Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 84
  • Total: 85
  • fred
84 gasten, 1 lid
fred

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

KristCambuur

Komt nog wel goed juh!  :0= PLET!!   ;)
Cambuur till I die!

Collingwood

Citaat van: Harry L. op september 04, 2013, 18:06:30
Beste Gerald,

Waar blijft die spits? Maandag nog hoog van de toren blazen dat je moet denken aan een type
Castillion of schet.  :wall

Van den Belt wordt nogal vaak verkeerd geïnterpreteerd, blijkbaar.

Hij heeft afgelopen weekend aangegeven dat Cambuur zich nog graag wil(de) versterken met een spits, waarbij men dan moest denken aan een TYPE Castillion of Plet. Daarna gaf hij aan dat de kans dat dit zou lukken 50/50 was.

Inmiddels is bekend geworden dat Cambuur met zowel Plet als Castillion heeft gesproken maar dat dat op niets uitgedraaid is, hoewel Plet nog altijd een optie is.

Waar o waar heeft Van den Belt in dit hele verhaal hoog van de toren geblazen? Volgens mij is hij vanaf het begin duidelijk geweest over a) wat Cambuur graag wil(de) en b) dat hij niet zeker wist of dit ging lukken.
Kalmte alleen kan u redden.

Jules058

Ik weet ook niet wat zo'n jongen bij cambuur denkt te gaan verdienen. Maar als hij bij twente 3ton aan salaris kreeg ben ik benieuwd hoeveel hij wil inleveren. Daar komt bij is cambuur dan überhaupt in staat om aan zijn verlaagde salaris te voldoen? Ik heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in en verwacht hoe graag ik het ook wil geen plet voor Cambuur.
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Harry L.

Citaat van: Collingwood op september 04, 2013, 18:35:02
Van den Belt wordt nogal vaak verkeerd geïnterpreteerd, blijkbaar.

Hij heeft afgelopen weekend aangegeven dat Cambuur zich nog graag wil(de) versterken met een spits, waarbij men dan moest denken aan een TYPE Castillion of Plet. Daarna gaf hij aan dat de kans dat dit zou lukken 50/50 was.

Inmiddels is bekend geworden dat Cambuur met zowel Plet als Castillion heeft gesproken maar dat dat op niets uitgedraaid is, hoewel Plet nog altijd een optie is.

Waar o waar heeft Van den Belt in dit hele verhaal hoog van de toren geblazen? Volgens mij is hij vanaf het begin duidelijk geweest over a) wat Cambuur graag wil(de) en b) dat hij niet zeker wist of dit ging lukken.

Door zulke namen te noemen, een ieder verwacht dan een speler van dat Kaliber. Geef dan gewoon aan we zoeken nog naar een spits.

jeff

Citaat van: Harry L. op september 04, 2013, 20:26:13
Door zulke namen te noemen, een ieder verwacht dan een speler van dat Kaliber. Geef dan gewoon aan we zoeken nog naar een spits.
Dat zoeken ze toch ook, een spits van dat kaliber. Anders kan je ook een 2de Barto halen bij Harkema bv.

Dokkumer

Citaat van: Harry L. op september 04, 2013, 20:26:13
Ik zou pas verbaasd opkijken als vd Belt riep dat hij om een type Joris van Rooijen zocht.
Gaat erom dat er zeker nog gezocht wordt/zal worden om een goede spits, alleen weten we allemaal dat in en om het stadion nog steeds geen geldbomen groeien. Of het is nog geen oogsttijd...

PeterTa

Een ding is zeker, van den Belt en consorten hebben tot nu toe prima werk geleverd ongeacht wat er eventueel nog komt (of niet)!!  :thumbsup :thumbsup

mescc

Citaat van: PeterTa op september 04, 2013, 21:13:53
Een ding is zeker, van den Belt en consorten hebben tot nu toe prima werk geleverd ongeacht wat er eventueel nog komt (of niet)!!  :thumbsup :thumbsup

Nu het supportersbeleid nog.....

piene hassus

Aub nu meteen de bouw van een nieuw stadion aankaarten nu de euforie nog daar is. Lwd heeft straks capaciteit nodig voor culturele manifestaties, kan mooi op kunstgras van nieuw stadion!!

moodygrunn

Citaat van: piene hassus op september 06, 2013, 21:06:00
Aub nu meteen de bouw van een nieuw stadion aankaarten nu de euforie nog daar is. Lwd heeft straks capaciteit nodig voor culturele manifestaties, kan mooi op kunstgras van nieuw stadion!!

In een nieuw te bouwen stadion komt ws echt gras met daaronder veldverwarming
In Henk en Sandor we trust

piene hassus

met keunstgras binne dr mogelukhieden om ut stadion multifunctioneel te maken, d.i. oek te motiferen bij Brussel

denistel

de ontwikkelingen binne wel positief zei hij vanmorgen,,er is een duidelijk plan nu en daar kan de gemeente meer mee.

SCC-J

Citaat van: piene hassus op september 06, 2013, 23:22:41
met keunstgras binne dr mogelukhieden om ut stadion multifunctioneel te maken, d.i. oek te motiferen bij Brussel
Oprotte met kunstgras!! multifunctioneel stadion zit hem aan de buitenkant. Binnen het stadion (speelveld) kan je haast alleen voetballen. Concerten en andere optredens uitgesloten maar dat heb ik/ is wel 100x uitgelegd waarom. .

piene hassus

Goh, datter dan nog meensen binne die mogelukhieden sien

piene hassus

beter un stadion in 2 jaar met kunstgras dan een stadion over 5 jaar met gras en feldferwarming waar we niet meer wete waar ut geld fut mut komme