Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
64 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

Harry L.

Citaat van: wiekie1969 op april 03, 2014, 19:36:58

vertel.....................

Lijkt me duidelijk, een gitzwarte dag in dit prachtige jaar. Helaas ruw verstoort door een groepje hersendoden :zucht

Treb

Citaat van: Harry L. op april 03, 2014, 19:39:52
Lijkt me duidelijk, een gitzwarte dag in dit prachtige jaar

In het bestaan van Cambuur.

Laat het seizoen maar gauw over wezen.

Len Cantello

Aanleiding voor alle ellende is toch enkel en alleen de man die 5 speelrondes voor het einde de gehele club op een respectloze en achterbakse wijze de rug toekeerde....... Dat we het even niet vergeten. Daar doet een huilverhaal van de man tijdens een persmomenten niets aan af. Ben blij dat 'ie weg is. Hij heeft m'n club op een gruwelijke wijze op haar ziel getrapt...
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Harry L.

Citaat van: Len Cantello op april 03, 2014, 19:49:13
Aanleiding voor alle ellende is toch enkel en alleen de man die 5 speelrondes voor het einde de gehele club op een respectloze en achterbakse wijze de rug toekeerde....... Dat we het even niet vergeten. Daar doet een huilverhaal van de man tijdens een persmomenten niets aan af. Ben blij dat 'ie weg is. Hij heeft m'n club op een gruwelijke wijze op haar ziel getrapt...

Ik heb wel door dat er bij jouw nog een paar nachtjes overheen gaan. De manier waarop is iedereen het wel over eens. Probeer daar nu eens overheen te stappen en te denken aan de gevolgen die dit voor onze club heeft, deze zijn vele malen belangenrijker :koffie

carlo de leeuw

Ben het wel met je eens dat hijzelf aan het begin staat van alle ellende en alles in rep en roer gebracht.
Denk echter dat vooral zijn ambitie en dus egoisme het heeft gewonnen van trouw blijven aan de club die je uit de amateurs heeft geplukt.Puur technisch gezien heeft hij inderdaad niks verkeerds gedaan, maar gevoelsmatig heeft hij de club in de steek gelaten.
Toch vind ik niet dat hij verdiend heeft zoals het nu is gegaan!

wiekie1969

Helemaal mee eens Len ;(

ForzaCambuur1

Citaat van: wiekie1969 op april 03, 2014, 20:49:22
Er wordt met geen woord gerept over de veiligheidscoordinator, die dinsdag als een beginneling faalde.

Vertel, voor het eerst dat ik een verwijzing hiernaar zie.

Daddy T.

Citaat van: yellow@ndblue op april 03, 2014, 18:11:26
Denk dat ons 50jarige feestje in mei toch iets anders zal aanvoelen naar aanleiding wat er gebeurd is en dan staan die nep supporters weer vooraan om mee te feesten.

Je bedoelt die 5000 extra supporters die nu ineens wel de weg naar het stadion weten te vinden en ineens weer vol trots in"wij" vorm praten? Het is duidelijk dat velen hier nog maar net bij Cambuur komen of de grote incidenten uit het verleden alweer zijn vergeten. Het laatste punt zegt genoeg over hoe snel dit soort negatief nieuws weer voorbij waait, ook al willen velen dit nu nog niet inzien.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Holwerd voor Cambuur

Waarvan akte.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Lore

Citaat van: Daddy T. op april 03, 2014, 21:00:29
Je bedoelt die 5000 extra supporters die nu ineens wel de weg naar het stadion weten te vinden en ineens weer vol trots in"wij" vorm praten? Het is duidelijk dat velen hier nog maar net bij Cambuur komen of de grote incidenten uit het verleden alweer zijn vergeten. Het laatste punt zegt genoeg over hoe snel dit soort negatief nieuws weer voorbij waait, ook al willen velen dit nu nog niet inzien.

Huh? Wat is je verband nu? Hij zegt dat die leeghoofden die het stadion in stormde nepsupporters zijn en jij begint een betoog over velen net bij Cambuur komen of de grote incidenten uit het verleden al wer vergeten zijn.

Ten eerste vind ik niet dat supporters die hier net komen minder waard zijn. Iedereen is welkom bij onszelf fantastische club

Ten tweede snap ik niet wat het te maken heeft met incidenten uit het verleden. Ik kom er al lang zat en kan nog wel wat incidenten herinneren, maar wat heeft dat er nu mee te maken!

scclwd

Wat een krokodillentranen bij de persconferentie vanmiddag. Gottegot, wat is het allemaal zielig voor onze Dwight. Nog even, dan krijgt hij oek nog een waardig afscheid :R. Ze hadden hem die bloemen vanmiddag in sien reet mutte steken.

Dacht altied dat alle moraalridders, schijnheiligen, kontkruipers, fiene boeven en betweters bij DKV zaten, maar bij de cambuurdirectie zijn ze even erg. Er wordt met geen woord gerept over de veiligheidscoordinator, die dinsdag als een beginneling faalde.

De enige die verstandige zinnen door de microfoon uitkraamde was onze aanvoerder Ramon Leeuwin, de beste speler sinds jaren. Klasse HELD!!!

Hou er maar weer over op, want hef de hele week niet geslapen, slecht voor mien hart dit.

En dit uit de mond van een gevoelsjonkje  :zucht

scclwd

En die 30 klootzakken hebben mij op mijn ziel getrapt.

speculeter

Wat een krokodillentranen bij de persconferentie vanmiddag. Gottegot, wat is het allemaal zielig voor onze Dwight. Nog even, dan krijgt hij oek nog een waardig afscheid :R. Ze hadden hem die bloemen vanmiddag in sien reet mutte steken.

Dacht altied dat alle moraalridders, schijnheiligen, kontkruipers, fiene boeven en betweters bij DKV zaten, maar bij de cambuurdirectie zijn ze even erg. Er wordt met geen woord gerept over de veiligheidscoordinator, die dinsdag als een beginneling faalde.

De enige die verstandige zinnen door de microfoon uitkraamde was onze aanvoerder Ramon Leeuwin, de beste speler sinds jaren. Klasse HELD!!!belachelijk stukje niet?
leeuwin zei precies hetzelfde wat smit zei je....
soms ben je wel zo.n verschrikkelijk mens op dit forum!

Hou er maar weer over op, want hef de hele week niet geslapen, slecht voor mien hart dit.

pvanbuijtene

Man man man wat vind ik sommige lui hier toch triest... seizoen is verpest... laat het snel voorbij zijn .... en dat soort kreten... godssamme je laat zo'n topseizoen toch niet verpesten door 1 ding...ongelooflijk.

Over 10 jaar staat in de boeken dat scc handhaafde en niks ovdr de gebeurtenissen van nu...

Wat is dat toch bij vele dat 1 vervelend iets zwaarder weegt dat 20mooie momenten...
Get over it!

Ps.. met je blote knien bedelen voor t gemeentehuis om geld is erger dan dit!

Daddy T.

Citaat van: Lore op april 03, 2014, 21:42:48
Huh? Wat is je verband nu? Hij zegt dat die leeghoofden die het stadion in stormde nepsupporters zijn en jij begint een betoog over velen net bij Cambuur komen of de grote incidenten uit het verleden al wer vergeten zijn.

Ten eerste vind ik niet dat supporters die hier net komen minder waard zijn. Iedereen is welkom bij onszelf fantastische club

Ten tweede snap ik niet wat het te maken heeft met incidenten uit het verleden. Ik kom er al lang zat en kan nog wel wat incidenten herinneren, maar wat heeft dat er nu mee te maken!

Er is geen verband, Lore :-)

Waar ik me aan irriteer is het wijzen naar de groep en ze allemaal wegzetten als nepsupporters omdat zij een grens heb overschreden. Terwijl wellicht een deel van deze groep al jaren bij de club rondloopt en ook in slechte tijden vd de partij was.

Tweede punt wat ik wilde maken is dat velen hier op het forum doen alsof dit de doodsteek is voor onze club, er steeds een groot drama van blijven maken en zelfs roepen dat het 50 jarige jubileum anders zal aanvoelen  :? Afgelopen jaren zijn er vaker grote(re) incidenten geweest, daar hoor je toch ook niemand meer over. Gewoon gas geven, veilig spelen en volgend seizoen weer een jaar Eredivisie...hoor je niemand meer over dit incident.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!