Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 83
  • Total: 84
  • fred
83 gasten, 1 lid
fred

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

We zullen zien of het gokje goed uitpakt. Misschien vervult Brands de spits positie wel net goed als Hemmen bij een blessure

Harry L.

Citaat van: De Gast op september 21, 2013, 09:30:57
We zullen zien of het gokje goed uitpakt. Misschien vervult Brands de spits positie wel net goed als Hemmen bij een blessure

Ik had eerst mijn twijfels over Hemmen, ik moet nu concluderen dat dat niet aan de beste man ligt. Hij krijgt geen aanvoer. Niet vanaf de vleugels, niet vanuit het midden veld. De verdediging staat wel, helaas rosten die de ballen gisteren ook alleen maar blind naar voren. Als Hemmen op rechts stond kwamen de ballen op links en vice versa. Ik had het met hem te doen gisteren.

Bernardo

Er moeten echt twee goede aanvallers bij vd belt!!

Dit gaat ons straks echt opbreken!!

gewoon een fan

Het gebrek aan scorend vermogen gaat ons inderdaad opbreken ben ik bang  ;(

De Gast

Klopt. En dat is al heel lang bekend en hierdoor worden heel veel onnodige punten verspeeld. Actie vd Belt want op deze manier wordt het gewoon een 18de plaats!

sunderland

Iedereen ziet het maar jullie zijn eigenwijs .Kost ons al heel wat pnt .Je zal toch meer risico moeten nemen .Kom op man .We moeten een kwaliteitsinjectie hebben aanvallend

Destroyer

Citaat van: sunderland op november 09, 2013, 22:29:26
Iedereen ziet het maar jullie zijn eigenwijs .Kost ons al heel wat pnt .Je zal toch meer risico moeten nemen .Kom op man .We moeten een kwaliteitsinjectie hebben aanvallend

Ja gvd het hele stadion ziet het al vanaf de eerste ronde! Leuke verdediging en middenveld maar je hebt er niks aan als je voorhoede amper functioneert
** Poolwinner 18/19 - 21/22

DayDreamer

Citaat van: Destroyer op november 09, 2013, 22:31:30
Ja gvd het hele stadion ziet het al vanaf de eerste ronde! Leuke verdediging en middenveld maar je hebt er niks aan als je voorhoede amper functioneert

Zie naar Eagles, die krijgen zooitje goals tegen, maar die maken er oek 3 a 4 keer meer dan ons,

legeips

Trek die beurs maar open...
Anders kunnen we weer naar Emmen en Fortuna...

En geloof me die  :jupiler is niet te zuipen...

piene hassus

Mut Cambuur sich weer inne skulden steke dan, daar binne we krek uut.

Len Cantello

Citaat van: piene hassus op november 10, 2013, 13:43:34
Mut Cambuur sich weer inne skulden steke dan, daar binne we krek uut.
Het is en blijft een lastig verhaal. De kost gaat voor de baat. Willen we echt mee blijven doen in de strijd om er in te blijven, dan zul je moeten investeren. Geld lenen is zeker geen optie. En ook al was dat het wel, de banken lenen echt geen rooie cent meer uit aan bvo's.

Wellicht is er nog ergens een supporter te vinden met veel geld op de bank die wat wil doen.........
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

piene hassus

Die hewwe al un beste feer laten om Cambuur levend te houwen

Len Cantello

Tijd voor nog meer 'feren' dus.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

PePe

Dit jaar maar niets aflossen, juist nu investeren om in de eredivisie te blijven!!

denistel

er is nog wel geld dat hadden we al moeten besteden maar we hevve op deze selectie gokt.
winterstop gaat zeker wat gebeuren