Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 84
  • Total: 85
  • fred
84 gasten, 1 lid
fred

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Citaat van: Harry L. op juni 27, 2013, 19:13:43
V/d Belt kan wel meer roepen. Wachten tot het laatste moment kan slim zijn, maar je traint en speelt de hele voorbereiding met een incomplete groep. Ik weet niet of dat zo slim is

Dat hadden Van den Belt en de technische staf ook liever anders gezien. Echter, dan kun je echte versterkingen op je buik schrijven. Die wachten liever een tijdje af, of moeten nog bij hun huidige club buiten de boot vallen (zoals Tighadouini).

Dit veel liever dan een situatie als bij GAE, die de selectie weliswaar bijna compleet hebben maar er in vergelijking met vorig jaar amper op vooruit zijn gegaan in mijn ogen.
Kalmte alleen kan u redden.

Harry L.

Citaat van: gewoon een fan op juni 27, 2013, 19:18:30
Haastige spoed is zelden goed  :proost

Daar heb je een punt. Je weet dan pas op het laatste moment wat er vrij komt. Dan moeten ze nog betaalbaar zijn en bij je huidige selectie passen. Ik weet het niet hoor, laten we maar weer afwachten....... :?

Harry L.

Citaat van: Collingwood op juni 27, 2013, 19:26:15
Dat hadden Van den Belt en de technische staf ook liever anders gezien. Echter, dan kun je echte versterkingen op je buik schrijven. Die wachten liever een tijdje af, of moeten nog bij hun huidige club buiten de boot vallen (zoals Tighadouini).

Dit veel liever dan een situatie als bij GAE, die de selectie weliswaar bijna compleet hebben maar er in vergelijking met vorig jaar amper op vooruit zijn gegaan in mijn ogen.

Dat ben ik met je eens. Zij hebben wel het voordeel dat ze de hele voorbereiding met een nagenoeg complete selectie zijn.

Yellow Army

Je wilt teveel Harry. Gevestigde eredivisiespelers ga je in dit stadium niet aantrekken. Als je dat al uberhaupt lukt. Enige manier om zulk soort jongens hier te krijgen is te wachten op degenen die net buiten de boot vallen bij hun huidige club, maar wel minuten willen maken. Die duidelijkheid heb je pas tijdens of zelfs na de voorbereiding.

Tot dat moment zul je je tevreden moeten stellen met spelers met een "smetje".
Area 58

veroen

Er zijn echt teveel mensen hier die het spel van de transfermarkt niet snappen volgens mij. De spelers die nu overal tekenen hebben niet veel andere opties want de meeste voetballers proberen zo hoog mogelijk en voor zo veel mogelijk geld terecht te komen.
De echte toppers hebben meerdere ijzers in het vuur nml...
Vd belt is druk bezig, vanochtend op se training ook ene telefoontje na de andere dus laat die maar schuiven en blijf beetje rustig

SCCRulez

Citaat van: veroen op juni 27, 2013, 20:44:46
Er zijn echt teveel mensen hier die het spel van de transfermarkt niet snappen volgens mij. De spelers die nu overal tekenen hebben niet veel andere opties want de meeste voetballers proberen zo hoog mogelijk en voor zo veel mogelijk geld terecht te komen.
De echte toppers hebben meerdere ijzers in het vuur nml...
Vd belt is druk bezig, vanochtend op se training ook ene telefoontje na de andere dus laat die maar schuiven en blijf beetje rustig
:thumbsup

vialli

We mutte niet fergete dat de speulers die bleven binne (en ut binne nog steeds
kampioenen) oek nog beter wurde, want er zit karakter genoeg in anders
hadden we nou niet in de Eredivisie sitten en met de nieuwe aanvulling
hef ik er alle vertrouwen in |:)

denistel

idd vd heide bruin grotenhuis de jong lodeweges zullen er alles aan doen om deze groep scherp te krijgen en beter te maken.

zit amper 1 van ouder dan 27 bij dus mooi jeugdig team en wat er nog bij komt zullen we zien.

0517

Harstikke mooi dat een ieder overuren draait en dat er van alles staat te gebeuren.

Ondertussen is een schema van de aanstaande oefenwedstrijd nergens op de website te vinden (ja, vast wel ergens onder een oud nieuwsbericht) en hebben we momenteel niet eens een webshop...  :?

Timmie

Citaat van: 0517 op juli 02, 2013, 15:44:29
Harstikke mooi dat een ieder overuren draait en dat er van alles staat te gebeuren.

Ondertussen is een schema van de aanstaande oefenwedstrijd nergens op de website te vinden (ja, vast wel ergens onder een oud nieuwsbericht) en hebben we momenteel niet eens een webshop...  :?

Competitieschema kan ik ook al niet vinden.. Of ligt dat gewoon aan mij?...

Andre-Lwd

Citaat van: Timmie op juli 03, 2013, 09:06:26
Competitieschema kan ik ook al niet vinden.. Of ligt dat gewoon aan mij?...

Staat een update op cambuur.nl, nieuws 3e regel.

Timmie

Citaat van: Andre-Lwd op juli 03, 2013, 09:20:57
Staat een update op cambuur.nl, nieuws 3e regel.

Thanks!

Toch wel apart dat er geen speciaal kopje is..

SCCRulez

Citaat van: Yellow Army op juni 27, 2013, 20:01:31

Tot dat moment zul je je tevreden moeten stellen met spelers met een "smetje".
Die wel al in vroeg stadium voor onze club kiezen, de voorbereiding meemaken en gretig zijn om zich komend seizoen weer te bewijzen. Leeuwin en Van Moorsel zie ik als echte versterkingen

wiekie1969

Tis wel duidelijk dat er wat bij mut kommen. Gas geven jongen!!! :zweep

sunderland

denk voor vrijdag meer duidelijkheid