Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
62 gasten, 5 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

roepieh

Citaat van: scclwd op april 02, 2014, 11:04:10
Volgens mij ben jij intelligent genoeg om dat ook te vinden.

:_schater Dokkumer ik zou deze inlijsten!

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op april 02, 2014, 11:07:14
Juist. En de media stookt het vuurtje lekker op. Het vingertje geheven en je mening spuien over zaken waar je geen idee over hebt of bij bent geweest is Neerlands volkssportnr. 1.

Mattheüs 7:1-6. Google het maar ff.
Ik lees alleen Mohammed 7:1-9 :devil

En nee ik was er niet bij...

Len Cantello

Citaat van: roepieh op april 02, 2014, 11:15:09
En deze ook. Post nummer 1.000!

:0= WIJ WINNEN!!!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Nee... Straks krijg ik nog een groter ego dan ik al heb en dat ook nog eens op een onjuiste constatering 8P

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op april 02, 2014, 11:15:54
En deze ook. Post nummer 1.000!

:0= WIJ WINNEN!!!

U heeft hiermee gewonnen een kratis kist :grolsch

doppen :devil

scclwd

Ik meen het :). In tegenstelling tot andere leden die hier posten (maar dat is weer een ander verhaal).

Dokkumer

Citaat van: scclwd op april 02, 2014, 11:22:57
Ik meen het :). In tegenstelling tot andere leden die hier posten (maar dat is weer een ander verhaal).
Oei, dan is het gemiddelde niveau hier wel errug laag :_schater

DayDreamer

Zullen we het weer over voetbal hebben, wat geweest is, is geweest, punt erachter en de koppen weer in dezelfde richting.
Vanavond winnen en zaterdag een punt ophalen in Nijmegen  :proost

runner 1

Rectificatie van mijn bericht eerder, het gaat niet om 200 klaplopers maar om een kleine 100 dus dezen mensen moeten toch als ze het stadion binnen lopen het schaamrood op de kaken krijgen van deze infantiele reactie de afgelopen dagen .
Diep en diep triest .
Waarvan akt........

Clint

Citaat van: scclwd op april 02, 2014, 10:56:24
Lach maar. Ik vind het triest.

Wie zegt dat ik lach? Ik zag hem niks verkeerds doen overigens. Je bent aan het zoeken lijkt het wel. En als je een beetje bekend bent met alle rollen van bepaalde mensen, weet je dat hij in een rol van het stichtingsbestuur zit.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dokkumer op april 02, 2014, 10:58:27
Als ik sommige reacties lees vallen mijn ballen bijna uit mijn broek van het lachen, er wordt gedaan alsof zwaar bewapende idioten het halve stadion hebben afgebroken en de spelers/TS het mes op de keel hebben gezet.

Weet je Dokkie, toen het nieuws naar buiten kwam, wist iedereen dat zoiets er aan te komen zat. Wanneer we dan iedereen (inclusief DKV) konden laten zien dat we dit niet zouden pikken, maar dat zonder geweld en dat stomme gedrag van die jongetjes, dan waren we allemaal nog trotser geweest op Cambuur.

Ik heb in de sport trouwens vaker gezien dat een trainer voor het einde van het seizoen wegging naar een andere club of bond en dat die trainer ontzettend slecht en ongeinteresseerd werk afleverde. Dus dat was ook nog een gevaar. M.a.w. DL had direct weg moeten gaan.
Henk, held, bedankt

Bascambuur

Alle sympathie kwijt door een stuk of 30 mensen die hun emoties niet in de hand hebben. Voor de andere 9570 mensen hopen ze dat Cambuur degradeert? Dat soort ''sympathie'' hebben we niet nodig.

scclwd

Citaat van: clint op april 02, 2014, 11:44:20
Wie zegt dat ik lach? Ik zag hem niks verkeerds doen overigens. Je bent aan het zoeken lijkt het wel. En als je een beetje bekend bent met alle rollen van bepaalde mensen, weet je dat hij in een rol van het stichtingsbestuur zit.

Je plaatst toch een lach-icoon op mijn bericht?
Prima, hij zit in een rol van het stichtingsbestuur. Blijft een twijfelachtige keuze om je daar op zo'n moment te vertonen.

CambuurAmersfoort

Citaat van: Bascambuur op april 02, 2014, 11:57:35
Alle sympathie kwijt door een stuk of 30 mensen die hun emoties niet in de hand hebben. Voor de andere 9570 mensen hopen ze dat Cambuur degradeert? Dat soort ''sympathie'' hebben we niet nodig.

precies zoals ik t voel. wat lodeweges heeft gedaan is naar en doet bij veel supporters pijn..maar het had een stuk meer indruk gemaakt hem dit op een normale manier te laten blijken.
nu ziet iedereen cambuur door 30 debielen als een asoclub met alleen maar tuig terwijl duizenden anderen die wel normaal kunnen doen het ermee eens zijn dat dl een belachelijke stap maakt maar de manier waarop pdit hem duidelijk wordt gemaakt keurt bijna iedereen af.

overigens goed en duidelijk statement van de club. ze begrijpen dat hetgeen dl heeft gedaan veel emoties oproept maar wat er gisteren is gebeurt kan echt niet...lekker voor toekomstige spelers en trainers die hierheen komen.

ben boos op dl maar nog veel meer op die debielen die dit weer zo uit de hand laten lopen...

runner 1

Helemaal met jou eens CambuurAmersfoort ,gelukkig zijn er ook nog normale mensen hier.