Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
49 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Delamere, bok, Kuzmanovic-Apeldoorn, Holwerd voor Cambuur, Huizen

Oefenwedstrijd van 13.30 uur tegen Royal Francs Borains

Gestart door Bens, augustus 04, 2023, 15:52:44

Vorige topic - Volgende topic

Poetser

wiekie1969

Citaat van: Trainert! op augustus 04, 2023, 19:57:38
Maar we zijn ook goed bezig op de transfermarkt. Sodemieter op, actie! En niet aan komen met mietjes en puppies.

Met disse koorknaapjes doe je echt niet mee om de prijzen. We zijn weer helemaal terug bij af. Met dank aan de beleidsbepalers. Doodskamen mutte ze zich.

Poetser

Citaat van: wiekie1969 op augustus 04, 2023, 20:05:09
Met disse koorknaapjes doe je echt niet mee om de prijzen. We zijn weer helemaal terug bij af. Met dank aan de beleidsbepalers. Doodskamen mutte ze zich.

Neem een snickertje beste jongen.

wiekie1969

hobbes

Winnen van Heracles: We worden kampioen.
Verlies van Royal Francs Borains: Het wordt rechter rijtje.

grijskijker

Misschien kan je 2 wedstrijden op 1 dag doen als je 28 selectie spelers hebt, maar met 18 spelers zou ik het bij 1 houden...

Bankzitter

Citaat van: hobbes op augustus 04, 2023, 20:07:46
Winnen van Heracles: We worden kampioen.
Verlies van Royal Francs Borains: Het wordt rechter rijtje.

Helemaal waar.

Vertrouwen in Reijnen dat ?ie wel een re?el beeld heeft wat er nog moet gebeuren.

Andy King

wiekie1969

2 bange poeperds centraal achterin. Trekken de pootjes terug. Een keeper die onder druk nu al staat te schutteren. Bangura gaat weg. Van Kaam een klasse apart. De rest is middelmaat en te jong. Dan ben je snel uitgeluld. Maar dat is mijn mening.

Poetser

Citaat van: wiekie1969 op augustus 04, 2023, 20:16:39
2 bange poeperds centraal achterin. Trekken de pootjes terug. Een keeper die onder druk nu al staat te schutteren. Bangura gaat weg. Van Kaam een klasse apart. De rest is middelmaat en te jong. Dan ben je snel uitgeluld. Maar dat is mijn mening.

Maak je niet zo druk! Denk je wel een beetje aan je voeding? Dat kan van invloed zijn op je gemoedstoestand. Gezond eten is belangrijk.

Destroyer

Citaat van: wiekie1969 op augustus 04, 2023, 19:42:22
Top Oss gaat verrassen, goede spelers gehaald en een goede trainer

Hebben van ploeg uit Emiraten met selectie van 25 mil laatst ook gewonnen
** Poolwinner 18/19 - 21/22

wiekie1969

Met deze dorpspastoor op de bank ga je automatisch aan de drank poetser

wiekie1969

Er is nul ambitie bij de club. We zitten een week voor de competitie. Wat zijn de ambities het nieuwe seizoen. Wat is de doelstelling. Ik lees het nergens.

wiekie1969

Geweldig dat nieuwe uitshirt maat ik hef liever een goed elftal in het veld staan. Ut liekt wel een camping elftal man.

Delfzijl/Cambuur

Misschien wel goed dit..... kan bestuur ook gelijk zien dat t zo niet  kan en wordt dr nog wat gehaald.
Beter nu de mist in dan straks.
Als we deze hadden gewonnen was iedereen overtuigd dat we zo er klaar voor waren. Supporters ook weer back on earth.
Die keeper slechter als de 2 van vorig jaar? Das nie best weer de verkeerde gekozen? Een slechte keeper is zon ergernis als je op de tribune zit....