Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
85 gasten, 3 leden
Noordcambuur, WouterZz, fred

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

SCCRulez

Citaat van: Scc01 op januari 06, 2014, 10:56:40
Je hoort anco niet omdat hij wellicht met een andere club praat!?
Dat was ook mijn gedachte hier achter idd. Ik denk ook Roda als waarschijnlijke werkgever.

Goutum

Citaat van: SCCRulez op januari 07, 2014, 00:50:07
Dat was ook mijn gedachte hier achter idd. Ik denk ook Roda als waarschijnlijke werkgever.

Roda... Het gaat niet goed komen daar bij Roda met die onervaren Tomasson aan het roer. En dan ook nog een contract voor 3,5 jaar. Hoe dom kun je als bestuur zijn.. Zij zijn voor mij degradatiekandidaat nr 1!

Lore

Citaat van: Goutum op januari 07, 2014, 15:46:08
Roda... Het gaat niet goed komen daar bij Roda met die onervaren Tomasson aan het roer. En dan ook nog een contract voor 3,5 jaar. Hoe dom kun je als bestuur zijn.. Zij zijn voor mij degradatiekandidaat nr 1!

Ik vond het ook op zijn minst gezegd.......merkwaardig! Zij zitten nog steeds bij de degradatiekandidaten. Bij een slechte reeks zijn zij direct in de problemen en dan stellen zij een beginnend coach aan, wel eentje die natuurlijk als speler erg veel heeft meegemaakt maar dan nog!

Ik ben benieuwd hoe dat afloopt

Leovardia

Citaat van: Goutum op januari 07, 2014, 15:46:08

Heel simpel. Leon Vlemmings kent hem nog van Excelsior. Hij zal op de achtergrond ook een flinke vinger in de pap hebben tav de selectie. Die Vlemmings is een eng mannetje, een stille dictator op de achtergrond.

Sent from my iPhone using Tapatalk

SCCdrachten

Hallo Gerald

Zou u misschien eens zo vriendelijk willen zijn om eens wat openheid van zaken te geven!

De suporters van ons SCC hebben daar alle recht toe! Wat jullie roepen komen jullie niet na.
Als het op 1 of andere manier niet lukt is niet erg maar comuniceer het eens met je suporters.

De Suporters zijn de club ze staan er mee op en gaan er mee naar bed zij verdienen duidelijkheid van zaken

Slecht nieuws is ook nieuws!!!

Yellow Army

Citaat van: SCCdrachten op januari 16, 2014, 15:15:11
Hallo Gerald

Zou u misschien eens zo vriendelijk willen zijn om eens wat openheid van zaken te geven!

De suporters van ons SCC hebben daar alle recht toe! Wat jullie roepen komen jullie niet na.
Als het op 1 of andere manier niet lukt is niet erg maar comuniceer het eens met je suporters.

De Suporters zijn de club ze staan er mee op en gaan er mee naar bed zij verdienen duidelijkheid van zaken

Slecht nieuws is ook nieuws!!!

Ja Gerald, want slecht nieuws over afgeketste deals in de openbaarheid te gooien is zeer goed voor het imago van onze club en heeft daarmee een ontzettend positief effect op eventuele toekomstige deals  :|
Area 58

SCCdrachten

Citaat van: Yellow Army op januari 16, 2014, 15:41:52
Ja Gerald, want slecht nieuws over afgeketste deals in de openbaarheid te gooien is zeer goed voor het imago van onze club en heeft daarmee een ontzettend positief effect op eventuele toekomstige deals  :|

Je hoeft toch net in detai te treden. maar wat meer openheid zou ik zelf wel waarderen!

TM

En daarbij komt nog dat de transferperiode t/m 31 januari duurt. Veel spelers en clubs wachten vaak tot de laatste week met beslissingen.

brambo3004

Citaat van: TM op januari 16, 2014, 15:51:45
En daarbij komt nog dat de transferperiode t/m 31 januari duurt. Veel spelers en clubs wachten vaak tot de laatste week met beslissingen.

Ja, en als je dan spelers huurt (zoals Cambuur) kunnen ze maar aan 14 wedstrijden (+ evt. nacompetitie) meedoen :_schater
We hebben al 18 wdstrijden gehad (en daar komen Eagles en dkv waarschijnlijk nog bij) waarin onze beoogde topspits niet mee deed

TM

Citaat van: brambo3004 op januari 16, 2014, 15:54:59
Ja, en als je dan spelers huurt (zoals Cambuur) kunnen ze maar aan 14 wedstrijden (+ evt. nacompetitie) meedoen :_schater
We hebben al 18 wdstrijden gehad (en daar komen Eagles en dkv waarschijnlijk nog bij) waarin onze beoogde topspits niet mee deed

Exact, er is in de zomer gewoon verkeerd gegokt.

SCC-J

Citaat van: SCCdrachten op januari 16, 2014, 15:51:10
Je hoeft toch net in detai te treden. maar wat meer openheid zou ik zelf wel waarderen!

Jij kan niet wachten tot 31 januari?

Blijf me verbazen over de reacties... Eerste keer dat iedereen een transferperiode mee maakt ? Nee lijkt me niet dus dan weet je ook hoe het werkt!

SCCdrachten

Citaat van: SCC-J op januari 16, 2014, 16:02:54
Jij kan niet wachten tot 31 januari?

Blijf me verbazen over de reacties... Eerste keer dat iedereen een transferperiode mee maakt ? Nee lijkt me niet dus dan weet je ook hoe het werkt!

Ik kan wel wachten, maar het gaat erom dat ervanuit de directie wat word geroepen wat niet kan worden nagekomen kom dan ook met een reactie naar je achterban het komt nu zo lauw over.
Je blijft je verbazen over de reacties :? iedereen kan toch nagaan dat die spits er voor aankomend weekend moet wezen ikzie het somber in als de versterking pas eind januari komt

dit is mien club

Oei toch nog mensen die er vertrouwen in hebben?

Het waren Van der Belt en c.s. die twee weken terug riepen dat er voor de eagels drie versterkingen zouden zijn!
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

SCCdrachten

Citaat van: dit is mien club op januari 16, 2014, 16:16:40

Het waren Van der Belt en c.s. die twee weken terug riepen dat er voor de eagels drie versterkingen zouden zijn!

_O_ _O_ _O_

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: dit is mien club op januari 16, 2014, 16:16:40

Hij komt van een koude kermis thuis op de transfermarkt. Dat is helaas de conclusie van deze periode. Mooier kunnen we het niet maken.