Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 14
  • Total: 14
14 gasten, 0 leden

Helmond Sport - SC Cambuur [1-9-23]

Gestart door Inferno-058, augustus 17, 2023, 15:32:31

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 01, 2023, 23:13:58
Jah we weten het nu wel Sunder, ik baal net zo als jij maar om nou 1000 keer t zelfde verhaaltje op te dreunen is knap irritant.
Ik weet ik wel dat het geen match is maar we zullen het er dit jaar nog mee moeten doen.
Op naar de 2000 dan maar.... :O

Al zal het 10.000 gezegd worden. Feiten zijn feiten.  Maar wegkijken is kennelijk  het nieuwe woke geworden.

wiekie1969

Citaat van: Bankzitter op september 01, 2023, 22:50:29
Nog een voorbeeldje... we hebben backs die wel 20 keer diep willen gaan en dan 21ste keer weer vrolijk aanzetten als het nodig is.
Maar dan moet je wel de ruimte cree?ren dat die er ook overheen kunnen klappen. Anders gebruik je ze niet op hun sterke punten.

Nergens zie je een idee hoe de kwaliteit van spelers in kansen en goals omzet. Verder dan een intentie om aan te vallen en af te jagen komt het niet.

Vantevoren wordt er geluld over energie. Voetbal inhoudelijk heb ik Ultee nog nooit iets zinnigs horen zeggen. Er is totaal geen chemie tussen de spelers onderling. Ze doen maar wat. Het is voetbal zonder een idee. En dat zie je in het veld terug. Je kijkt naar niks.

Josli

Citaat van: wiekie1969 op september 01, 2023, 23:24:55

Al zal het 10.000 gezegd worden. Feiten zijn feiten.  Maar wegkijken is kennelijk  het nieuwe woke geworden.

Volgens mij ziet iedereen wel dat het niet veel is allemaal. Maar jij noemt jezelf ook realist. Vind jij het realistisch om Ultee te ontslaan? En dan? Die vraag niet beantwoorden is ook wegkijken van de realiteit. 

Dokkumer

Wokie1969 voorop  :devil
De echte, dat lees je :devil

wiekie1969

De man helpt cambuur vanaf november vorig jaar  niet verder op voetballend gebied. Dat lijkt mij nu na 4 wedstrijden in de kkd wel duidelijk Josli. Als je niet presteert moet je weg. Zo werkt dat in de voetballerij. Dit seizoen wordt een tussenjaar. Ga er vanuit dat zijn contract niet verlengd zal worden.

wiekie1969

De lat mut omlaag dus Josli. Hoe moeilijk dat ook is.

Josli

Dat ben ik met je eens hoor. Maar als het een tussenjaar is, wat heeft het dan voor zin om hem weg te sturen. Dat kost bakken geld en dan moet je weer een interim hebben tot Henk er weer klaar voor is. Laat dan wmb Ultee maar zitten tot die tijd.

Delfzijl/Cambuur

Jij met je wokpan steeds.....
Wiek je bent een die hard Cambuurman, het jjjjjaaaaa jaaaa, bij een doelpunt zegt mij genoeg.
Ik ben net zo, baal enorm  van elke pot als we weer op de bietenbrug gaan. En ik zie ook heus wel dat dit Cambuur geen kwaliteit genoeg heeft. Ook deze trainer past hier niet hoe erg hij het ook probeert maar we zullen het er mee moeten doen dit jaar. Die vd Water, zoveel geld, en  erloren. Gokken kost meer dan je lief is. En zo is er zoveel mis gegaan.
Vol gas op bed eerst maar, bah waardeloze avond....

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

wiekie1969

Citaat van: Josli op september 01, 2023, 23:43:40
Dat ben ik met je eens hoor. Maar als het een tussenjaar is, wat heeft het dan voor zin om hem weg te sturen. Dat kost bakken geld en dan moet je weer een interim hebben tot Henk er weer klaar voor is. Laat dan wmb Ultee maar zitten tot die tijd.

Dat gaat ook gebeuren denk ik.

Dokkumer

We zien allemaal dat Ultee en Cambuur niet een match made in heaven is, en veel mensen zien hem liever zo snel mogelijk gaan.
Alleen om uit den  treure overal hetzelfde riedeltje af te draaien (net als de blinde vlek over de goede dingen van bepaalde spelers) wordt strobtvervelend.
Denken jullie echt dat Ard en Etienne bij zichzelf denken "De alwetende forumgangers zien het weer goed. Laten we Sjors zijn cong? geven"?
En daar is geen letter woke van, houd het gewoon in het Sjors Ultweetegen topic.

moodygrunn

Citaat van: wiekie1969 op september 01, 2023, 23:39:13
Dan kan Van Osch ook bij de lat, scheelt zo een paar tegentreffers  :proost
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Citaat van: wiekie1969 op september 01, 2023, 23:39:13
Gaan we op halve velden spelen?    :devil

wiekie1969

Citaat van: Dokkumer op september 01, 2023, 23:56:09
We zien allemaal dat Ultee en Cambuur niet een match made in heaven is, en veel mensen zien hem liever zo snel mogelijk gaan.
Alleen om uit den  treure overal hetzelfde riedeltje af te draaien (net als de blinde vlek over de goede dingen van bepaalde spelers) wordt strobtvervelend.
Denken jullie echt dat Ard en Etienne bij zichzelf denken "De alwetende forumgangers zien het weer goed. Laten we Sjors zijn cong? geven"?
En daar is geen letter woke van, houd het gewoon in het Sjors Ultweetegen topic.

Wat is dit??? Hangst hier ineens de deuger uut???  :_schater :_schater :_schater

Raaf