Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
49 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Delamere, bok, Kuzmanovic-Apeldoorn, Holwerd voor Cambuur, Huizen

Oefenwedstrijd van 13.30 uur tegen Royal Francs Borains

Gestart door Bens, augustus 04, 2023, 15:52:44

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: wiekie1969 op augustus 04, 2023, 20:30:58
Er is nul ambitie bij de club. We zitten een week voor de competitie. Wat zijn de ambities het nieuwe seizoen. Wat is de doelstelling. Ik lees het nergens.
wel heel apart , geen enkele reactie van jou in topic over oefenwedstrijd tegen Heracles.
Waa het te lastig toen negatief te doen?

HansKazan

Citaat van: wiekie1969 op augustus 04, 2023, 20:16:39
2 bange poeperds centraal achterin. Trekken de pootjes terug. Een keeper die onder druk nu al staat te schutteren. Bangura gaat weg. Van Kaam een klasse apart. De rest is middelmaat en te jong. Dan ben je snel uitgeluld. Maar dat is mijn mening.

Wiekie neem eens ff een goede nachtrust. Verdomme zeg..

denistel

hij heeft wel gelijk toch moeten zeker nog 3 man bij en spelers op
de juiste positie zetten. smit vanaf links dat weet je dat werkt niet

Vlampiep

Ik hebb7 goals gezien in een best wel een onderhoudende wedstrijd.
Op de linkervleugel was het niet best, maar dat komt omdat Balk ontbrak. Vd Meer komt echt nog veel  te kort en Bergsma moet eens een echte kerel worden, zou fysiek niet mee kunnen bij de oranje dames, een watje. Maar De Koe zit op het vinkentouw. Onze keeper is van zeer matige kwaliteit, stuurt niemand aan en kon niet in de schaduw staan van zijn collega tegenstander. 2 goals kwamen weer uit dode spelmomemten waarin  de verdediging de fout stond opgesteld en Van Osch apathisch in zijn goal stond.
Als Vd Water zich wat meer bezig zou houden met het voetbal dan wat om zich heen gebeurd, kan hij van grote waarde worden, wat een schitterende aktie en goal, dat wil ik meer zien.
Ultee heeft niet in het veld gestaan, dus heeft hij part nog  deel gehad de individuele fouten van spelers. Want meer smaken waren niet voor handen op de bank.
Hopelijk  gaat Ultee wel het zeer zwakke optreden van Bergsma en Van Osch sanctioneren en Minnema in iedergeval als eerste keeper opstellen.
Dus Ultee op grond van deze wedstrijd neer te sabelen is volledig misplaatst , de selectie was behoorlijk incompleet vanwege blessures.
Daarbij heeft deze oefenwedstrijd de zwakke punten blootgelegd waarmee de TS iets moet doen, want daar zijn dit soort wedstrijden dan ook voor bedoeld. Conclusie nog voldoende werk voor Ultee en Reijnders.

De Gast

Het kliekjeselftal van vorig jaar vanavond in actie gezien met veel te weinig vers bloed. Begon aardig maar na een half uur was dat wel gedaan tegen een veredeld Belgisch amateurteam. Wat er in de voorhoede stond heeft mekaar nog nooit kunnen vinden en zo ook niet vanavond. Ultee kan blijkbaar ook niks beters verzinnen dan Smit maar weer op links  :O
vd Water twee keer paal en een goeie goal, Smit hetzelfde als altijd als hij op de buiten staat en Uldrikis kreeg een paar keer de bal op z?n hoofd maar ?f hij kan niet koppen of die ballen zijn gewoon te slap. De wil is er wel bij die jongen maar de klasse die de club hoopt dat hij heeft houdt hij goed verstopt.
De Jong aardige momenten, Van Kaam redelijk onopvallend. Breij lekkere goal. Waar is overigens de heilig verklaarde Smand gebleven? En waarom zit die Italiaan bij O21?
Ze willen allemaal wel maar zonder Henk en Sandor zijn we gewoon weer dat clubje dat misschien met veel pijn en moeite de play offs haalt.

Trainert!

Citaat van: Vlampiep op augustus 04, 2023, 20:46:39
Ik hebb7 goals gezien en best wel een onderhoudende wedstrijd.
Op de linkervleugel was het niet beet, maar dat komt omdat Balk ontbrak. Vd Meer komt echt nog veel  te kort en Bergsma moet eens een echte kerel worden, zou fysiek niet mee kunnen bij oranje dames, een watje. Maar De Koe zit op het vinkenoog.
Onze keeper is van zeer matige kwaliteit, stuur niemand aan en kon jietmin de schaduw staan van zijn collega tegenstander.
Als Vd Water zich wat meer bezig zou houden met het voetbal dan wat om zich heen gebeurd, kan hij van grote waarde worden, wat een schitterende aktie en goal, dat wil,ik meer zien.
Ultee heeft niet innhet veld gestaan, dus heeft hij part nog  deel gehad de individuele fouten van spelers.meer smaken waren niet voor handen op,de bank.
Hopelijk  gaat Ultee wel het zeer zwakke optreden van Bergsma en Van Osch sanctioneren en Minnema in iedergeval als eerste keeper opstellen.
Dus Ultee op grond van deze wedstrijd neer te sabelen is volledig misplaatst de selectie was behoorlijk incompleet vanwege blessures.
Daarbij heeft deze oefenwedstrijd de zwakke punten blootgelegd waarmee de TS iets moet doen, want daar zijn dit soort wedstrijden dan ook voor bedoeld. Dus nog voldoende werk voor Ultee en Reijnders.

Omdat Balk ontbrak? Dat betekent dat ze dus niks achter de hand hebben, en gaan improviseren. Actie dus op de transfermarkt

De Gast

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 04, 2023, 20:33:11
Misschien wel goed dit..... kan bestuur ook gelijk zien dat t zo niet  kan en wordt dr nog wat gehaald.
Beter nu de mist in dan straks.
Als we deze hadden gewonnen was iedereen overtuigd dat we zo er klaar voor waren. Supporters ook weer back on earth.
Die keeper slechter als de 2 van vorig jaar? Das nie best weer de verkeerde gekozen? Een slechte keeper is zon ergernis als je op de tribune zit....

Zag er bij 1 goal niet goed uit.. valt best met.

Noordcambuur

Citaat van: denistel op augustus 04, 2023, 20:45:34
denistel we hebben net als vorig seizoen het zelfde probleem.
Buitenspelers ontbreken?.

HansKazan

Citaat van: Trainert! op augustus 04, 2023, 20:48:42
Omdat Balk ontbrak? Dat betekent dat ze dus niks achter de hand hebben, en gaan improviseren. Actie dus op de transfermarkt

Onze Italiaan kan daar toch een kans krijgen in zo?n wedstrijd. Bijzonder weer.

janou

Eerste nederlaag in de voorbereiding en we kunnen er opeens weer helemaal niets van hahahha, jongens jongens jongens. Ik heb het idee dat de term "Waan van de dag" hier op dit forum is uitgevonden.  :_schater

En dan vooral mensen die op basis van een wedstrijd Van Osch een slechte keeper noemen.  :rodekaart

grijskijker

Citaat van: denistel op augustus 04, 2023, 20:45:34

Dit ligt toch puur aan 2 wedstrijden op 1 dag, waardoor je geen wissel mogelijkheden hebt en daardoor spelers op de verkeerde plek laat spelen..

Vlampiep

Citaat van: janou op augustus 04, 2023, 20:52:23
Eerste nederlaag in de voorbereiding en we kunnen er opeens weer helemaal niets van hahahha, jongens jongens jongens. Ik heb het idee dat de term "Waan van de dag" hier op dit forum is uitgevonden.  :_schater

En dan vooral mensen die op basis van een wedstrijd Van Osch een slechte keeper noemen.  :rodekaart
Een keeper moet heersen en sturen in zijn gebied en dat ontbreekt bij hem. Omdat Minnema hier beter in is en ook in staat een bal tegen tegen houden lijkt het mij onterecht dat Van Osch als eerste keeper het seizoen in gaat.

Tanjajeah

Oef, dat viel niet mee. Na alle positiviteit van de afgelopen oefenwedstrijden viel dit tegen. Bepaalde spelers kunnen gewoon het niveau niet aan, Smit en van der Meer bijvoorbeeld spelen nu al een paar seizoenen mee, maar hebben geen enkele progressie geboekt. En komen tekort voor linkerrijtje KKD. Keeper was ook niet best vandaag. Over Sylla heb ik ook wel twijfels, je mag ze niet vergelijken maar w?t een verschil met Bangura. Ik heb geen uitblinkers gezien vanavond, Breij was redelijk en van Kaam ook (al werd de eerste goal ingeleid na balverlies van hem). Maar voor de rest was het pover. Er moeten echt wel een stuk of 3 klasbakken bij.

Zuid1991

Citaat van: Vlampiep op augustus 04, 2023, 21:04:09
Een keeper moet heersen en sturen in zijn gebied en dat ontbreekt bij hem. Omdat Minnema hier beter in is en ook in staat een bal tegen tegen houden lijkt het mij onterecht dat Van Osch als eerste keeper het seizoen in gaat.
Hou toch op, van Osch moet gewoon effe wennen.
Is gewoon een prima ervaren keeper.

Poetser

Citaat van: Zuid1991 op augustus 04, 2023, 21:17:02
Hou toch op, van Osch moet gewoon effe wennen.
Is gewoon een prima ervaren keeper.

Inderdaad.

Wat een paniek weer om een oefenpotje.

Stelletsje wieven hiero.