Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
92 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Thijs09876, zeewolde, Holwerd voor Cambuur, Poetser

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

Timmie

Citaat van: richard op juni 25, 2013, 14:07:58
zal ik dat zelf even bepalen, wellicht hebben ze die ook niet........!!!

Wellicht ook wel..

We hebben allemaal het beste voor met ONZE club. Maar we hebben er geen invloed op.
Dus laten we rustig doen en hen gewoon hun werk laten doen!

John Hiatt

zal ik dat zelf even bepalen, wellicht hebben ze die ook niet........!!!

Eerst maar eens een goede keeper halen! Wat we nu hebben is niet veel soeps!  :_schater

richard

Citaat van: John Hiatt op juni 25, 2013, 14:17:50
Eerst maar eens een goede keeper halen! Wat we nu hebben is niet veel soeps!  :_schater

daar is nog wel werk aan de winkel voor grotenhuis :devil

John Hiatt

Citaat van: richard op juni 25, 2013, 14:18:51
daar is nogr wel werk aan de winkel voor grotenhuis :devil

En anders weet ik nog wel een goede coach!

denistel

nog ff en we staan op kunstgras,,die keepers redde zich wel

Clint

zal ik dat zelf even bepalen!!!

:_schater

Heerlijk hoe die reus nu alweer tekeer gaat. :proost

wiekie1969

Hoe lijkt het, gaan we nu oek eindelijk even gas geven met de nieuwe spelers? Over 5 weken is de 1e competitiewedstrijd!!!

Daadkracht vriend!!!

denistel

ze doen er van alles aan kerel maar de markt zit in zwaar weer op dit moment.

wiekie1969

Citaat van: denistel op juni 26, 2013, 17:09:55
ze doen er van alles aan kerel maar de markt zit in zwaar weer op dit moment.

Wat voor markt? Ze weten toch wie ze willen hebben? Gas geven want het duurt in mijn ogen veel te lang!!!!

wiekie1969

Je kan niet 2 weken voordat de competitie begint nog met spelers aan komen zetten, dan is het te laat. Voorbereiding is conditie opbouwen, positiespel trainen en vaste patronen er in slijpen.

SCCdrachten

Citaat van: wiekie1969 op juni 26, 2013, 17:04:07
Hoe lijkt het, gaan we nu oek eindelijk even gas geven met de nieuwe spelers? Over 5 weken is de 1e competitiewedstrijd!!!

Daadkracht vriend!!!

Het draait maar om 1 ding en dat is geld!! elke speler die wij hebben willen kan naar een andere club voor een beetje meer wij kunnen maar 1 ding doen en dat is afwachten de afdankertjes zijn voor ons

Yellow Army

Citaat van: wiekie1969 op juni 26, 2013, 17:11:27

Wat voor markt? Ze weten toch wie ze willen hebben? Gas geven want het duurt in mijn ogen veel te lang!!!!

De vrijdagmarkt op t zaailand  8P. Zolang de spelersmarkt nog niet op volle toeren draait, is er gewoon weinig beweging. Spelers kijken eerst de kat uit de boom vwb de concurentie bij eigen club. En clubs nemen minder snel afscheid van spelers voordat ze zelf geen aankopen hebben gedaan. De spelersmarkt begint over het algemeen bij de top en werkt zo naar beneden.

Onvoorstelbaar dat ik dit hier loop uit te leggen  :zucht
Area 58

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

Collingwood

Citaat van: Yellow Army op juni 26, 2013, 17:37:57
De vrijdagmarkt op t zaailand  8P. Zolang de spelersmarkt nog niet op volle toeren draait, is er gewoon weinig beweging. Spelers kijken eerst de kat uit de boom vwb de concurentie bij eigen club. En clubs nemen minder snel afscheid van spelers voordat ze zelf geen aankopen hebben gedaan. De spelersmarkt begint over het algemeen bij de top en werkt zo naar beneden.

Onvoorstelbaar dat ik dit hier loop uit te leggen  :zucht

Exact!  :thumbsup

Eerder grote aankopen verwachten is gewoon onrealistisch en oneerlijk tegenover Van der Belt, zeker de financiële positie van Cambuur in ogenschouw genomen.
Kalmte alleen kan u redden.

richard

Citaat van: wiekie1969 op juni 26, 2013, 17:13:55
Je kan niet 2 weken voordat de competitie begint nog met spelers aan komen zetten, dan is het te laat. Voorbereiding is conditie opbouwen, positiespel trainen en vaste patronen er in slijpen.

Weet ie ook maar ze willen kwaliteit halen hij baalt ook van huidige situatie met te weinig spelers......maar kwaliteit staat voorop anders krijst allemaal van die Aafjes types van Zwolle tweederangs dus!!