rode kaart vanwege het juichen van Smit wat kennelijk provocerend was. Hoe dan. Maar lekker 3 punten!
Kraaij had gewoon gelijk en wij veel geluk.
En ik snap het dat er geen woord was over de rode kaart van Smit, die had hij ook niet. Kun je er moeilijk over praten

De Gast

Citaat van: Trainert! op augustus 18, 2023, 22:54:21

Maar tegen 10 man nog zo?n ontzettende kopkans in minuut 93 weggeven. De speler die verantwoordelijk was voor het niet dekken direct naar huis laten lopen.

Die kun je Tol aanrekenen. Z?n man loopt weg en een ander blokt hem. Wel slim gedaan.