Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
58 gasten, 5 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

Timmie

Timmie

Citaat van: zeewolde op juni 25, 2013, 11:44:36
Zijn ze gestopt met de jeugd? Is toch nog steeds samenwerking met Groningen? Willem II bv laat A en B junioren meetrainen in het begin om te kijken of ze het nivo aankunnen....

Jeugdspelers trainen met Groningen mee!

richard

Citaat van: Dokkumer op juni 25, 2013, 11:44:00
Zinloze discussie over wel of niet meer dan 14 man hebben. Er wordt aan gewerkt en volgende week zien we wel weer...

vind jij het een normale situatie? gezien het volle programma en de intensiteit daar van?

zeewolde

Citaat van: Timmie op juni 25, 2013, 11:50:08
Jeugdspelers trainen met Groningen mee!

Dat snap ik ook, maar traint de jeugd van Groningen nu al? Laat ze in de voorbereiding een aantal weken meetrainen, zeker nu je selectie nog niet op peil is.

Dokkumer

Citaat van: richard op juni 25, 2013, 11:54:36
vind jij het een normale situatie? gezien het volle programma en de intensiteit daar van?
Nee natuurlijk niet, alleen dat welles/nietes spelletje is zinloos ;)

veroen

ben het wel met Ries eens dat er meer bij moet, voorbereiding is altijd een tijd waarin veel blessures ontstaan omdat ze paar weken met hun ass op het strand hebben gelegen en dan nu ineens 8 a 9 keer in de week trainen en ook nog wedstrijden moeten gaan spelen.
Haal dan idd ook jeugdspelers e.d. erbij om in ieder geval de groep te vergroten, trek je vervolgens een nieuwe speler aan dan kan je deze jongens langzaam laten vertrekken....

Timmie

Citaat van: zeewolde op juni 25, 2013, 11:55:55
Dat snap ik ook, maar traint de jeugd van Groningen nu al? Laat ze in de voorbereiding een aantal weken meetrainen, zeker nu je selectie nog niet op peil is.

Hebben in principe ook gewoon vakantie he. Zijn vooral de beloften die meedoen met het 1e..
Maar B junioren bijv hebben 'gewoon' vakantie. Die zitten ook met school he..

gewoon een fan

Maar liever wat minder spelers in het begin dan nu "paniek" aankopen te doen om maar voldoende spelers te hebben.
Het is nu even vervelend maar hopelijk betekend het dat wij aan het begin van het seizoen een kwalitatief goede selectie hebben  ;)

richard

Citaat van: gewoon een fan op juni 25, 2013, 13:27:42
Maar liever wat minder spelers in het begin dan nu "paniek" aankopen te doen om maar voldoende spelers te hebben.
Het is nu even vervelend maar hopelijk betekend het dat wij aan het begin van het seizoen een kwalitatief goede selectie hebben  ;)

en wat te doen als je vrijdag en zaterdag blessures oploopt en maandag naar garderen gaat met dezelfde selectie die nu beschikbaar is zonder aanvulling?

gewoon een fan

Citaat van: richard op juni 25, 2013, 13:40:40
en wat te doen als je vrijdag en zaterdag blessures oploopt en maandag naar garderen gaat met dezelfde selectie die nu beschikbaar is zonder aanvulling?
Dat zou gigantisch balen zijn maar het is niet anders.
Heb jij liever dat ze nu allemaal voetballers aantrekken van het niveau hoofdklasse om maar genoeg spelers te hebben met als gevolg dat er geen geld meer is voor echte versterkingen?
Ik begrijp jou probleem wel en die deel ik ook zeker gedeeltelijk maar het is nu even niet anders.
Ik ga ervan uit dat ze weten wat ze doen en verstandig bezig zijn.

richard

Citaat van: gewoon een fan op juni 25, 2013, 13:55:38
Dat zou gigantisch balen zijn maar het is niet anders.
Heb jij liever dat ze nu allemaal voetballers aantrekken van het niveau hoofdklasse om maar genoeg spelers te hebben met als gevolg dat er geen geld meer is voor echte versterkingen?
Ik begrijp jou probleem wel en die deel ik ook zeker gedeeltelijk maar het is nu even niet anders.
Ik ga ervan uit dat ze weten wat ze doen en verstandig bezig zijn.

ze hebben toch hun lijstjes......de 2 a 3 spelers die ons echt beter maken kunnen later wel maar voordat je op trainingskamp gaat is het toch wel normaal dat je een man of 18/19 beschikbaar hebt en mijn mening is dat dit afgelopen maandag al zo had moeten zijn!!

denistel

morgen en donderdag trainen ze 1 x en vrijdag en zaterdag tegen amateur clubs dat moet nog wel kunnen
toch.vanaf maandag gaan ze vol aan de bak in garderen dan moet je zeker 20 liever 22 man hebben.
daar ga ik dan ook vanuit dat de er zijn met eventueel wat proefspelers er bij.

jeugdspelers zelf hebben we niet he.althans die zitten in het groninger schema.

in leeuwarden wordt door de jeugd ook deze weken nog getraind en gespeeld met
het team voor komend seizoen,zo hebben de d,s al 3 oefenwedstrjden gespeeld.

Timmie

Citaat van: richard op juni 25, 2013, 14:00:38
ze hebben toch hun lijstjes......de 2 a 3 spelers die ons echt beter maken kunnen later wel maar voordat je op trainingskamp gaat is het toch wel normaal dat je een man of 18/19 beschikbaar hebt en mijn mening is dat dit afgelopen maandag al zo had moeten zijn!!

Doe nou eens rustig joh! Wellicht hebben ze in Garderen straks wel 18/19 man:)

richard

Citaat van: Timmie op juni 25, 2013, 14:05:57
Doe nou eens rustig joh! Wellicht hebben ze in Garderen straks wel 18/19 man:)

zal ik dat zelf even bepalen, wellicht hebben ze die ook niet........!!!

gewoon een fan

Citaat van: richard op juni 25, 2013, 14:07:58
zal ik dat zelf even bepalen, wellicht hebben ze die ook niet........!!!
Richard denk aub een beetje om je hart/bloeddruk,volgens mij vreet jij jezelf behoorlijk op nu  ;)
Ik weet dat jij het beste met de club voor hebt en wat jij zegt daar zit zeker wat in maar op dit moment kunnen wij/jij er niets aan doen.
Mochten er volgende week niet voldoende spelers zijn dan heb je meer recht van spreken.

Hopelijk komt alles goed  :proost