Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
99 gasten, 6 leden (1 verborgen)
zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead

Ik zie dit vaker voorbij komen... door wie, waar en in welke bewoordingen en context is dit gezegd? Word onderhand wel nieuwsgierig.

SCC-J

Henk de jong. Vervolgens vraagt g van tuinen het aan ype zelf. Dan krijg je toch sterk de indruk dat ype het betaald zou hebben. Ipv dat hij gewoon zegt dat de bvo betaald heeft.

Galdiano

Ype Smid doet inderdaad net of hij de bus betaald heeft.
Echter heeft hij maar een deel betaald.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

dizzhead

Citaat van: Galdiano op juli 23, 2014, 14:13:52

Wat op zich al respect verdient. Nogmaals ik zou de bewoordingen eerst zelf willen lezen/horen alvorens ze te interpreteren. Als Ype bijvoorbeeld zegt dat hij de aanschaf uit eigen zak mogelijk heeft gemaakt, dan liegt hij niet. Want voor de clubs was de volledige pot geld wellicht niet te betalen.

SCC-J

Citaat van: Galdiano op juli 23, 2014, 14:13:52
Ook dat niet. Heeft de oude bus voor een leuke prijs weten in te ruilen.

Dokkumer

Citaat van: SCC-J op juli 23, 2014, 15:30:28
Ook dat niet. Heeft de oude bus voor een leuke prijs weten in te ruilen.
Dat is het enige waar hij voor gezorgd heeft. Hij heeft er geen CENT aan meebetaald, alhoewel hij dat wel doet voorkomen.

Dokkumer

Citaat van: ruubmac op juli 23, 2014, 13:31:57
Lekker boeie wie wat betaald heeft! Het gaat goed met de club! |:)
Het gaat mij er vooral om dat er iemand is die dit soort uitspraken doet ter eer en meerdere glorie van zichzelf. NIEMAND is groter dan de club, ook meneer Smid niet!

dizzhead

Citaat van: Dokkumer op juli 23, 2014, 16:13:29
Het gaat mij er vooral om dat er iemand is die dit soort uitspraken doet ter eer en meerdere glorie van zichzelf. NIEMAND is groter dan de club, ook meneer Smid niet!

En ik kan het nog steeds nergens terug vinden :(

Dat interview van HdJ: HdJ zegt dat Ype bovenaan de trap stond en vanaf daar riep Ype dat hij een nieuwe bus voor hem geregeld heeft. Tsja, zo noem je dat in 'omgang'. Mijn chef heeft ook een keer een nieuwe laptop voor mij geregeld, maar die is ook echt niet door hem betaald.

Cambuur LWD

Hoor hier het geluidsbericht over de nieuwe bus:
http://www.omropfryslan.nl/nijs/martijn-barto-under-it-mes

Henk de Jong 4:21

0517

Kunnen we niet even een nieuwe topic openen over de nieuwe bus en in welke context we het e.e.e. Moeten plaatsen? Hier moeten we natuurlijk wel wat van vinden!

:O

Don

Citaat van: dizzhead op juli 23, 2014, 16:46:13
En ik kan het nog steeds nergens terug vinden :(

Dat interview van HdJ: HdJ zegt dat Ype bovenaan de trap stond en vanaf daar riep Ype dat hij een nieuwe bus voor hem geregeld heeft. Tsja, zo noem je dat in 'omgang'. Mijn chef heeft ook een keer een nieuwe laptop voor mij geregeld, maar die is ook echt niet door hem betaald.
Het komt door de uitspraak van Geert, die zegt dat Cambuur van Ype Smid een nieuwe bus krijgt. Is er nog ergens een uitspraak van Ype zelf waarin hij dat zegt? Zo niet dan lijkt het om misverstand te gaan, ingegeven door het interview  van Geert met Henk.
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

Dokkumer

Citaat van: 0517 op juli 23, 2014, 21:03:21
Kunnen we niet even een nieuwe topic openen over de nieuwe bus en in welke context we het e.e.e. Moeten plaatsen? Hier moeten we natuurlijk wel wat van vinden!

:O
Als het je niet zint, lees je er toch lekker overheen...

Lore

Citaat van: Dokkumer op juli 23, 2014, 22:13:01
Als het je niet zint, lees je er toch lekker overheen...

Ik moet zeggen dat ik het uiterst vermakelijk vind om al die inspector Gadgets aan het werk te zien. Zodra het mysterie omtrent de bus is opgelost gaan ze vast ook de corruptie binnen de Fifa onomstotelijk aantonen!

Maar gaat het wel ergens over? Smid heeft blijkbaar een groot ego, ik heb hem nog niet op andere grote fouten kunnen betrappen. Het is rustig rond de club en dat lijkt mij het belangrijkste.

Dokkumer

Voor vanavond stop ik met speuren naar Ype... Time to Inspect Her Gadget :devil

Lore

Citaat van: Dokkumer op juli 23, 2014, 23:01:25
Time to Inspect Her Gadget :devil

:_schater :_schater kijk uit: voor je het weet zit je weer in de luiers!