Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
85 gasten, 3 leden
Noordcambuur, WouterZz, fred

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

jeff

Citaat van: NicoJanHoogma1960 op september 10, 2013, 15:27:49
Zou maar eens paar pagina's terug kijken, waar iedereen over begint.
In welk topic begint niet iemand over een nieuwe spits?

Dokkumer

*Steekt vinger op*
Mag ik? Ik, Ik, Ik!!!

In de Pool :D

jeff

Citaat van: Dokkumer op september 10, 2013, 17:11:27
*Steekt vinger op*
Mag ik? Ik, Ik, Ik!!!

In de Pool :D
De Meester is uitgesloten van deelname  :zweep  :proost

Stille Genieter

Dan wil ik het graag zeggen... In de pool

denistel

Citaat van: NicoJanHoogma1960 op september 10, 2013, 12:48:17
Er lopen op dit moment genoeg spitsen transfer vrij rond, maar ik denk dat Cambuur te veel noten op de zang heeft. Ik ben er inderdaad bang voor als Hemmen zaterdag geblesseerd uitvalt wat er dan staat te gebeuren. Wat voor alternatief hebben we dan ???????

heeft cambuur te veel noten op de zang of hebben die spelers dat?????

dizzhead

Citaat van: denistel op september 10, 2013, 17:58:38
heeft cambuur te veel noten op de zang of hebben die spelers dat?????

We hebben Christovao, Hemmen en Barto. Is Christovao een serieuze optie om in te vallen voor Hemmen? Lijkt mij een sterke speler, maar heb m alleen nog maar op de vleugel zien spelen.

Yellow Army

Citaat van: dizzhead op september 10, 2013, 21:11:26
We hebben Christovao, Hemmen en Barto. Is Christovao een serieuze optie om in te vallen voor Hemmen? Lijkt mij een sterke speler, maar heb m alleen nog maar op de vleugel zien spelen.

Heb hem alleen nog maar heel hard zien rennen. Doe mij dan maar Brands.
Area 58

dizzhead

Citaat van: Yellow Army op september 10, 2013, 21:15:15
Heb hem alleen nog maar heel hard zien rennen. Doe mij dan maar Brands.

Goede optie, maar wel een huurling. Ik ben er niet op tegen, maar het moet de ontwikkeling van jonge contractspelers toch niet in weg gaan staan. Hoewel we daar nog niet mee bezig moeten zijn, want handhaving staat voorop. Toch zou ik, ondanks de doelstelling 'handhaving', ook aan de toekomst denken. Christovao lijkt me een redelijk talent; bij groningen kon hij niet blijven omdat er enkel een amateurcontract voor hem klaarlag. Dit kwam omdat  grongingen meer ziet in zivkovic en hagenauw (beide jonger en jeugdinternational). Op t groningenforum heb ik wel degelijk heel veel positieve berichten over deze jongen gelezen. Daarom ben ik zo benieuwd.

ps. Brands is eigenlijk geen echte spits he....

Yellow Army

Citaat van: dizzhead op september 10, 2013, 21:39:56
Goede optie, maar wel een huurling. Ik ben er niet op tegen, maar het moet de ontwikkeling van jonge contractspelers toch niet in weg gaan staan. Hoewel we daar nog niet mee bezig moeten zijn, want handhaving staat voorop. Toch zou ik, ondanks de doelstelling 'handhaving', ook aan de toekomst denken. Christovao lijkt me een redelijk talent; bij groningen kon hij niet blijven omdat er enkel een amateurcontract voor hem klaarlag. Dit kwam omdat  grongingen meer ziet in zivkovic en hagenauw (beide jonger en jeugdinternational). Op t groningenforum heb ik wel degelijk heel veel positieve berichten over deze jongen gelezen. Daarom ben ik zo benieuwd.

ps. Brands is eigenlijk geen echte spits he....

En Groningers hebben verstand van voetbal?  :_schater

En nee, Brands is geen echte spits, maar 3 klassen beter dan Cristovao en dan overdrijf ik niet. Zelfs Barto schat ik nog hoger in.
Area 58

Dokkumer

Weet je wel hoeveel jonge contractspelers wij in de selectie hebben -25 jaar of jonger-?
Te beginnen met de basisspelers of spelers die regelmatig invallen..
Nienhuis, Bijker, vd Laan, Droste, Bakker, Feldballe.
Dan heb je nog:
Dijkstra, de Graaf, Coremans en Christovao.
De laatste 3 voor de toekomst en Dijkstra voor wat invalbeurten.

Yellow Army

...en Savic eventueel. Dus aan de toekomst wordt wel degelijk gedacht en daarom is het hebben van een beloftenelftal een absolute must wil je een blijvertje worden.
Area 58

SCCRulez

Gewoon spits binnenhengelen en zo niet, Brands in de spits bij afwezigheid Hemmen. Kan hij gelijk zijn misser tegen PSV goedmaken!  :thumbsup |:)

legeips

Goedemorgen Gerald,

Gefeliciteerd met onze zwaarbevochten punt. Tot nu toe gaat het boven verwachting en lijkt het erop dat cambuur ook door de overige voetbal liefhebbers erg wordt gewaardeerd. Mijn complimenten.

Ondanks al het Goeds en moois van de laatste weken, maak ik me toch zorgen om de voorhoede. Dit heb ik al eerder geroepen, maar vind dat we nu slagvaardiger mogen zijn.

Ik had plet hier graag gezien, maar hij was duidelijk uit op status en euro's. Dus dat is prima dat we zo'n speler niet halen.

Maar tot de winterstop zonder een goede extra spits, maakt mij wel wat onrustig. U niet??

De mooie plannen voor een nieuw stadion ademt Eredivisie, Leeuwarden ademt Eredivisie..
Dus die spits is nodig.. Heel erg nodig....

richard

Citaat van: legeips op september 21, 2013, 08:15:58
Goedemorgen Gerald,

Gefeliciteerd met onze zwaarbevochten punt. Tot nu toe gaat het boven verwachting en lijkt het erop dat cambuur ook door de overige voetbal liefhebbers erg wordt gewaardeerd. Mijn complimenten.

Ondanks al het Goeds en moois van de laatste weken, maak ik me toch zorgen om de voorhoede. Dit heb ik al eerder geroepen, maar vind dat we nu slagvaardiger mogen zijn.

Ik had plet hier graag gezien, maar hij was duidelijk uit op status en euro's. Dus dat is prima dat we zo'n speler niet halen.

Maar tot de winterstop zonder een goede extra spits, maakt mij wel wat onrustig. U niet??

De mooie plannen voor een nieuw stadion ademt Eredivisie, Leeuwarden ademt Eredivisie..
Dus die spits is nodig.. Heel erg nodig....

En dat dat wat geld kost ala maar anders wordt het heel moeilijk gaandeweg het seizoen.....

John Hiatt

Citaat van: richard op september 21, 2013, 08:18:00
En dat dat wat geld kost ala maar anders wordt het heel moeilijk gaandeweg het seizoen.....

Moet het geld er wel zijn!