Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
99 gasten, 6 leden (1 verborgen)
zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

:_schater
En nu doen we alsof de kaartverkopen nog altijd de grootste bron van inkomen zijn..

wiekie1969

Citaat van: Len Cantello op juli 13, 2013, 20:07:19
Zowel een conservatieve als een reële begroting levert je geen bankroet op. Maar bij de een hou je meer centen over, dan bij de ander. Wij zijn geen bank. Geld wat op basis van realisme in komt, moet rollen (let op: het gaat over de relatie die door JH gelegd wordt naar de toeschouwersaantallen!).

Gegroet!
|:)

dat zei Mark Rutte oek en Nederland is bijna failliet.

denistel

Citaat van: Dokkumer op juli 13, 2013, 23:20:00
:_schater
En nu doen we alsof de kaartverkopen nog altijd de grootste bron van inkomen zijn..

nou 7500 x 200 euro gem en 500 sponsers gem 2000 en dan nog

1000 losse kaartjes per wwedstrijd x 20 euro dat maakt toch een leuk bedrag

poelie-lwd

Prachtige getallen!

En dan nu de lasten...
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Noordcambuur

denistel

klopt maar de inkomsten van de kaartverkoop zijn wel behoorlijk natuurlijk.

AL

Citaat van: denistel op juli 14, 2013, 13:43:30
klopt maar de inkomsten van de kaartverkoop zijn wel behoorlijk natuurlijk.

Is inderdaad mooi meegenomen.
Volgens zijn de verhoudingen ongeveer zo (heb ik van mijn baas die hoofdsponsor van de Graafschap is geweest en nu nog zaken doet met hun).

10% inkomsten kaartverkoop
40% sponsoren
50% tv gelden

Dokkumer

Citaat van: denistel op juli 14, 2013, 12:58:13
nou 7500 x 200 euro gem en 500 sponsers gem 2000 en dan nog

1000 losse kaartjes per wwedstrijd x 20 euro dat maakt toch een leuk bedrag
Ja hallo, dit is echt creatief boekhouden ten top.. Sponsorinkomsten bij de kaartverkoop optellen.. Dan ook nog even gemiddeld 3 biertjes à € 2,- per verkochte kaart en ja dan zijn de inkomsten uit de kaarten zeker het allerhoogste :devil

Dokkumer

Citaat van: AL op juli 14, 2013, 13:51:12
Is inderdaad mooi meegenomen.
Volgens zijn de verhoudingen ongeveer zo (heb ik van mijn baas die hoofdsponsor van de Graafschap is geweest en nu nog zaken doet met hun).

10% inkomsten kaartverkoop
40% sponsoren
50% tv gelden
In het Financiën topic staat wel een overzicht van de begrotingen/werkelijke cijfers van de afgelopen jaren. Kun je zien hoe het zich verhoudt met de cijfers die jij gaf. TV gelden zullen bij ons ws. een stuk lager liggen omdat De Graafschap een tijdje Eredivisie heeft gespeeld en wij toen niet.

Edit: Plaatje er even bijgezocht

denistel

Citaat van: Dokkumer op juli 14, 2013, 14:46:40
Ja hallo, dit is echt creatief boekhouden ten top.. Sponsorinkomsten bij de kaartverkoop optellen.. Dan ook nog even gemiddeld 3 biertjes à € 2,- per verkochte kaart en ja dan zijn de inkomsten uit de kaarten zeker het allerhoogste :devil

sponsers betalen toch een bepaald bedrag voor hun seizoenskaart of zie ik dat verkeerd

Dokkumer

Citaat van: denistel op juli 14, 2013, 15:07:19
sponsers betalen toch een bepaald bedrag voor hun seizoenskaart of zie ik dat verkeerd
Ja dat zijn sponsorinkomsten toch? Daar krijgen zij een aantal seizoenskaarten bij.

denistel

klopt als ze 4 kaarten krijgen en ze betalen 10.000 dan is het toch 2.500 per kaart waar normaal een supporter zit die 225 betaald??

het verschil tussen kaart inkomsten in 1e en ere div is wel een behoorlijk bedrag natuurlijk.

Yellow Army

Citaat van: denistel op juli 14, 2013, 19:43:31
klopt als ze 4 kaarten krijgen en ze betalen 10.000 dan is het toch 2.500 per kaart waar normaal een supporter zit die 225 betaald??

het verschil tussen kaart inkomsten in 1e en ere div is wel een behoorlijk bedrag natuurlijk.

Dan valt die 10K onder sponsorinkomsten. Seizoenskaarten en losse kaarten vallen onder wedstrijdbaten lijkt me.
Area 58

Dokkumer

Citaat van: denistel op juli 14, 2013, 19:43:31

Ze betalen 10K sponsorgeld, daarvoor krijgen ze e.e.a. én 4 kaarten.. Je redeneert boekhoudtechnisch precies andersom...

denistel

er komt wel mooi wat poen binnen en daar ging het om.