Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
63 gasten, 5 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

Casuals-lwd

De laatste die ik geen stap hogerop gun is Gerald..Hij heeft ook dromen net als ons, veel succes bij FC Twente. Nu is het zaak om zo snel mogelijk een opvolger te vinden die net als Gerald ook past bij deze club. Ik ga er wel vanuit dat Gerald nog even wil knokken voor het nieuwe stadion, eigenlijk zou hij moeten zeggen; Ik ga niet weg voordat het nieuwe stadion er staat.

Aan alles komt een eind.

Galdiano

Citaat van: John Hiatt op december 15, 2014, 16:38:17
Bron?

Neem maar aan dat klopt. Ik zie je zaterdag wel.  :proost

Het zou bij het WTC zijn.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Holwerd voor Cambuur

Goed werk verricht, maar natuurlijk ook mazzel gehad met de promotie. Bedankt en het ga je goed bij Twente :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Lore

Citaat van: Galdiano op december 15, 2014, 16:37:19
Er zouden mogelijk al enkele voorcontracten en intentieverklaringen getekend zijn met bedrijven.

Dit klopt, maar het is nog niet rond! De gemeente kan het nog tegen houden

Cor

Citaat van: Galdiano op december 15, 2014, 16:37:19
Er zouden mogelijk al enkele voorcontracten en intentieverklaringen getekend zijn met bedrijven.

Vager kan het bijna niet zouden mogelijk  :proost

carlo de leeuw

Dit seizoen zullen we er wel in blijven, maar ben niet gerust op de gang van zaken!
alle zgn. sterkhouders zowel binnen als buiten het veld dreigen te vertrekken of gaan vertrekken.
Zoals het nu gaat is niet de manier om een stabiele eredivisie club te worden/blijven!!

Lore

Citaat van: Cor op december 15, 2014, 17:22:36
Vager kan het bijna niet zouden mogelijk  :proost

Okay, duidelijker voor je: de financiële onderbouwing is rond. Inclusief een tweetal grote partijen. Het bestemmingsplan rond het stadion moet gewijzigd worden en dat ligt nu bij een ambtenaar. Deze wil het verzoek niet in behandeling nemen, omdat Cambuur formeel gezien nog niet heeft uitgesproken naar het WTC te willen. Dit gaat echter wel in behandeling genomen worden, dat gaat deinum afdwingen .

Duidelijk genoeg?

veteraan

is er bekend welke partijen 25 miljoen in een stadion steken ?

Len Cantello

Citaat van: skaaver op december 15, 2014, 16:39:14
:O De wereld op zn kop, je zou vd Belt op je blote knieën moeten bedanken voor wat ie heeft gedaan voor de club!
Ik twijfel niet aan wat hij gedaan heeft voor onze club. Heb alleen grote moeite met zijn vlucht naar het geld.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Eewal

Citaat van: veteraan op december 15, 2014, 18:35:32
is er bekend welke partijen 25 miljoen in een stadion steken ?
de financiering zou al rond zijn, dus lijkt me wel.. Bestemmingsplan is een issue..

AL

Citaat van: Len Cantello op december 15, 2014, 18:53:04
Ik twijfel niet aan wat hij gedaan heeft voor onze club. Heb alleen grote moeite met zijn vlucht naar het geld.

99,9% van ons allen had hetzelfde gedaan!
Ik baal als een stekker, maar gun het Vd Belt enorm!
Bedankt voor alles en tot over 5 jaar als wij groter zijn dan twente.

Bernardo

Bedankt vd Belt, en veel sterkte bij Twente, met die Munsterman.

Nightmarelwd

Citaat van: Len Cantello op december 15, 2014, 18:53:04

Hij stapte van Zwolle over naar ons in 2009. Dacht dat het hier goed ging financieel, komt er een jaar later achter dat het een puinhoop was. Heeft de club met hulp van anderen op de kaart gezet waar we nu staan.
Twente staat er  financieel slecht voor. Mede door het beleid van Munsterman. Daar zit een uitdaging in voor vd Belt.

MI-Sider for Life

Harry L.

Citaat van: Nightmarelwd op december 15, 2014, 19:08:15
Hij stapte van Zwolle over naar ons in 2009. Dacht dat het hier goed ging financieel, komt er een jaar later achter dat het een puinhoop was. Heeft de club met hulp van anderen op de kaart gezet waar we nu staan.
Twente staat er  financieel slecht voor. Mede door het beleid van Munsterman. Daar zit een uitdaging in voor vd Belt.

Een club met veel potentie uit de grond stampen met een nieuw stadion en alle bijkomende mogelijkheden, dat is pas een uitdaging. Een beetje stroman spelen voor die Munsterman, wat een een uitdaging :_schater. Hij zal wel meer weten over het stadion dat er niet gaat komen. Hoor hem nog zeggen dat hij de club pas zou verlaten als er geen rek meer in zit en er geen nieuw stadion komt. Begint het dus aardig op de lijken  :y

Harry L.

Neemt natuurlijk niet weg dat hij veel voor Cambuur betekent heeft,  :0= Slapjanus