Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
90 gasten, 3 leden
mario, Poetser, Bankzitter

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

gewoon een fan

Citaat van: IsmailvanEssen op april 04, 2014, 08:11:27
Ik heb er nog even een nachtje over geslapen en ik vind toch dat ik dit moet vragen..

Wat vinden jullie van een volwaardig afscheid voor DL?? Ik ben erg boos geweest en zal dat nog lang blijven wat DL heeft gedaan is niet goed te praten.. Maar ik keur wat die lui gedaan hebben ook af.. Hierdoor staat cambuur weer in een slecht daglicht en daar moeten wij wat aan doen.. Om onze club dan weer van de goede kant te laten zien lijkt mij een volwaardig afscheid de beste keuze.. Zo laten we aan de rest van het land zien dat we een goede club zijn en dat is niet alleen goed voor de naam cambuur maar ook voor eventuele sponsers..

Wat denken jullie?

Niet mee eens, wij moeten het nu laten rusten en dan vergeet iedereen het wel weer, als je het weer oprakelt door een afscheid te geven blijft het nog langer hangen.
Het afscheid had hij echt wel gekregen als het niet op deze manier was gegaan, het gedrag van deze supporters is niet goed te praten maar de manier hoe DL het heeft gedaan verdient mijns inziens ook niet de schoonheidsprijs dus helaas maar voor wat mij betreft geen afscheid.

Inglorious Bastard

mario

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

papier

Wat mij betreft verdient Lodeweges een mooi afscheid, heeft prima werk verricht dit seizoen. Een mooi seizoen, een goed gevoel. Een goed gevoel die ik niet laat bederven door een stel mafkezen. Dat Lodeweges naar Heerenveen gaat, tja gezien de prestaties is dat jammer maar eerlijk is eerlijk. Hiss loss, niet die van ons. Hij gaf het zelfs nog aan "mooiste club waar ik tot nu toe gewerkt heb" en hij heeft al eens in het zuiden gewerkt natuurlijk. Dat hij gaat is jammer voor ons, maar nog meer jammer voor hem. Gezien zijn goede werk in de tijd dat hij hier zat verdient hij wel een steuntje in de rug hoor, hij gaat het zwaar krijgen daar in het zuiden wat zeg nou zelf, dat hij daar voor de centen gaat zitten oke... maar voor een goed gevoel ga je daar toch niet naartoe?

speculeter

Op een mooie manier afscheid nemen.
van de 10000 die er elke week zitten gunnen er 30 dat niet.
de rest wel denk ik.
de club zal vast nog wel iets organiseren.

Dokkumer

Citaat van: peter op april 04, 2014, 09:33:58
de rest wel denk ik.
Zoals clint al zei, kansloos. En het waren geen 30 die hem dat afscheid niet gunnen, maar veel meer. Het waren 20-30 man die verder gingen dan de rest (en daar heb ik mijn mening over gegeven)

Galdiano

Citaat van: peter op april 04, 2014, 09:33:58
de rest wel denk ik.

+1
--------
31

Ik ben blij met het seizoen, keur geweld af, maar een afscheid, hoeft van mij nou ook weer niet. ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Hilversum voor Cambuur

Lodeweges topic had beter open kunnen blijven  :insane

Een mooi, leuk, gezellig afscheid kan gewoon niet meer in deze situatie, dat is al lang en breed verpest.

dizzhead

Dwight een afscheid? Dat zou dan uit medelijden komen... Nee, een afscheid had ik hem direct al niet gegund. Door de gebeurtenissen van een paar idioten heb ik wel het idee dat ik er wat genuanceerder in ben gaan staan. Maar als ik hem nu een afscheid zal gunnen dan denk ik dat dat inderdaad uit medelijden gebeurt. Dat er geen agressie had moeten zijn, eens. Maar klappen als 'goedmakertje'? Nee. Ik ben hem dankbaar voor het werk dat die gedaan heeft, verder mag die met de hele strontkeet van onze zuiderburen het riool in zakken.

En nu weer over tot de orde van de dag.  |:)

papier

Citaat van: dizzhead op april 04, 2014, 09:49:01
Dwight een afscheid? Dat zou dan uit medelijden komen... Nee, een afscheid had ik hem direct al niet gegund. Door de gebeurtenissen van een paar idioten heb ik wel het idee dat ik er wat genuanceerder in ben gaan staan. Maar als ik hem nu een afscheid zal gunnen dan denk ik dat dat inderdaad uit medelijden gebeurt. Dat er geen agressie had moeten zijn, eens. Maar klappen als 'goedmakertje'? Nee. Ik ben hem dankbaar voor het werk dat die gedaan heeft, verder mag die met de hele strontkeet van onze zuiderburen het riool in zakken.

En nu weer over tot de orde van de dag.  |:)

Als je dankbaar bent voor het werk wat hij heeft gedaan mag je dat wel tonen. Dat hij daarna mag wegzakken in die strontkeet is een ander verhaal.

dizzhead

Citaat van: papier op april 04, 2014, 09:52:22
Als je dankbaar bent voor het werk wat hij heeft gedaan mag je dat wel tonen. Dat hij daarna mag wegzakken in die strontkeet is een ander verhaal.

Ik zie het niet massaal bedanken/afscheid nemen als een manier van wraak op zijn keuze voor dkv. Als ik hem persoonlijk tref zal ik hem de hand schudden en bedanken. Maar ook dan zal ik er ook bij vertellen dat ik het wel jammer vind dat hij uitgerekend die club uitkiest en dat al voor het einde van het seizoen.
Maar ik ga niet met 10.000 man staan klappen voor een man die met onze grootste rivaal een akkoord bereikt terwijl we nog midden in de strijd tegen de p/d zone zitten.

:0= MIJN LAATSTE BIJDRAGE OVER DEZE PASSANT.

scclwd

Citaat van: Dokkumer link=topiDusc=246.msg69578#msg69578 date=1396597019
Zoals clint al zei, kansloos. En het waren geen 30 die hem dat afscheid niet gunnen, maar veel meer. Het waren 20-30 man die verder gingen dan de rest (en daar heb ik mijn mening over gegeven)

Dus moeten we maar luisteren naar de minderheid? Ik ben ook zeker niet blij dat hij naar dkv vertrekt en ook de timing is beroerd. Maar nu de teleurstelling en woede gezakt is vind ik dat hij wel een fatsoenlijk afscheid verdient. En helemaal na wat die idioten aangericht hebben. We hebben hier wel met een mens te maken die ook nog eens zijn stinkende best heeft gedaan om te zorgen waar cambuur nu staat waar het staat. Maar als jullie in je haat willen blijven hangen moet je dat vooral doen.

pvanbuijtene

Ik vraaag jet me af ofcer niet een meerderheid was die m juist wel weg wou hebben..

IsmailvanEssen

Aan de reacties te lezen zal er wel geen goed afscheid komen..

Het gene is dat ik ook niet blij ben en ik liever hem ook geen afscheid gun.. Ook ik wou dat hij direct opstapte en dat was ook het beste om te doen.. Maar ten aanzien van onze club en voor toekomstige spelers en trainers is het verstandiger om hem wel een afscheid te geven.. Niet alleen om ons aanzien als club te verbeteren.. maar ook voor toekomstige sponsers.. Voor het bedrijf cambuur is het beter om het wel te doen..

Laten wij nou de fans zijn die achter de club staan een volle 100% en onze emoties in toon kunnen houden voor onze club.. Onze passie is belangrijk.. onze principes ook.. maar ik wil niets liever dan dat cambuur boven dkv komt te staan.. Daar is meer geld voor nodig en dus sponsers.. Dan moeten wij als fans ons ook van de goede kant laten zien.. anders wil er geen 1 grote sponser geassocieerd worden met onze club..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...