Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
100 gasten, 6 leden (1 verborgen)
zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Over en uit met cambuur. Volgend seizoen degradatie. Achilles'29 thuis.  ;( ;( ;( ;( ;(

Bedankt vd Belt.

TARGET

Haha je draait nu wel een beetje door.!! wiekie

DK

vanmorgen op VP onderstaand stukje waarin vd Belt aangaf het allemaal zeer pessimistisch in te zien:

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/412898/-en-dan-ja-dan-moeten-we-w-r-goed-inkopen-en-dan-moet-alles-w-r-raak-zijn-.html

vervolgens het bericht dat hij naar Twente gaat. Oftewel: vd Belt heeft er mijns inziens niet veel vertrouwen in dat het de komende periode beter gaat, o.a. ook m.b.t. de stadionplannen. Wel weer jammer dat hij een paar uur later aangeeft alle vertrouwen in de toekomst van Cambuur te hebben en de club met een gerust hart kan achterlaten....  we kunnen wel weer eens een moeilijke periode in gaan...   ;(  ;(

sccambuurlwdd

Citaat van: TARGET op december 15, 2014, 12:43:33
Haha je draait nu wel een beetje door.!! wiekie

Je zei net zelf 'Cambuur gaat naar de klote'...

Voorstopper

Citaat van: PePe op december 15, 2014, 12:13:04
Ik heb het gevoel, dat dit nog maar het begin is? (ik denk daar bij aan trainers, spelers)

Ach ook als club zullen we moeten groeien kijk naar Olle die doen het nu ook al een paar jaar zeer goed. We moeten gewoon doorgaan en ook dit zijn passanten net als spelers en trainers....

speculeter

Citaat van: wiekie1969 op december 15, 2014, 12:37:23
Over en uit met cambuur. Volgend seizoen degradatie. Achilles'29 thuis.  ;( ;( ;( ;( ;(

Bedankt vd Belt.
daar was onze eeuwige optimist weer.

Treb

Citaat van: wiekie1969 op december 15, 2014, 12:37:23

Bedankt vd Belt.

Zo'n fles azijn 's morgens, krijg je dat wel wat weg?

Goudvinger

Hoewel ik het uiteraard jammer vind dat hij ons gaat verlaten, is dit natuurlijk niet gelijk het einde van de wereld. Cambuur en aanhang is hem volgens mij veel dank verschuldigd. Persoonlijk snap ik zijn keuze voor FC Twente en gun hem dan ook het allerbeste. Het is nu de taak aan de RvC om goed te tijd te nemen om een nieuwe algemeen directeur aan te stellen, waarbij het denk ik belangrijk is dat diegene een verleden heeft in het betaald voetbal en snapt hoe de voetbalwereld in elkaar zit.

TARGET

sccambuurlwdd..

Klopt alleen zeg ik niet dat ze gaan degraderen.. ik hoop op een goede vervanger..

IsmailvanEssen

Citaat van: Goudvinger op december 15, 2014, 12:59:21
Hoewel ik het uiteraard jammer vind dat hij ons gaat verlaten, is dit natuurlijk niet gelijk het einde van de wereld. Cambuur en aanhang is hem volgens mij veel dank verschuldigd. Persoonlijk snap ik zijn keuze voor FC Twente en gun hem dan ook het allerbeste. Het is nu de taak aan de RvC om goed te tijd te nemen om een nieuwe algemeen directeur aan te stellen, waarbij het denk ik belangrijk is dat diegene een verleden heeft in het betaald voetbal en snapt hoe de voetbalwereld in elkaar zit.

Eens! Hij heeft heel wat voor ons betekent.. Het is natuurlijk een schrik dat hij weggaat maar wij moeten het hem ook gunnen een stap hogerop te gaan.. Hoop wel dat er een goede vervanger komt..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Lore

Citaat van: Dokkumer op december 15, 2014, 12:06:46
Nu word me niet duidelijk of je je zorgen maakt over het voetbalverstand of over het organisatorisch/financieel gedeelte ;)
De Graaf dus ad interim? Dan hoop ik echt dat er achter de schermen wel hard gewerkt wordt aan een GOEDE opvolger.

Ja, sorry ik bedoel AD ipv TD. Technische gedeelte maak ik mij minder zorgen over. Maar is het zeker dat De Graaf interim is? Dat haalde ik er nog niet uit. Want dat hij de interim zou zijn vind ik wel weer logisch!

Lore

Citaat van: Voorstopper op december 15, 2014, 12:45:13
Ach ook als club zullen we moeten groeien kijk naar Olle die doen het nu ook al een paar jaar zeer goed. We moeten gewoon doorgaan en ook dit zijn passanten net als spelers en trainers....

Uiteindelijk draait het uiteindelijk om de centen. Cambuur kan het moeilijker maken voor andere BVO's door meer geld te hebben. Dan kunnen wij spelers en beleidsmakers wat makkelijker vast houden. Maar.........daarvoor moeten wij naar een nieuw stadion.

DayDreamer

SC Cambuur keerde in 2013 terug in de Eredivisie en handhaafde zich op het hoogste niveau. Waar vaak wordt gesuggereerd dat het tweede seizoen vervolgens het lastigste is, staan de Friezen momenteel op een knappe zevende plaats. Algemeen directeur Gerald van den Belt houdt echter zijn hart vast voor de jaargang die komen gaat en vreest dat veel spelers uit Leeuwarden vertrekken.

De van Manchester City gehuurde Albert Rusnák voetbalt na de winterstop waarschijnlijk voor een andere club in de Eredivisie en het is eveneens de vraag of Lucas Bijker, Mohamed El Makrini en Wout Droste nog lang in het shirt van Cambuur te bewonderen zullen zijn. "Er kunnen weleens veel spelers weggaan", erkent Van den Belt in gesprek met het Algemeen Dagblad.

En dan, ja, dan moeten we wéér goed inkopen en dan moet alles wéér raak zijn. Miskopen kunnen we ons niet veroorloven. Straks komen Roda JC Kerkrade en NEC terug in de Eredivisie. Die hebben grotere stadions. Het zal moeilijk worden", voorspelt de beleidsbepaler. "Een club als RKC Waalwijk is een schrikbeeld. Degradatie uit de Eredivisie en nu laatste in de Eerste divisie."

Kijk hier ben ik dus bang voor, v/d Belt gaat denk ik omdat hij dondersgoed weet dat het hier heel moeilijk gaat worden, heeft er geen vertrouwen in, weet misschien ook al meer over wel of geen stadion denk ik.

drg

Mensen doen net alsof dit het einde van de wereld en onze club is. Gerald was goed maar niet onvervangbaar, hij heeft een goede basis gelegd waar anderen op voort kunnen borduren. Het is niet zo dat nu alles ineens over de schutting geflikkerd wordt.

Lore

Hij heeft ook gewoon gelijk. Sommigen hier praten of wij een stabiele eredivisionist zijn, maar volgend jaar starten wij met 0 punten en wederom een van de laagste begrotingen.