Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 15
  • Total: 15
15 gasten, 0 leden

Helmond Sport - SC Cambuur [1-9-23]

Gestart door Inferno-058, augustus 17, 2023, 15:32:31

Vorige topic - Volgende topic

nee,wel?

De negatieve ENERGIE van die  Roelof de vries dat is de oorzaak van een onnodig verlies, fyne rotboer :(

sunderland

Bergsma probeerde door te dekken aan de zijkant en deed dat veel te slap, Pichel liep als een slappe mee. Tol dartelde ook beetje mee en had moeten knijpen. Keeper was ook niet al te best. Smand was ook nergens te bekennen.Bij de 2 goal klopte het totaal niet.Wederom geen organisatie.Speel dan op een punt en hou ut dicht iig. Nu was het weer 15 min voetbal wat ons totaal niet lag.

sunderland

Ik lees nu dat ons trainer zegt; we hebben nooit ons spel gespeeld; wat voor spel doelt ie op? Kan iemand dat uitleggen zodat ik niet weer verkeerde dingen daarover zeg.

wiekie1969

Jij zegt geen verkeerde dingen. Die vent mut hier zo snel mogelijk weg. De klik is er gewoon niet. Niet bij de achterban en niet bij de spelers. Directie mut handelen en rap.  Henkie erbij. Hoe gaan we spelen???? Binnen 2 weken staat het. Gas.

Dokkumer

Citaat van: wiekie1969 op september 02, 2023, 00:17:53

Wat is dit??? Hangst hier ineens de deuger uut???  :_schater :_schater :_schater
Nee, ik bin gewoan strontzat fan utselde riedeltsje overal. Het niks met deugen te maken.
De echte, dat lees je :devil

wiekie1969

Ut ken niet altied hosannah wezen Dokkumer.  We binne hier veel te mild vanwege onze blauw-gele bril. Dat ken niet altied.

De Gast

Bankzitter

Uldrikis en iedere speler op het veld heeft meer kwaliteit dan wat er bij Helmond in het veld stond.
Het probleem is dat die kwaliteit niet goed gebruikt wordt.

Hoe zorg je dat je een overtal situatie benut als vKaam succesvol wegdraait?. Hoe voorkom je dat hij geen balverlies leidt op momenten dat dit niet kan. Hoe zorg je dat je de 2e bal wint als je lang op Uldrikis of Smit speelt? Hoe laat je de backs overlappen op de vleugels ? Hoe bereik je Balk in een counter? Hoe zorg je de vd Water en EL Hilali vanaf rand 16 kunnen schieten?

Na 4 wedstrijden heb ik nog geen vaste spelpatronen gezien alleen een intentie om voorruit te spelen en veel enthousiasme.

grijskijker

Wat een draak van wedstrijd, maar snel door en volgende week weer voor de 3 punten gaan..

wiekie1969

Citaat van: Bankzitter op september 02, 2023, 08:35:24
Uldrikis en iedere speler op het veld heeft meer kwaliteit dan wat er bij Helmond in het veld stond.
Het probleem is dat die kwaliteit niet goed gebruikt wordt.

Hoe zorg je dat je een overtal situatie benut als vKaam succesvol wegdraait?. Hoe voorkom je dat hij geen balverlies leidt op momenten dat dit niet kan. Hoe zorg je dat je de 2e bal wint als je lang op Uldrikis of Smit speelt? Hoe laat je de backs overlappen op de vleugels ? Hoe bereik je Balk in een counter? Hoe zorg je de vd Water en EL Hilali vanaf rand 16 kunnen schieten?

Na 4 wedstrijden heb ik nog geen vaste spelpatronen gezien alleen een intentie om voorruit te spelen en veel enthousiasme.

Helemaal eens

De Gast

Ik verbaas me wel wat over de kritiek op Ultee. Dit wisten we toch? Een jong elftal, het geld wat vorig jaar is verbrast waardoor er nu niks mogelijk. Een kliekjeselftal met een dito trainer. Kun je gewoon het bestuur kwalijk nemen. Enige reden dat dat niet publiekelijk gebeurt is het nieuwe stadion. Vroeger kon je de spandoeken al uittekenen..

grijskijker

Die fouten is ook leeftijd gerelateerd en wisselvalligheid ook en bij sommigen een gebrek aan ritme(Sylla). Er stonden gister vijf 20 jarigen in de basis.... Als je  1 op 1 wil spelen met ruimte achter de verdediging dan moet je dat niet met Bergsma doen, ik had v/d Meer er ingezet die had het wel kunnen belopen bij die laatste goal...

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op september 02, 2023, 10:58:10
Die fouten is ook leeftijd gerelateerd en wisselvalligheid ook en bij sommigen een gebrek aan ritme(Sylla). Er stonden gister vijf 20 jarigen in de basis.... Als je  1 op 1 wil spelen met ruimte achter de verdediging dan moet je dat niet met Bergsma doen, ik had v/d Meer er ingezet die had het wel kunnen belopen bij die laatste goal...
ook weer erg makkelijk dit. Was Bergsma er als laatste man in gekomen? Nee dus, sterker nog hij ging een beetje op de 6 spelen. Vd Meer kan het nivo lang niet aan net als pichel. En gelul over 20 jarigen, wat hebben wij daarmee te maken, stel ze dan niet op als ze niet goed genoeg zijn. Het was kut met peren. Dit is overigens geen aanval op jou Grijskijkert  :)

sunderland

Zit zoveel meer in dit team vind ik. Hoop dat het met die jongen van Sparta wat beter word. Uldrikus won al veel meer duels waardoor er wat meer werd doorgevoetbald. Smit is meer een loper en moet je niet de combinatie mee aangaan. Samen zijn ze wel gevaarlijk valt mij tot nu toe op.