Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
84 gasten, 2 leden
fred, wacko jacko

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: wiekie1969 op juni 27, 2013, 16:49:26

we kijgen het beste elftal sinds 13 jaar, maar volgens mij hewwe er enkelen een plaat voor de harses :zucht

t meer is voor sommigen nooit vol juh
Area 58

wiekie1969

Citaat van: Len Cantello op juni 26, 2013, 21:36:16
Of een een stel GOEIE spelers aantrekken. Probleem opgelost.

Vent, hou eens op te zeiken. Tot nu toe halen we voor cambuur begrippen prima spelers die het niveau aan kunnen. Van Moorsel, Brands, Leeuwin, Swinkels zijn aanwinsten voor deze selectie. Bij Groningen balen ze als een stekker dat Christovao bij ons gaat spelen.

En het heeft nog nauwelijks geld gekost.

poelie-lwd

Citaat van: Bernardo op juni 27, 2013, 16:51:37
Voor de JL zouden we nu een top team hebben, maar voor de Eredivisie, er moet echt nog heel wat kwaliteit bij, willen we niet degraderen!

Je bedoeld denk ik ervaring want kwaliteit hebben ze genoeg. Wij doen met deze selectie echt  niet onder voor eagles, zwolle, nac, roda en nec. En dan moeten de grote transfers nog komen  8)
Iedereen heeft recht op mijn mening.

wiekie1969

Citaat van: poelie-lwd op juni 27, 2013, 16:55:15
Je bedoeld denk ik ervaring want kwaliteit hebben ze genoeg. Wij doen met deze selectie echt  niet onder voor eagles, zwolle, nac, roda en nec. En dan moeten de grote transfers nog komen  8)

tel daar rkc, ado en heracles even bij poelie.

Bernardo

Citaat van: poelie-lwd op juni 27, 2013, 16:55:15

Zodra de ''grote'' transfers komen, staan we er natuurlijk heel anders voor! Vraag me alleen af of er wel echt wat mogelijk is! Zullen het zien.

wiekie1969

Bel Psv even vd Belt, Brands zijn zoon speelt hier nu dus misschien valt er  wat te regelen, Peter van Ooijen??? |:)

moodygrunn

Citaat van: wiekie1969 op juni 27, 2013, 16:59:46
Bel Psv even vd Belt, Brands zijn zoon speelt hier nu dus misschien valt er  wat te regelen, Peter van Ooijen??? |:)

Het lijkt me niet dat Brands sr. een speler voor dezelfde positie gaat verhuren aan de club van zijn zoon...dat zou de kans op speeltijd voor Brands jr./Brands II  aanzienlijk verkleinen.
In Henk en Sandor we trust

SCC-J

Harry L.

Laat ik mijn gal ook nog maar even spugen. Ik ben het eens met degenen die twijfelen aan de selectie. Ik vind dat v/d Belt en vrienden veel risico's nemen met de nieuwe "aanwinsten". Er is met allemaal wel iets, of ze speelden niet bij hun club of ze zijn langdurig geblesseerd geweest. Er is nagenoeg geen eredivisie ervaring. Langzaam maar zeker naderen we het aantal van 24/25 selectiespelers.

:0= vanaf nu fitte, eredivisie waardige spelers die ook nog eens veel gespeeld hebben het afgelopen seizoen. Anders wordt het nog zwaarder dan dat we vooraf al winsten!!!!

De Jager

Citaat van: SCC-J op juni 27, 2013, 18:17:48
:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :y
Je steekt de grootste azijnpisser toch niet de gek aan wel!?

Yellow Army

Citaat van: Harry L. op juni 27, 2013, 18:53:07
Laat ik mijn gal ook nog maar even spugen. Ik ben het eens met degenen die twijfelen aan de selectie. Ik vind dat v/d Belt en vrienden veel risico's nemen met de nieuwe "aanwinsten". Er is met allemaal wel iets, of ze speelden niet bij hun club of ze zijn langdurig geblesseerd geweest. Er is nagenoeg geen eredivisie ervaring. Langzaam maar zeker naderen we het aantal van 24/25 selectiespelers.

:0= vanaf nu fitte, eredivisie waardige spelers die ook nog eens veel gespeeld hebben het afgelopen seizoen. Anders wordt het nog zwaarder dan dat we vooraf al winsten!!!!

Liever risico's met spelers dan met financien
Area 58

Collingwood

Citaat van: Harry L. op juni 27, 2013, 18:53:07

Ik zal Van den Belt nog maar eens citeren (ik geloof al voor de vierde keer). Vorige week in het FD:

CiteerBij de eerste training zal Bakens zaterdag naar eigen zeggen waarschijnlijk ontbreken. Dat geldt ook voor Van Moorsel. Diens overgang is volgens Van den Belt ,,voor 99 procent rond". De middenvelder van FC Groningen, die afgelopen seizoen weinig aan spelen toekwam, aast op een tweede kans in de eredivisie. Hij is dit weekeinde nog op vakantie.
De komende dagen komt er ook duidelijkheid over Van Moorsels clubgenoot Henk Bos (20). Van den Belt bevestigt de woorden van FC Groningen-collega Hans Nijland dat de jongeling een dezer dagen met trainer Dwight Lodeweges praat.
Er van uitgaande dat deze drie spelers zich na het weekeinde bij de selectie voegen, is Cambuur op transfergebied voorlopig klaar. Van den Belt: ,,De groep is dan heus nog niet volledig, maar in deze fase kunnen we er kwalitatief en kwantitatief mee uit de voeten. Wij hebben nog geld in kas voor vijf spelers, maar we hebben de tijd. De grote stoelendans op de spelersmarkt moet nog beginnen."

Daarnaast zitten we nog lang niet op 24/25 spelers. Met Brands erbij hebben we momenteel nog maar negentien spelers.

Citaat van: Yellow Army op juni 27, 2013, 18:57:26
Liever risico's met spelers dan met financien

Volledig mee eens.
Kalmte alleen kan u redden.

Harry L.

V/d Belt kan wel meer roepen. Wachten tot het laatste moment kan slim zijn, maar je traint en speelt de hele voorbereiding met een incomplete groep. Ik weet niet of dat zo slim is

gewoon een fan

Citaat van: Harry L. op juni 27, 2013, 19:13:43
V/d Belt kan wel meer roepen. Wachten tot het laatste moment kan slim zijn, maar je traint en speelt de hele voorbereiding met een incomplete groep. Ik weet niet of dat zo slim is
Haastige spoed is zelden goed  :proost

PeterTa

Als de TS van al deze jongens een team smeedt zal het vast wel goed komen denk ik..  :thumbsup