Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
67 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

Citaat van: SCCdrachten op januari 16, 2014, 16:12:00
Ik kan wel wachten, maar het gaat erom dat ervanuit de directie wat word geroepen wat niet kan worden nagekomen kom dan ook met een reactie naar je achterban het komt nu zo lauw over.
Je blijft je verbazen over de reacties :? iedereen kan toch nagaan dat die spits er voor aankomend weekend moet wezen ikzie het somber in als de versterking pas eind januari komt
Dat soort dingen moeten ze ook niet roepen . Maar of jij dan blijer wordt vraag ik me af.
Volgens mij heeft bestuur ook altijd gezegd willen en hopen niet belooft dat er 2 spelers voor GAE zouden komen.

Maarja misschien moet bestuur paul mulders en henk van steeg vastleggen zo dat jij eindelijk duidelijkheid hebt!

dizzhead

Citaat van: dit is mien club op januari 16, 2014, 16:16:40
Oei toch nog mensen die er vertrouwen in hebben?

Het waren Van der Belt en c.s. die twee weken terug riepen dat er voor de eagels drie versterkingen zouden zijn!

Hoe hard is dit uitgesproken? Bron? Ik heb dit zelf nooit zo geïnterpreteerd, maar ik kan het betreffende bericht ook gemist hebben natuurlijk :)

Lore

Citaat van: dizzhead op januari 16, 2014, 16:43:55
Hoe hard is dit uitgesproken? Bron? Ik heb dit zelf nooit zo geïnterpreteerd, maar ik kan het betreffende bericht ook gemist hebben natuurlijk :)

Volgens mij hebben ze dat ook niet zo gezegd, maar het is wel duidelijk dat ze na het Jansen-debacle  een stuk stiller zijn geworden. Ze hebben hun lesje wel geleerd, en terecht lijkt mij

Montana

Citaat van: SCCdrachten op januari 16, 2014, 16:12:00
Ik kan wel wachten, maar het gaat erom dat ervanuit de directie wat word geroepen wat niet kan worden nagekomen kom dan ook met een reactie naar je achterban het komt nu zo lauw over.
Je blijft je verbazen over de reacties :? iedereen kan toch nagaan dat die spits er voor aankomend weekend moet wezen ikzie het somber in als de versterking pas eind januari komt

Met het aantrekken van Elvis Manu heeft SC Cambuur de eerste winterse versterking binnen, maar is de zoektocht naar verdere versterkingen nog zeker niet afgerond.

Valt volgens mij wel mee wat de directie ons allemaal 'beloofd'.

Lore

Citaat van: Montana op januari 16, 2014, 17:19:52
Met het aantrekken van Elvis Manu heeft SC Cambuur de eerste winterse versterking binnen, maar is de zoektocht naar verdere versterkingen nog zeker niet afgerond.

Valt volgens mij wel mee wat de directie ons allemaal 'beloofd'.

Hebben NEC, RKC, ADO, eagles etc zich wel kunnen versterken tot nu toe?

dizzhead

RKC: de ridder, en nu een van Arsenal op huur. NAC heeft Adje, ADO nog niks volgens mij. We moeten niet vergeten dat we een half seizoen spelen in een systeem waar we op 1 bepaalde positie zwaar onder he niveau bleken te zitten. We hebben ons wellicht maar met een speler versterkt, maar wel een speler die juist op die positie uit de voeten kwam. Lukoki is hier veel afgerekend, maar je kunt ook stellen dat alles wat via de vleugels gaat, via lukoki ging. Dat is makkelijk te verdedigen, met manu krijgen we op twee flanken snelheid en dreiging. Lukoki zou best wel eens een verassing kunnen worden nu we meer in het spel kunnen variëren

Harry L.

Citaat van: dizzhead op januari 16, 2014, 17:57:30
RKC: de ridder, en nu een van Arsenal op huur. NAC heeft Adje, ADO nog niks volgens mij. We moeten niet vergeten dat we een half seizoen spelen in een systeem waar we op 1 bepaalde positie zwaar onder he niveau bleken te zitten. We hebben ons wellicht maar met een speler versterkt, maar wel een speler die juist op die positie uit de voeten kwam. Lukoki is hier veel afgerekend, maar je kunt ook stellen dat alles wat via de vleugels gaat, via lukoki ging. Dat is makkelijk te verdedigen, met manu krijgen we op twee flanken snelheid en dreiging. Lukoki zou best wel eens een verassing kunnen worden nu we meer in het spel kunnen variëren

Droom maar lekker verder, het iis niks en het word niks met lukoki

sunderland

Citaat van: Harry L. op januari 16, 2014, 18:34:58
heb ook lang zulke hoop gehad

MP4L

Citaat van: Harry L. op januari 16, 2014, 18:34:58

Nou ik weet nog de eerste wedstrijd toen was hij een "held". Daarna werd hij veel meer verdedigt en heeft toen niks meer kunnen bieden. Elke wedstrijd zie ik Lukoki wel een leuke actie maken. Helaas maakt hij ook vaak fouten. Maar dat is ook de reden waarom hij hier speelt en niet meer bij Ajax. Ik denk persoonlijk dat we met Manu, Lukoki veel meer gaan zijn.

Wat betreft van den Belt, die gast weet echt wel wat hij doet. Kijk afgelopen seizoenen wat voor spelers wij binnen hebben gehaald. En als Cambuur dingen gaat roepen van wie we (mogelijk) gaan aantrekken maak je alleen maar reclame voor andere team. En dan moeten wij concurreren tegen hun. Dus laat maar lekker stil zijn tot het helemaal rond is anders word ik alleen maar teleur gesteld. Kijk naar Anco Jansen en Tighadouini. Omdat wij zeiden via de pers dat we hem zo graag wouden hebben heeft de Graafschap er meer voor gevraagd. Was er niks gezegd dan was het misschien al wel rond.

Ik heb wel vertrouwen in de TS. En ik denk dat we nog positief verrast zullen worden! Dus ik zeg kop omhoog en steun je club, maakt niet uit hoe we er voor staan! Want dat maakt een echte volksclub!

Batsum

Gerald je hebt mijn vertrouwen

Sakin

Het is stil bij.... Cambuur Leeuwarden!!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

NicoJanHoogma1960

MAAR OP TWEET REAGEERT DIE WEL   !!!!!!

Koevermans wil niet eens op proef bij SCC. Vanuit Canada liever bij schoonfamilie in Eindhoven.De Overtoompjes wachten tot eind januari,aldus vd Belt

Tweet Maarten van Tuinen.

SCS Kern van Cambuur heeft geretweet !
Cambuur zit in je bloed

Mitar

Alle vertrouwen in Van der Belt. Een gezonde lange termijn gaat voor mij boven alles.

Clint

Citaat van: NicoJanHoogma1960 op januari 17, 2014, 09:33:10
MAAR OP TWEET REAGEERT DIE WEL   !!!!!!
Vanuit Canada liever bij schoonfamilie in Eindhoven.

Liever bij de schoonfamilie????

Wat een loser. :devil

De Gast

Wat moet je nu nog eens met een Koevermans. Heb er alle vertrouwen in dat er straks nog een spits en een tien bij komen.