Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
85 gasten, 3 leden
Noordcambuur, WouterZz, fred

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

He vd Belt ,als je mrgn die nieuwe speler presenteert kun je dan ook gelijk dat contract van Swinkels verscheuren .Zulke figuren met zo,n instelling pruimen wij hier niet .Wij betalen niet om zulke figuren in ons selectie te hebben.[als het tenminste waar is wat hier over hem word geschreven]

SportClubCambuur

Citaat van: sunderland op augustus 04, 2013, 18:56:11
He vd Belt ,als je mrgn die nieuwe speler presenteert kun je dan ook gelijk dat contract van Swinkels verscheuren .Zulke figuren met zo,n instelling pruimen wij hier niet .Wij betalen niet om zulke figuren in ons selectie te hebben.[als het tenminste waar is wat hier over hem word geschreven]

Een die hard supporter als Clint werd zelfs lachend uitgezwaaid door smurf Swinkels....Exit met dit dwergje

KristCambuur

Citaat van: sunderland op augustus 04, 2013, 18:56:11
_O_ _O_ _O_
Cambuur till I die!

Lore

Citaat van: SportClubCambuur op augustus 04, 2013, 18:58:01
Een die hard supporter als Clint werd zelfs lachend uitgezwaaid door smurf Swinkels....Exit met dit dwergje

Huh? Wat bedoel je?

wiekie1969

Gas geven met dat "plan B''.

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op augustus 06, 2013, 08:18:59
Gas geven met dat "plan B''.
doe maar plan A ,ritzmaier ,jaliens ,landzaat en op de valreep tiga

KristCambuur

Ritzmaier komt gewoon, niks plan B! ;)
Cambuur till I die!

poelie-lwd

Dikke pluim Gerald. Lukoki en Ritzmaier zijn uitstekende aanwinsten om handhaving veilig te stellen. Met Jaliens en Tighadouini erbij gaan we voor EL tickets.

:0= Keep up the good work!  :thumbsup
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: poelie-lwd op augustus 07, 2013, 11:55:36
Dikke pluim Gerald. Lukoki en Ritzmaier zijn uitstekende aanwinsten om handhaving veilig te stellen. Met Jaliens en Tighadouini erbij gaan we voor EL tickets.

:0= Keep up the good work!  :thumbsup

Goed werk, kan het niet anders zeggen. Heb vertrouwen!! |:) |:)

wiekie1969

Gas geven, nog een dikke week, mag nog wel wat bij. Maar dat weest zelf wel!

Jules058

Balvaste scorende spits gezocht!
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

legeips

Gisteren hoorde ik Ron Jans een essentieel verschil zeggen, waar ik me een aantal weken/ maanden geleden over heb verbaas.

Zwolle bouwt en Cambuur kijkt alles eerst aan. De opmerking van van den Belt dat de scouting van afgelopen jaar in de prullenbak kan, heeft mij erg verbaasd. Sterker, ik schrok behoorlijk van deze citaat in de krant.

Zwolle bouwt al jaren om een team en club te hebben die op het hoogste niveau in Nederland kan spelen. Met de bovengenoemde citaat had ik niet het idee dat Gerald deze visie bij onze club ook toepast.

Het aanwakkeren van het bouwen van een nieuw stadion na de wedstrijd tegen Groningen, geeft mij echt het gevoel dat er wordt gereageerd op hoe de wind waait in Leeuwarden.

Begrijp me niet verkeerd. Ik snap dat de hand op de knip moet worden gehouden en dat teveel risico's de club de das om kan doen. Maar met alleen defensieve stappen is de toekomst ook onzeker.

Het halen van jonge jongens die kunnen groeien voor de eredivisie of meer, is de grootste en belangrijkste investering om de club in zakelijk en sportief opzicht sterker en eredivisie waardiger te maken. Dat we jongens als Oebele en Barto stevige contracten hebben gegeven, begrijp ik niet. Deze jongens komen op het hoogste niveau tekort en zullen nooit voor veel geld worden verkocht.

Bijker een stevig contract geven zou logisch zijn, Savic een contract geven is een risico, maar kan Cambuur veel geld opleveren als hij laat zien dat hij mee kan draaien bij een top club.

Meneer van den Belt... U heeft er vast meer verstand van dan ik, maar met alleen de hand op de knip en de wereld beoordelen op vandaag en niet op morgen is het ook niet.

De Gast

De hand moet van de knip de komende week want Hemmen zal nog vaak genoeg geblesseerd zijn dit seizoen.

ACTIE ACTIE ACTIE

PePe

Gerald van den Belt, zou het best nog eens druk kunnen krijgen, na de wedstrijd tegen PSV?

Harry L.

Beste Gerald,

Waar blijft die spits? Maandag nog hoog van de toren blazen dat je moet denken aan een type
Castillion of schet.  :wall