Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
33 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mathijs901, Bankzitter, bok, justremco

Oefenwedstrijd van 13.30 uur tegen Royal Francs Borains

Gestart door Bens, augustus 04, 2023, 15:52:44

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 05, 2023, 10:40:55

Het positieve is dat je 8 tot 10 goede kansen maakt (en er drie maakt), maar ik weet niet of de kwetsbaarheid van dit team niet veel te groot is. Ik kreeg eigenlijk hetzlefde gevoel als de tweede helft van vorig seizoen, aardig meevoetballen, maar bij de eerste tegenslag valt de boel om.

Hetzelfde euvel als vorig seizoen.... veel moeite om kansen in goals om te zetten en de tegenstander zelf aan goals helpen door stommiteiten.
De goals van Breij en vd Water waren wel klasse goals. Er staat in de meeste wedstrijden wel meer kwaliteit bij ons in het veld dan bij de tegenstanders, nu niet weer in dezelfde valkuilen stappen als vorig seizoen.

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op augustus 05, 2023, 11:13:11
Het afbranden van van Osch is ook wat overdreven, de 2-3 ging hij niet vrijuit(niet eens een blunder), maar de andere doelpunten kan je heel ongelukkig noemen, bij de corner trekt v/d Meer zijn hoofd in en staan een paar lucht te dekken/niks te doen, die vrije trap is wmb een wereld goals en de laatste goal is van richting veranderd

EDIT: beelden die mijn verhaal ondersteunen. https://twitter.com/FrancsBorains/status/1687750481307701248
ik heb gisteren een keeper gezien die totaal niet coachte en niet zelfverzekerd was. Had compleet anders verwacht omdat alles wat Ultee over hem zei er niet was. Geen afbranden, stond de eerste helft heel dicht achter hem.

grijskijker

Citaat van: sunderland op augustus 05, 2023, 12:35:54
ik heb gisteren een keeper gezien die totaal niet coachte en niet zelfverzekerd was. Had compleet anders verwacht omdat alles wat Ultee over hem zei er niet was. Geen afbranden, stond de eerste helft heel dicht achter hem.
Heb dit in de wedstrijden hier voor en wedstrijden bij Fortuna wel gezien. Maar het ging mij er om dat er gesuggereerd werd dat het 4 blunders van de keeper waren, wat ik uit de beelden niet kon opmaken..

sunderland

Kansen waren er wel ook logisch tegen zo,n (in mijn ogen)zwakke tegenstander. Het veldspel was bij vlagen zeer goed maar ook bij vlagen zeer zwak. Bij die zwakke momenten is het ook compleet mis in de organisatie. Je kunt dus niet terugvallen op je achterhoede. We missen echt een soort Schouten die blijft coachen ook als de bal voorin is om de organisatie goed te houden. Dit is mijn ogen ook aan de trainer om daar vooral aan te werken. Heb een paar weken terug nog hele gesprekken gehad met een Spartaan die zelf ook op hoog nivo had gevoetbald. Steyn presteerde bij Sparta zo goed omdat ze altijd terug konden vallen op de organisatie en hij liet iedere speler in zijn eigen kracht spelen. Zo ver zijn wij niet maar daar begint het wel mee.

Bankzitter

Het balverlies van vKaam hoeft bij een goede organisatie ook geen tegengoal op te leveren. Die moet er gewoon op kunnen vertrouwen dat achter hem alles goed staat ... hij  staat nota bene op de helft van de tegenstander.

okkele

Citaat van: sunderland op augustus 04, 2023, 21:49:12
effe wennen met 3 dikke blunders
en nu?
direct maar weer wegsturen?
keeper huren?
jonkje op de goal?

gedoe hier altijd wanneer het niet perfect loopt.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: Grijskijkert op augustus 05, 2023, 11:13:11
Het afbranden van van Osch is ook wat overdreven, de 2-3 ging hij niet vrijuit(niet eens een blunder), maar de andere doelpunten kan je heel ongelukkig noemen, bij de corner trekt v/d Meer zijn hoofd in en staan een paar lucht te dekken/niks te doen, die vrije trap is wmb een wereld goals en de laatste goal is van richting veranderd

EDIT: beelden die mijn verhaal ondersteunen. https://twitter.com/FrancsBorains/status/1687750481307701248

ach ja,
laat maar lekker paniekzaaien.

sunderland

Citaat van: okkele op augustus 05, 2023, 14:02:34
en nu?
direct maar weer wegsturen?
keeper huren?
jonkje op de goal?

gedoe hier altijd wanneer het niet perfect loopt.
h? Okkele reageer es even inhoudelijk op mijn stuk hier boven? Dat kun je waarschijnlijk niet. Bij jou grote vriend menzo was de organisatie ( restverdediging) altijd top. Ik zeg nergens dat ie van goal moet maar dat het mij heel erg opviel..

sunderland

Citaat van: Bankzitter op augustus 05, 2023, 13:05:22
Het balverlies van vKaam hoeft bij een goede organisatie ook geen tegengoal op te leveren. Die moet er gewoon op kunnen vertrouwen dat achter hem alles goed staat ... hij  staat nota bene op de helft van de tegenstander.
klopt helemaal. Hoevaak dat ook niet gebeurde in het laatste half jaar.

okkele

Citaat van: sunderland op augustus 05, 2023, 14:31:58
h? Okkele reageer es even inhoudelijk op mijn stuk hier boven? Dat kun je waarschijnlijk niet. Bij jou grote vriend menzo was de organisatie ( restverdediging) altijd top. Ik zeg nergens dat ie van goal moet maar dat het mij heel erg opviel..
Het zijn toch gewoon oefenpotjes?
En dan ook nog van een selectie die niet af is, ik hecht daar helemaal geen waarde aan.
We hebben nooit de luxe van een afgeronde transferperiode voordat het seizoen begint,puur op basis hiervan is groningen favoriet en niet omdat ze zo goed zijn.
Van osch is er net een blauwe maandag en gaat nog wel meer fouten maken want hij is geen topkeeper, zo moet je hem dan ook niet beoordelen.
Het dwangmatige ultee-bashen hier maakt dat ik over veel zinnen heen lees, het is een dooie maar vergeleken met die fantastische de jong is iedereen dat toch?
Al het negatieve wordt hem nu toegeschreven en dat is gewoon niet juist.
Heb gewoon geduld wat de selectie betreft, zoals we ieder jaar moeten.

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op augustus 05, 2023, 12:41:12
Heb dit in de wedstrijden hier voor en wedstrijden bij Fortuna wel gezien. Maar het ging mij er om dat er gesuggereerd werd dat het 4 blunders van de keeper waren, wat ik uit de beelden niet kon opmaken..

Nou ik was er wel en hij zag er niet goed uit bij 3 goals (eerste goal werd van richting veranderd. Daar kon hij niks aan doen)
Iedereen heeft recht op mijn mening.

denistel

grijskijker

Citaat van: poelie-lwd op augustus 05, 2023, 16:27:54
Nou ik was er wel en hij zag er niet goed uit bij 3 goals (eerste goal werd van richting veranderd. Daar kon hij niks aan doen)
De vrije trap was ook houdbaar volgens jou? En dat de organisatie bij de corner weg was en 1 zijn hoofd in trekt ook maar op zijn conto zetten? En de bal in de korte hoek is misschien wel op zijn conto te zetten, maar er was geen druk op de bal en die gast kon vrij inschieten.

grijskijker

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op augustus 05, 2023, 16:41:39
De vrije trap was ook houdbaar volgens jou? En dat de organisatie bij de corner weg was en 1 zijn hoofd in trekt ook maar op zijn conto zetten? En de bal in de korte hoek is misschien wel op zijn conto te zetten, maar er was geen druk op de bal en die gast kon vrij inschieten.

Die vrije trap komt hij niet bij omdat hij te klein is. Daarnaast moet hij er altijd op bedacht zijn dat een bal doorkomt (vd Meer) en bij de laatste goal staat hij gewoon niet goed op zijn poten waardoor een houdbare bal voor hem onhoudbaar wordt. Ik ben het met je eens dat die gast nooit zo vrij mag schieten maar ik zeg je dat alle drie ballen bij Stevens niet hadden gezeten.
Iedereen heeft recht op mijn mening.