Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
53 gasten, 4 leden
Gasgeve, Pedeja, zeewolde, Noordcambuur

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

vialli

Ut veld is bijna klaar, de verlichting is in orde, we hevve weer een hoofdsponser
d'r binne behoorlijk wat seizoenkaarten verkocht, en met ut elftal sal ut
oek wel goeed komme :proost

Galdiano

Citaat van: vialli op juli 09, 2013, 23:09:30
Ut veld is bijna klaar, de verlichting is in orde, we hevve weer een hoofdsponser
d'r binne behoorlijk wat seizoenkaarten verkocht, en met ut elftal sal ut
oek wel goeed komme :proost

:y
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

wiekie1969

Ritzmaier en Adje halen herr vd Belt, beurs ken wel open zo langzamerhand!!!!!!!!! :zweep

wiekie1969

Harry L.

Citaat van: wiekie1969 op juli 12, 2013, 18:23:44
Ritzmaier en Adje halen herr vd Belt, beurs ken wel open zo langzamerhand!!!!!!!!! :zweep

Het lijkt er steeds meer op dat de ts het aantrekken van eredivisiewaardige spelers onderschat heeft. Ik lees steeds " afwachten komt wel goed". De tijd begint nu toch echt te dringen. Nog 3 weken en we moeten er staan. Als je dan nog moet beginnen met opbouwen van het team loop je gelijk achter de muziek aan.

richard

Citaat van: Harry L. op juli 12, 2013, 18:47:15
Het lijkt er steeds meer op dat de ts het aantrekken van eredivisiewaardige spelers onderschat heeft. Ik lees steeds " afwachten komt wel goed". De tijd begint nu toch echt te dringen. Nog 3 weken en we moeten er staan. Als je dan nog moet beginnen met opbouwen van het team loop je gelijk achter de muziek aan.

AMEN!!!

Dokkumer

Op dit moment lijken we degradatiekandidaat 1, 2 én 3. Wanneer we echt aan paniekaankopen gaan denken dan komt het ook niet goed en hoog in de salarissen kunnen we ook niet zitten. Als we dat wel doen straks in december weer naar het Gemeentehuis zeker?

Ik wil het graag anders zien met een aantal gerichte versterkingen, maar dat is allemaal moeilijker dan we hoopten.

Harry L.

Citaat van: Dokkumer op juli 12, 2013, 18:50:48
Op dit moment lijken we degradatiekandidaat 1, 2 én 3. Wanneer we echt aan paniekaankopen gaan denken dan komt het ook niet goed en hoog in de salarissen kunnen we ook niet zitten. Als we dat wel doen straks in december weer naar het Gemeentehuis zeker?

Ik wil het graag anders zien met een aantal gerichte versterkingen, maar dat is allemaal moeilijker dan we hoopten.

Ze hadden direct na het kampioenschap veel slagvaardiger moeten zijn. Is helaas niet gebeurt. Nu zien we alle namen die hier langsgekomen zijn elders tekenen. Natuurlijk moet het niet zo zijn dat we weer aan de rand van de afgrond komen. Ik heb er een hard hoofd in dat het allemaal goed komt

SCCdrachten

Citaat van: Harry L. op juli 12, 2013, 18:55:58
Ze hadden direct na het kampioenschap veel slagvaardiger moeten zijn. Is helaas niet gebeurt. Nu zien we alle namen die hier langsgekomen zijn elders tekenen. Natuurlijk moet het niet zo zijn dat we weer aan de rand van de afgrond komen. Ik heb er een hard hoofd in dat het allemaal goed komt

Het komt allemaal wel goed rustig afwachten volgende week meer duidelijkheid  |:)

Harry L.

Citaat van: SCCdrachten op juli 12, 2013, 18:57:13
Het komt allemaal wel goed rustig afwachten volgende week meer duidelijkheid  |:)

Waar baseer jij dat op ?

Galdiano

Cambuur heeft een spelers al gelijk benaderd echter wilden die liever wachten!

Holwerd voor Cambuur

Ze hadden direct na het kampioenschap veel slagvaardiger moeten zijn.

Veel te makkelijk gezegd. Alsof spelers op 10 juni al zeggen: ja wij komen graag naar Cambuur! Die wachten allemaal zo lang mogelijk af...
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Harry L.

Citaat van: Galdiano op juli 12, 2013, 18:59:53
Cambuur heeft een spelers al gelijk benaderd echter wilden die liever wachten!

Dat zal allemaal wel, ze tekenen alleen overal behalve bij ons. Ik hoop van harte dat ik er helemaal naast zit. Ik maak me gewoon zorgen, met deze selectie gaan we het echt niet redden, of ze moeten ineens allemaal ruim boven zichzelf uitsteken.

Galdiano

Citaat van: Harry L. op juli 12, 2013, 19:05:02
Dat zal allemaal wel, ze tekenen alleen overal behalve bij ons. Ik hoop van harte dat ik er helemaal naast zit. Ik maak me gewoon zorgen, met deze selectie gaan we het echt niet redden, of ze moeten ineens allemaal ruim boven zichzelf uitsteken.

Ze tekenen allemaal voor 1.5 keer zoveel dan bij Cambuur!

Als je de geluiden van de Eagles mag geloven schrijven die straks ook dikke rode cijfers!

Yellow Army

Citaat van: Harry L. op juli 12, 2013, 19:05:02

Omdat ze dus elders meer kunnen verdienen. En dat is juist de reden waarom spelers dus wachten. Je kan hoog en laag springen, maar de clubs met het meeste geld trekken uiteindelijk aan het langste eind.

Het is hopen dat er eind augustus alsnog een paar toppers gehuurd kunnen worden van de topclubs die ervoor kiezen om minuten te maken ipv te dienen als bankverwarming. En ja, dan is de competitie al 3 wedstrijden oud wat betekent dat er nog 31!!! te gaan zijn.
Area 58