Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 83
  • Total: 84
  • fred
83 gasten, 1 lid
fred

Oefenwedstrijd van 13.30 uur tegen Royal Francs Borains

Gestart door Bens, augustus 04, 2023, 15:52:44

Vorige topic - Volgende topic

janou

Citaat van: Vlampiep op augustus 04, 2023, 21:04:09
Een keeper moet heersen en sturen in zijn gebied en dat ontbreekt bij hem. Omdat Minnema hier beter in is en ook in staat een bal tegen tegen houden lijkt het mij onterecht dat Van Osch als eerste keeper het seizoen in gaat.

Minnema straalt een stuk minder uit dan Van Osch. Daarbij heeft Minnema ??n wedstrijd gespeeld en geen bal tegengehouden (ook geen fout gemaakt trouwens hoor). Van Osch heeft in de Eredivisie bewezen een betrouwbare goalie te zijn.

Ja het is mooi als een jongen uit de jeugd ons doel verdedigd, maar wel re?el blijven graag. Op dit moment zou het belachelijk zijn om die keuze nu al te maken.

Zou mooi zijn als ie uiteindelijk wel kan doorgroeien tot 1e keeper, daar niet van.

Vlampiep

Citaat van: Poetser op augustus 04, 2023, 21:22:34
Inderdaad.

Wat een paniek weer om een oefenpotje.

Stelletsje wieven hiero.
We gaan het zien hoe goed hij is.

Vlampiep

Citaat van: janou op augustus 04, 2023, 21:25:44
Minnema straalt een stuk minder uit dan Van Osch. Daarbij heeft Minnema ??n wedstrijd gespeeld en geen bal tegengehouden (ook geen fout gemaakt trouwens hoor). Van Osch heeft in de Eredivisie bewezen een betrouwbare goalie te zijn.
Ja het is mooi als een jongen uit de jeugd ons doel verdedigd, maar wel re?el blijven graag. Op dit moment zou het belachelijk zijn om die keuze nu al te maken.
Zou mooi zijn als ie uiteindelijk wel kan doorgroeien tot 1e keeper, daar niet van.
We hebben meer keepers versleten die elders goed waren.

sunderland

Citaat van: Zuid1991 op augustus 04, 2023, 21:17:02
Hou toch op, van Osch moet gewoon effe wennen.
Is gewoon een prima ervaren keeper.
effe wennen met 3 dikke blunders

sunderland

Het is wel duidelijk dat het zo niet goed komt. Er moet zeker wat bij. Ben geen ultee fan zoals iedereen weet , hij zat nu 90 min als een dooie lul in de dugout en koos ook 90 min voor de ouwe garde. Gvd

Zuid1991

Citaat van: sunderland op augustus 04, 2023, 21:49:12
Heb de goals niet kunnen zien.

Maar heb genoeg beelden gezien in de afgelopen jaren, om een oordeel te hebben over van Osch.

Bovendien hebben we de laatste jaren ook niet een ervaren/goed centraal duo. Dan kun je nog zo'n goede keeper hebben, maar dat doet ook wat met het vertrouwen van een keeper.

Als het aan mij ligt, een ervaren laatste man erbij, van Mieghem, en hopelijk Diemers.
Hest een elftal waarin iedereen beter gaat voetballen.
Hopelijk komt hiervoor geld vrij, als Bangura verkocht wordt.

janou

Citaat van: sunderland op augustus 04, 2023, 21:49:12

Zoals ik al typte. Waan van de dag.

Net trouwens even teruggezien bij Omrop Fryslan, alleen aan die corner kan je m wat verwijten. Maar daar staat alsnog iemand bij de paal om die bal weg te halen, dus zelfs daar kan je nog wat van zeggen.

CambuurArnhem

Ik heb genoten van de actie en goal van Van der Water, en volgende week gaan we het zien tegen Emmen. Ik heb geen idee wat ik moet verwachten.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Weer een heerlijke Cambuurdag gehad. Vlak voor het vertrek viel het schitterende zwarte uitshirt in de bus. Duur, maar prachtig. Iets na achten nog even een blokje om gedaan in Liwadden en het nieuwe stadion voor het eerst van dichtbij bekeken. Kreeg er kippevel van. Net zo mooi als het uitshirt.

O, ja er was ook nog een wedstrijd
Henk, held, bedankt

Bernardo

Net samenvatting gezien, vond de goal uit corner wel een fout van de keeper, de andere 3 kon ie weinig aan doen. Positief vind ik vd Water oogt fit en gretig. Die 3-4 is wel een echte vd Water goal, hopelijk laat ie het zien dit seizoen.

janou

Wat een kansen trouwens 2e helft, keepert pakt alles eruit haha, had wel 8-4 kunnen zijn als ik de samenvatting bekijk

Pisvlek

Wedstrijd ging redelijk gelijk op, kansen meer van Cambuur. Onnodige tegengoals, deels eigen fouten en die corner? dat was wel amateuristisch. Meeste zorgen maak ik mij voor dit seizoen over de mannen die achterin staan.

sunderland

Vond het zeer matig en plichtmatig. Had een leuke sprankelende wedstrijd verwacht maar dat was het niet. Heb de trainer niet gezien want die zat 90 min in de dugout. Had ook wel wat meer jonge jongens verwacht en gehoopt. De wedstrijden tegen Heracles en Zulte waren best goed dus hou ik mij daar maar aan vast. Ben ooit naar een wedstrijd van ons in surhuisterveen tegen Veendam geweest waarin we volgens mij 4-1 hadden gewonnen en 3 weken later verloren we thuis in de competitie met 1-2 tegen dat zelfde Veendam. Kortom een voorbereiding zegt niks..

sunderland

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 04, 2023, 20:33:11
Misschien wel goed dit..... kan bestuur ook gelijk zien dat t zo niet  kan en wordt dr nog wat gehaald.
Beter nu de mist in dan straks.
Als we deze hadden gewonnen was iedereen overtuigd dat we zo er klaar voor waren. Supporters ook weer back on earth.
Die keeper slechter als de 2 van vorig jaar? Das nie best weer de verkeerde gekozen? Een slechte keeper is zon ergernis als je op de tribune zit....
zo ist

sunderland

:_schater
Citaat van: wiekie1969 op augustus 04, 2023, 19:48:07
Selectie is veel te licht juh. Bin allemaal bange ja- knikkende suurten. Rechterrijtje wut ut.
:_schater