Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
90 gasten, 7 leden (1 verborgen)
bok, Thijs09876, zeewolde, Holwerd voor Cambuur, Poetser, mathijs901

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Nee het ging om deze opmerking van Hiatt

Citaat van: John Hiatt op juli 13, 2013, 10:03:26
Er is bewust conservatief begroot qua aantal bezoekers.

Daarop zijn we verder gaan discussiëren ;)

richard

Het mooie van alles is dat de meesten op afstand alles volgen en een paar ook daadwerkelijk gesprekken hebben met vd belt en hij daar in uitlegt als je hem vragen stelt hoe de vork in steel zit. Kom eens langs in het gezellige stadion of bij trainingen als je tijd hebt, altijd gezellig en leuk!!

pvanbuijtene

Citaat van: richard op juli 15, 2013, 07:30:33
Het mooie van alles is dat de meesten op afstand alles volgen en een paar ook daadwerkelijk gesprekken hebben met vd belt en hij daar in uitlegt als je hem vragen stelt hoe de vork in steel zit. Kom eens langs in het gezellige stadion of bij trainingen als je tijd hebt, altijd gezellig en leuk!!
Vind het een compliment hoe open en transparant hij dan richting zijn supporters is!!

Lore

Ik zou niets liever willen, maar helaas krijg ik dat prive niet voor elkaar. Dus vertrouw ik volledig op jouw informatie!

denistel

zal straks eens kijken of ik daar ook eens bij kan zijn,,,hoe laat is dat  w:)

albert54

Citaat van: denistel op juli 15, 2013, 09:38:10
zal straks eens kijken of ik daar ook eens bij kan zijn,,,hoe laat is dat  w:)

w:)  :scc   w:)

SCCdrachten

Een groot compliment hoe jullie de spelers binnenhalen  _O_ _O_

veroen

Als de selectiedrukte zo wat afneemt dan mag er wel eens kritisch naar een aantal dingen gekeken worden want qua informatie naar buiten zijn we op veel vlakken net amateurs.
Informatie omtrent kaartverkoop die niet kloppend is, wel leuk een App hebben die afgelopen seizoen groots gepromoot werd voor het stadion waar nog de oude selectie in staat en informatie over wedstrijden die onjuist is enz....

dit is mien club

Bracht van den Belt vorig seizoen rond deze tijd ook niet zoon persbericht naar buiten dat spelers niet naar Cambuur willen?
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Mp

cambuurlegend

Roofvogel

Citaat van: cambuurlegend op juli 23, 2013, 12:46:24
Onbegrijpelijk inderdaad , hou zoiets lekker voor jezelf. :zucht

Toe maar weer lekker negatief, stond jij er naast toen dit is gezegd tegen die kerel van het LC? volgens Ype Smid is het maar net hoe je het verhaal uitlegd en de LC heeft dat weer op zijn eigen manier gedaan NEGATIEF dus.

moodygrunn

Citaat van: Roofvogel op juli 23, 2013, 12:50:37
Toe maar weer lekker negatief, stond jij er naast toen dit is gezegd tegen die kerel van het LC? volgens Ype Smid is het maar net hoe je het verhaal uitlegd en de LC heeft dat weer op zijn eigen manier gedaan NEGATIEF dus.

Het is toch al jaren zo dat de LEEUWARDER Courant geen cambuursupporters in dienst heeft? Wat is de verrassing
In Henk en Sandor we trust

Roofvogel

Citaat van: moodygrunn op juli 23, 2013, 12:53:44
Het is toch al jaren zo dat de LEEUWARDER Courant geen cambuursupporters in dienst heeft? Wat is de verrassing

Dat is dus ook wat ik bedoel, waarom gelijk aan nemen dat het klopt.

Mp

Citaat van: Roofvogel op juli 23, 2013, 13:03:50
Dat is dus ook wat ik bedoel, waarom gelijk aan nemen dat het klopt.

Lees het volledige stuk in de LC, daar wordt vd Belt letterlijk geciteerd. Ook ik ben geen fan van de krant maar citaat wordt echt niet verzonnen. Vd Belt roept dit minimaal eens per maand, we weten nu wel dat zijn gedroomde spelers hier liever niet komen.