Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 2 leden
fred, wacko jacko

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Tja... vd Belt oogst veel lof, AZ zoekt zo'n persoon. 1+1 is 2... Dan is het logisch dat het journaille meteen die link legt.

Deze man moet een stadiongebod voor het leven hebben..

Sakas

Bron FCupdate

Het is opvallend dat ook Adriaanse in verband gebracht wordt met AZ. Het is echter niet duidelijk wat voor rol de club uit Alkmaar voor ogen heeft voor hem. Wellicht wil AZ het naderende vertrek van algemeen directeur Toon Gebrands deels opvangen. Charles van Commenée, Robert Eenhoorn en Marc Lammers worden overigens genoemd als mogelijke opvolgers van het PSV-target.

Geen Van den Belt volgens Fcupdate :thumbsup
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Lore

Citaat van: Sakas op april 16, 2014, 10:00:38
Bron FCupdate

Het is opvallend dat ook Adriaanse in verband gebracht wordt met AZ. Het is echter niet duidelijk wat voor rol de club uit Alkmaar voor ogen heeft voor hem. Wellicht wil AZ het naderende vertrek van algemeen directeur Toon Gebrands deels opvangen. Charles van Commenée, Robert Eenhoorn en Marc Lammers worden overigens genoemd als mogelijke opvolgers van het PSV-target.

_O_ _O_

Timmie

Citaat van: Sakas op april 16, 2014, 10:00:38
Bron FCupdate

Jaaaaaa! Uitgesloten dat v/d Belt naar AZ zal gaan!
Immers, FC Update heeft het altijd goed:)

Lore

Citaat van: Timmie op april 16, 2014, 12:27:00

Immers, FC Update heeft het altijd goed:)

:_schater :_schater Ik vaar ook altijd blindelings op FC Update en voor het wereldnieuws natuurlijk op de Telegraaf!

Timmie

Citaat van: Lore op april 16, 2014, 14:49:08
:_schater :_schater Ik vaar ook altijd blindelings op FC Update en voor het wereldnieuws natuurlijk op de Telegraaf!

Vooral het kopje 'Privé' heb ik hoog op m'n vertrouwenslijstje staan.;-)

Dokkumer

Citaat van: Lore op april 16, 2014, 14:49:08
Hebben soccernews en voetbalprimeur dit heuglijke nieuws al gemeld? Eerder geloof ik er nog niks van

Marc S

Gerald van den Belt blikt vooruit op nieuw seizoen Cambuur

Leeuwarden

LEEUWARDEN – Algemeen directeur Van den Belt kan terugkijken op een fantastisch seizoen in zowel sportief als financieel opzicht. Ook komend seizoen mogen de supporters veel van Cambuur verwachten.

,,Na die 4-3 zege op Vitesse dacht ik maar aan een ding: 'Nu moeten we er ook minimaal drie jaar in blijven'. Dat is mijn ultieme droom. Daar moet je beleid op maken en daar hoort het genereren van meer inkomsten bij. Het spelersbudget moet 30% omhoog. Met extra opbrengsten uit de kaartverkoop en sponsoring moet dat gaan lukken. Bovendien kunnen we uit de tv-gelden 150.000 euro méér tegemoet zien."

Waaraan wordt het extra geld voor het spelersbudget besteed?

,,Een stevige kern van de huidige spelersgroep moet intact blijven, dat kost geld. Als we de contracten van bijvoorbeeld de spelers die tot en met volgend seizoen aan ons verbonden zijn met een jaar meer willen verlengen moet daar 'iets tegenover staan'. Daarnaast verwacht ik dat er in het tweede jaar eredivisie meer kwaliteit nodig is om erin te blijven. We moeten natuurlijk ook op zoek naar nieuwe spelers."

Liever spelers houden dan verkopen dus?

,,Verlengen is het mooist. We hebben de luxe dat we financieel lucht hebben hetgeen betekent dat we niet zomaar even spelers gaan verkopen. Handhaving gaat in zekere zin dus vóór de financiën. De druk van het negatief eigen vermogen is nagenoeg weg: we kunnen deze namelijk over een langere periode van acht tot tien jaar uitsmeren."

Vaste krachten, maar tevens huurlingen van de traditionele top-drie, Manu, Ritzmaier en Lukoki zien we zeker niet meer terug?

,,Van die drie denk ik dat alleen voor Jody Lukoki geldt dat er een hele kleine kans is dat we hem terug gaan zien. Maar verwacht daar niet teveel van. Ik denk aan een kans van een procent of tien."

Wat kun je zeggen over de status van de overige huurlingen?

,,Over Bob Schepers kan ik heel duidelijk zijn: Bij handhaving ging (na Vitesse dus) automatisch in dat hij volgend seizoen bij ons zou blijven spelen. Wat er met Van Moorsel en Van Boxel gaat gebeuren is nog onduidelijk."

De spelers met aflopend contract, hoe zit het daar mee?

,,We hebben de opties van Christovao, Van Brakel, Coremans en De Vries niet gelicht maar dat betekent niet dat ze helemaal uit beeld zijn. Voor de Graaf geldt dat hij volgend seizoen naar Spakenburg verkast. Met Ogbeche en Pereira gaan we in ieder geval eens goed om tafel zitten."

Wanneer wordt bekend wie als technisch manager wordt aangesteld?

,,We zitten in de afrondende fase. Ik doe daar voor nu verder geen mededelingen over maar die invulling kan best eens heel snel tot stand komen."

Tot slot. Wat was nu feitelijk de begroting waar afgelopen seizoen mee is gewerkt en hoe ziet deze er straks uit?

,,Zeseneenhalf miljoen, waarvan een half miljoen winst. Volgend seizoen gaat de totale begroting opnieuw omhoog, hoeveel dat precies zal zijn hopen we zo snel mogelijk in kaart te hebben, maar zoals gezegd willen we daarbinnen rond de 30 procent meer kunnen besteden aan het spelersbudget. Van elke euro extra -met de nadruk op extra- die we uiteindelijk meer weten te genereren dan we vooraf verwachten zal driekwart naar datzelfde spelersbudget gaan."

Tekst: Henk Albers
- See more at: http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/36738/vooruitblik-op-nieuwe-seizoen-cambuur/#sthash.Thv4so9S.dpuf

Galdiano

Citaat van: Marc S op april 21, 2014, 13:59:26

,,Verlengen is het mooist. We hebben de luxe dat we financieel lucht hebben hetgeen betekent dat we niet zomaar even spelers gaan verkopen. Handhaving gaat in zekere zin dus vóór de financiën. De druk van het negatief eigen vermogen is nagenoeg weg: we kunnen deze namelijk over een langere periode van acht tot tien jaar uitsmeren."

Hier ben ik niet geheel blij mee! Zorg nou eerst voor een 100% stabiele basis!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

poelie-lwd

Dat kan wel maar dan vlieg je er het komende jaar direct uit. Lijkt me volkomen logisch wat vd Belt schetst.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Lore

Citaat van: Galdiano op april 21, 2014, 14:08:55

Wij hebben volgens mijn een negatief eigen vermogen van 3mln. Uitsmeren over  10 jaar betekent nog steeds dat je een operationeel resultaat van 300k moet halen. Dat is al fors!

Ik heb het natuurlijk ook liever sneller, maar ik denk dat dat dan uit transfers moet komen

SCC-J

Citaat van: Galdiano op april 21, 2014, 14:08:55
hou eens op! Met elke keer die uitroeptekens!

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Len Cantello

Citaat van: Lore op april 21, 2014, 14:51:30
Wij hebben volgens mijn een negatief eigen vermogen van 3mln. Uitsmeren over  10 jaar betekent nog steeds dat je een operationeel resultaat van 300k moet halen. Dat is al fors!

Ik heb het natuurlijk ook liever sneller, maar ik denk dat dat dan uit transfers moet komen
Spelers verkopen. En doorselecteren. Dat levert zowel sportief als financieel het meest op. Die tien jaar kan met het huidige beleid zo maar eens vijf of zes jaar worden. Zeker als we snel naar een nieuw stadion gaan en er commercieel ook meer binnengehaald gaat worden.
|:)
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Benniepos

Stuk van van der Belt gelezen over Technisch manager, wordt volgende week misschien bekent gemaakt. Net op FOX gesprek voor het duel Willem II -Telstar met Marcel Keizer, ik ga wat anders doen vertelde hij, wordt volgende week denk ik wel bekend gemaakt........zou hij de nieuwe T M worden?