Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 2 leden
fred, wacko jacko

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

Treb

Citaat van: Daddy T. op april 03, 2014, 23:07:30
Tweede punt wat ik wilde maken is dat velen hier op het forum doen alsof dit de doodsteek is voor onze club, er steeds een groot drama van blijven maken en zelfs roepen dat het 50 jarige jubileum anders zal aanvoelen  :? Afgelopen jaren zijn er vaker grote(re) incidenten geweest, daar hoor je toch ook niemand meer over. Gewoon gas geven, veilig spelen en volgend seizoen weer een jaar Eredivisie...hoor je niemand meer over dit incident.

Je hebt gelijk, maar wel met dat verschil dat we nu Eredivisie spelen en dus onder het vergrootglas liggen. Incidenten in de JL werd veel minder aandacht aangegeven. We zitten in het 8 uur journaal en Pauw en Witteman. Kun je nagaan.

John Hiatt

Citaat van: Treb op april 03, 2014, 23:28:04
Je hebt gelijk, maar wel met dat verschil dat we nu Eredivisie spelen en dus onder het vergrootglas liggen. Incidenten in de JL werd veel minder aandacht aangegeven. We zitten in het 8 uur journaal en Pauw en Witteman. Kun je nagaan.

Nou en? Dat geeft alleen maar aan dat je meetelt als club. Zondag is de Ronde van Vlaanderen, dan is Cambuur al veilig en is er vast al weer een aardbeving in Grunn geweest.

Daddy T.

Citaat van: Treb op april 03, 2014, 23:28:04

Dat was afgelopen jaren niet anders. Kan me herinneren dat incidenten als paar weken geleden in Amsterdam, maar ook Roda thuis en het centrum in Arnhem overal voorbij kwamen. Pama gaf voor Arnhem zelfs iedereen een SV voor onbepaalde tijd wegens imagoschade door alle berichtgeving in de landelijke media...
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Goutum

Wat ik gewoon ook niet snap is dat de haat richting H'veen zo diep zit. Rivaliteit ok, maar op deze manier? Als ik al die reacties de afgelopen dagen voorbij zie komen, dan vind ik het gewoon zielig hoezeer men zich met H'veen bezig houdt. Van den Belt sloeg de spijker op zijn kop dat we op moeten houden met dat Calimero gedrag, voordat hij en Henk op een punt komen dat ze er zo klaar mee zijn dat ze op zoek gaan naar wat anders. Want dat is wat er gaat gebeuren wanneer alles wat deze mannen proberen op te bouwen, door supporters met complexen weer wordt kapot gemaakt.

Treb

Citaat van: Goutum op april 04, 2014, 01:29:33
Wat ik gewoon ook niet snap is dat de haat richting H'veen zo diep zit. Rivaliteit ok, maar op deze manier? Als ik al die reacties de afgelopen dagen voorbij zie komen, dan vind ik het gewoon zielig hoezeer men zich met H'veen bezig houdt. Van den Belt sloeg de spijker op zijn kop dat we op moeten houden met dat Calimero gedrag, voordat hij en Henk op een punt komen dat ze er zo klaar mee zijn dat ze op zoek gaan naar wat anders. Want dat is wat er gaat gebeuren wanneer alles wat deze mannen proberen op te bouwen, door supporters met complexen weer wordt kapot gemaakt.

Amen  :thumbsup

Len Cantello

Citaat van: scclwd op april 03, 2014, 22:09:40
En die 30 klootzakken hebben mij op mijn ziel getrapt.
Dus jou ergernis aan dertig boefjes is groter dan het gevoel over de achterbakse streek welke die vertrokken trainer heeft uitgehaald?

Begin je steeds beter te snappen.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Treb

Citaat van: Len Cantello op april 04, 2014, 06:13:11
Dus jou ergernis aan dertig boefjes is groter dan het gevoel over de achterbakse streek welke die vertrokken trainer heeft uitgehaald?

Die dertig 'boefjes', zoals jij ze noemt, hebben de positieve sfeer en alle sympathie voor Cambuur weggenomen door apengedrag. De timing is heel slecht geweest, dat hij naar hveen gaat is jammer, maar rechtvaardigt op geen enkele manier hun gedrag en wat ze daarmee teweeg hebben gebracht.

Dat gedrag weegt voor mij veel zwaarder dan DL naar hveen.

Len Cantello

Citaat van: Treb op april 04, 2014, 06:27:49
Die dertig 'boefjes', zoals jij ze noemt, hebben de positieve sfeer en alle sympathie voor Cambuur weggenomen door apengedrag. De timing is heel slecht geweest, dat hij naar hveen gaat is jammer, maar rechtvaardigt op geen enkele manier hun gedrag en wat ze daarmee teweeg hebben gebracht.

Dat gedrag weegt voor mij veel zwaarder dan DL naar hveen.

Hoe langer jij er over blijft door gaan, hoe langer we in een negatieve sfeer blijven hangen. Heb je voetbalinhoudeljik ook nog wat te melden? Of blijft dit zo tot/met 3 mei?
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Treb

Citaat van: Len Cantello op april 04, 2014, 06:53:07
Hoe langer jij er over blijft door gaan, hoe langer we in een negatieve sfeer blijven hangen. Heb je voetbalinhoudeljik ook nog wat te melden? Of blijft dit zo tot/met 3 mei?

Euhh.. ik reageer op jou. En ik hou er over op wanneer het me niet meer zo hoog zit. En het zit me zo hoog omdat ik hou van Cambuur en ik niet wil dat onze club naar de klote gaat.

Oja, Bakker moet er sowieso uit. Die loopt Ritzmaier alleen maar voor de voeten en is vooral goed in balletjes naar Leeuwin of van der Laan. Van Moorsel is tactisch veel sterker. Verder moeten we nooit meer 4-2-4 gaan voetballen, ongeacht de stand. Zowel tegen AZ als tegen Utrecht kwamen we op het moment dat we met 4 spitsen gingen spelen niet meer aan voetballen toe en juist daarin zijn we sterk.

scclwd

Citaat van: Len Cantello op april 04, 2014, 06:13:11

Dat klopt. En ergernis is niet het juiste woord. Boefjes ook niet. Vul het verder zelf maar in.

IsmailvanEssen

Ik heb er nog even een nachtje over geslapen en ik vind toch dat ik dit moet vragen..

Wat vinden jullie van een volwaardig afscheid voor DL?? Ik ben erg boos geweest en zal dat nog lang blijven wat DL heeft gedaan is niet goed te praten.. Maar ik keur wat die lui gedaan hebben ook af.. Hierdoor staat cambuur weer in een slecht daglicht en daar moeten wij wat aan doen.. Om onze club dan weer van de goede kant te laten zien lijkt mij een volwaardig afscheid de beste keuze.. Zo laten we aan de rest van het land zien dat we een goede club zijn en dat is niet alleen goed voor de naam cambuur maar ook voor eventuele sponsers..

Wat denken jullie?
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Voorstopper

Citaat van: IsmailvanEssen op april 04, 2014, 08:11:27
Ik heb er nog even een nachtje over geslapen en ik vind toch dat ik dit moet vragen..

Wat vinden jullie van een volwaardig afscheid voor DL?? Ik ben erg boos geweest en zal dat nog lang blijven wat DL heeft gedaan is niet goed te praten.. Maar ik keur wat die lui gedaan hebben ook af.. Hierdoor staat cambuur weer in een slecht daglicht en daar moeten wij wat aan doen.. Om onze club dan weer van de goede kant te laten zien lijkt mij een volwaardig afscheid de beste keuze.. Zo laten we aan de rest van het land zien dat we een goede club zijn en dat is niet alleen goed voor de naam cambuur maar ook voor eventuele sponsers..

Wat denken jullie?

Mee eens, Zo laten we zien dat we het gedrag van zo'n 30 neanderthalers afkeuren. Geeft ook eventueel nieuwe trainers/spelers die hier heen zouden willen een beter gevoel. Anders wil hier straks niemand meer heen, want zodra je de club verlaat wordt je gelyncht.

scclwd

Citaat van: IsmailvanEssen op april 04, 2014, 08:11:27

Wat denken jullie?

Helemaal voor. Maar het zou lullig zijn als we hem willen bedanken in het stadion en 85 procent applaudiseert en de rest fluit. Dus hoe wil je dit doen?

IsmailvanEssen

Citaat van: scclwd op april 04, 2014, 08:17:33
Helemaal voor. Maar het zou lullig zijn als we hem willen bedanken in het stadion en 85 applaudiseert en de rest fluit. Dus hoe wil je dit doen?

Dat is een goede vraag.. Sowieso moeten de SV er achter staan en dit melden.. ook moeten er genoeg mensen zijn die de fluiters willen attenderen het niet te doen.. Als mensen zoveel van onze club houden... hoop ik dat ze niet dom zijn en denken aan de goede naam van onze club en aan toekomstige sponsors..

Mensen moeten gewoon ff hun emoties aan de kant zetten en gaan klappen.. zon afscheid zou voor de wedstrijd gebeuren en duurt niet langer dan 5 min.. en daarna kunnen we weer gewoon verder met de orde van de dag.. voetballen..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Clint