Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
97 gasten, 6 leden (1 verborgen)
zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: SCC-J op december 15, 2014, 14:32:14
Dat snap ik wel maar ik hoop tijdelijk en niet permanent ;)

Volgens mij werd in een vraaggesprek ook gezegd dat ze de tijd namen om een goede vervanger te vinden, dat zou ad interim betekenen
Henk, held, bedankt

Whoestemen

Citaat van: SCC-J op december 15, 2014, 14:32:14
Dat snap ik wel maar ik hoop tijdelijk en niet permanent ;)

Ik hoop het ook. En misschien zie ik er dingen in die er niet zijn, maar m'n gevoel bij de video zegt dat hij het gewoon over gaat nemen. Er komt natuurlijk iemand bij en ze gaan vast een profiel maken. Wellicht gaan ze voor een topkandidaat of Ard.

Mitar

Waarom geen vertrouwen in Ard de Graaf? Gevoel of gebaseerd op feiten/ervaringen? Kan eerlijk gezegd zelf geen oordeel vellen over zijn geschiktheid.

Cor

Citaat van: SCC-J op december 15, 2014, 13:53:08
Dus op basis van een lange sponsorlijst moet ard AD worden? Laat maar lekker zitten waar hij zit.

Ik denk dat het op basis van interne ervaring en wensen is. Huidige bestuur is kundig genoeg om een goeie beslissing te nemen, hebben er meer zicht op dan de meesten hier

Galdiano

Citaat van: Mitar op december 15, 2014, 14:48:06
Waarom geen vertrouwen in Ard de Graaf? Gevoel of gebaseerd op feiten/ervaringen? Kan eerlijk gezegd zelf geen oordeel vellen over zijn geschiktheid.

Inzake het veranderen van het wapen/logo loog hij keihard in mijn gezicht en in de media!!
Terwijl dit wel aan de orde was.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

mijn gevoel niet

SCC-J

eigen ervaringen en wat galdiano aanhaalt klopt. Dat is een van mijn ervaringen met ard waarom ik hem als AD niet zie zitten. Commerciële doet hij het zover ik kan zien heel goed en laat hem daar dan ook maar lekker zitten wat mij betreft.

Eewal

Citaat van: SCC-J op december 15, 2014, 15:15:54
eigen ervaringen en wat galdiano aanhaalt klopt. Dat is een van mijn ervaringen met ard waarom ik hem als AD niet zie zitten. Commerciële doet hij het zover ik kan zien heel goed en laat hem daar dan ook maar lekker zitten wat mij betreft.
dus in die functie mag hij wat jou betreft wel gewoon liegen?

fred

Bedankt voor je inzet Gerald en het positief op de kaart zetten van onze club  |:)
Veel succes bij FC Twente.

Len Cantello

Citaat van: Treb op december 15, 2014, 13:38:31
Trieste opmerking.  :rodekaart
Vind je? Hij zet onze club gewoon met de kloten voor't blok. Ik trek het slecht dat mensen zo maar weglopen en de zelfgekozen missie (stadion) aan het lot over laten... En ja. Als het op dit soort zaken aan komt ben ik niet van de nuance.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

fred

...er vanuit gaande dat in januari groen licht voor een nieuw stadion gegeven wordt...

Eewal

Citaat van: Len Cantello op december 15, 2014, 16:22:45
Vind je? Hij zet onze club gewoon met de kloten voor't blok. Ik trek het slecht dat mensen zo maar weglopen en de zelfgekozen missie (stadion) aan het lot over laten... En ja. Als het op dit soort zaken aan komt ben ik niet van de nuance.
ik denk eerlijk gezegd dat het stadion al beklonken is..

Galdiano

Citaat van: Eewal op december 15, 2014, 16:33:23
ik denk eerlijk gezegd dat het stadion al beklonken is..

Er zouden mogelijk al enkele voorcontracten en intentieverklaringen getekend zijn met bedrijven.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

John Hiatt

Citaat van: Galdiano op december 15, 2014, 16:37:19
Er zouden mogelijk al enkele voorcontracten en intentieverklaringen getekend zijn met bedrijven.

Bron?

skaaver

Citaat van: Len Cantello op december 15, 2014, 16:22:45

:O De wereld op zn kop, je zou vd Belt op je blote knieën moeten bedanken voor wat ie heeft gedaan voor de club!