Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
92 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Thijs09876, zeewolde, Holwerd voor Cambuur, Poetser

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

Montana

Citaat van: wiekie1969 op juli 05, 2014, 01:30:54
Trek die beurs open angsthaas, want straks wordt het degradatievoetbal gvd!!!!!!!! :( :( :( :( :(

Volgens mij bist dou de enige angsthaas hier! ;)

Hilversum voor Cambuur

Trek die beurs open angsthaas, want straks wordt het degradatievoetbal gvd!!!!!!!! :( :( :( :( :(

Transferwindow is 4 dagen open! Rustig aan. Er is geld vanuit Leeuwin/VdLaan, we zijn er met een jaar met bij vlagen supervoetbal ingebleven... HET. KOMT. GOED!  |:)

Len Cantello

:_schater  :0= WOKKIEIEIEIEIEIE!!! Whuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

wiekie1969

Citaat van: Montana op juli 05, 2014, 09:38:30
Volgens mij bist dou de enige angsthaas hier! ;)

wust finaal de gek aanstoken als supporter zijnde maar dat dringt kennelijk nog niet tot je door.

Montana

Citaat van: wiekie1969 op juli 05, 2014, 15:28:43

wust finaal de gek aanstoken als supporter zijnde maar dat dringt kennelijk nog niet tot je door.

Nee dat dringt idd niet tot mij door...:O

grijskijker

Citaat van: wiekie1969 op juli 05, 2014, 15:28:43

Zou niet weten op welke manier de supporters de gek aangestoken worden, er is duidelijk gezegt als hij voor de juiste prijs weg mocht.. En wat wil je anders een ontevreden speler in je selectie die volgend jaar niks meer waard is?

Cambuur haald spelers uit de jupilerleague(en transfervrij), subtoppers(Groningen en Utrecht bv) kopen ze van Cambuur en de subtop wordt leeg gekocht door de nationale topclubs en die worden door buitenlandse clubs leeg gekocht... zo werkt het al jaren en dat zal nooit veranderen...

Het is nu zaak dat de juiste vervangers worden gehaald voor de spelers die zijn vertrokken en daar heb ik alle vertrouwen in...

Ronnie tng

Citaat van: grijskijker op juli 05, 2014, 16:22:56
Zou niet weten op welke manier de supporters de gek aangestoken worden, er is duidelijk gezegt als hij voor de juiste prijs weg mocht..

Om vervolgens lekker transparant naar de supporters te zwijgen over de hoogte van de transfersom. Worden we weer de gek aan gestoken!

Eewal

Citaat van: Ronnie tng op juli 06, 2014, 14:30:44
Om vervolgens lekker transparant naar de supporters te zwijgen over de hoogte van de transfersom. Worden we weer de gek aan gestoken!

Ik ben al jarenlang supporter van jou! Wil je me, uit het oogpunt van transparantie, even doorgeven hoeveel geld je op je spaarrekening hebt en wat je netto maandsalaris is?

Len Cantello

De club is van ons allemaal! Financiële transparantie is niets te veel gevraagd, lijkt mij. Of zijn supporters voor de bvo alleen maar tribunevulling en kassavullers?

0517

Ik denk dat we allemaal nog wat harder moeten schoppen zodat we binnenkort weer eens een Ritske Merkus kunnen verwelkomen...

Len Cantello

Citaat van: 0517 op juli 06, 2014, 15:34:08
Ik denk dat we allemaal nog wat harder moeten schoppen zodat we binnenkort weer eens een Ritske Merkus kunnen verwelkomen...
Beetje kritiek is nooit verkeerd. Houd je scherp.

Delamere

Citaat van: Eewal op juli 06, 2014, 15:09:34
Ik ben al jarenlang supporter van jou! Wil je me, uit het oogpunt van transparantie, even doorgeven hoeveel geld je op je spaarrekening hebt en wat je netto maandsalaris is?
:_schater Spijker op zijn kop!

dizzhead

Ah, we zitten weer in het tijdperk waar wantrouwen de boventoon voert. GvdB is niemand verantwoording verschuldigd. De uitspraken die onze directie doet hebben niks met beloftes te maken gehad, dat is gewoon het spel in de onderhandelingspositie. De deal was (als de Leeuw kon komen) al lang rond geweest; dat is ook duidelijk geweest. Dus dat vdL wel degelijk mocht vertrekken was ook al langer duidelijk toch?

Niks is met zekerheid te stellen. Vandaag wordt er mooi weer voorspeld voor morgen, morgen regent het. Zo gaat het leven jongens. Wen er aan.

Ik heb alle vertrouwen in de versterkingen die zijn gehaald en dat de gaten die er liggen passend worden ingevuld.

Ronnie tng

Citaat van: Eewal op juli 06, 2014, 15:09:34

Vind het een vreemde vergelijking. Sluit me dan ook aan bij de reactie van Len Cantello. Maar jij als jarenlange supporter mag op de open dag best een handtekening van me. Kost je wel een tray bier  :y

Ronnie tng

Citaat van: dizzhead op juli 06, 2014, 17:13:31
Ah, we zitten weer in het tijdperk waar wantrouwen de boventoon voert. GvdB is niemand verantwoording verschuldigd. De uitspraken die onze directie doet hebben niks met beloftes te maken gehad, dat is gewoon het spel in de onderhandelingspositie. De deal was (als de Leeuw kon komen) al lang rond geweest; dat is ook duidelijk geweest. Dus dat vdL wel degelijk mocht vertrekken was ook al langer duidelijk toch?

Niks is met zekerheid te stellen. Vandaag wordt er mooi weer voorspeld voor morgen, morgen regent het. Zo gaat het leven jongens. Wen er aan.

Ik heb alle vertrouwen in de versterkingen die zijn gehaald en dat de gaten die er liggen passend worden ingevuld.

Mijn opmerking heeft niets met wantrouwen te maken, laat ik dat even voorop stellen. Wel ben ik van mening dat dit soort dingen prima met de achterban gedeeld kunnen worden. We mogen trots zijn dat er spelers uit Leeuwarden weg worden gekocht, maar dat geheimzinnige gedoe over transfers vind ik persoonlijk onzin.