Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
28 gasten, 4 leden (1 verborgen)
Bankzitter, bok, justremco

Helmond Sport - SC Cambuur [1-9-23]

Gestart door Inferno-058, augustus 17, 2023, 15:32:31

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

anderszchristian

Citaat van: Noordcambuur op augustus 29, 2023, 14:42:27
heeft gisteren niet eens mee gedaan??
Waarschijnlijk omdat wanneer je bij Helmond de bal het stadion uit schiet de kans groot is dat deze bij iemand door de ramen gaat

sunderland

Citaat van: anderszchristian op augustus 29, 2023, 15:19:22
Waarschijnlijk omdat wanneer je bij Helmond de bal het stadion uit schiet de kans groot is dat deze bij iemand door de ramen gaat
:_schater

Noordcambuur

Citaat van: anderszchristian op augustus 29, 2023, 15:19:22
haha  :D zijn ze niet verzekerd  :?

Vlampiep

Het zou mij overigens niets verbazen dat hij de bal nu een keer goed raakt en hem in de kruising jast . :_schater

grijskijker

Citaat van: Vlampiep op augustus 29, 2023, 16:42:58
Het zou mij overigens niets verbazen dat hij de bal nu een keer goed raakt en hem in de kruising jast . :_schater
Hij schijnt niet fit te zijn...

Noordcambuur

michello

Het zou mij niet verbazen dat we na dit potje en daarna  Den Bosch alleen bovenaan staan. Hebben echt een mooi programma om een gooi te doen naar de eerste periodetitel.
Ook Helmond zouden we met de huidige selectie eenvoudig moeten kunnen pakken.

Noordcambuur

Citaat van: michello op augustus 29, 2023, 19:30:25
Het zou mij niet verbazen dat we na dit potje en daarna  Den Bosch alleen bovenaan staan. Hebben echt een mooi programma om een gooi te doen naar de eerste periodetitel.
Ook Helmond zouden we met de huidige selectie eenvoudig moeten kunnen pakken.
eenvoudig gaat het niet worden elke wedstrijd moet je er vol op klappen.
Maar ik hoop dat we de 3 punten kunnen meenemen naar Leeuwarden.

V-man

Helmond sport gisteren verloren tegen jong psv. Vrijdag moeten ze weer tegen ons aller SCC. Voelt een beetje alsof je een wedstrijd voor de KNVB beker speelt. Win je deze dan kunnen we voorzichtig alvast wat fakkels gaan bestellen!

V-man

O ja zou leuk zijn als dat doekje: DOKE IS VAN ONS daar komt te hangen!

Vlampiep

Citaat van: V-man op augustus 29, 2023, 22:38:57
O ja zou leuk zijn als dat doekje: DOKE IS VAN ONS daar komt te hangen!
Zou inderdaad een mooi gebaar zijn naar Doke. Nooit verzaakt, gaf zich altijd met 100% en was ook altijd loyaal naar de club en supporters. Wat mij betreft een supper prof die zeldzaam zijn geworden. Had hem graag hier nog best een  jaar in de blauw gele kleuren gegund.

richard

Begreep dat Breij vanochtend meedeed met reserves in partijvorm en die Italiaan bij basiself.

sunderland

Citaat van: richard op augustus 30, 2023, 15:12:18
Begreep dat Breij vanochtend meedeed met reserves in partijvorm en die Italiaan bij basiself.
dat zou zuur zijn voor Breij met zijn tomeloze inzet en goals tot nu. Als die Italiaan komt te spelen is dat omdat Breij te veel zijn man laat lopen. Die Italiaan zal nooit verzaken denk ik.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: richard op augustus 30, 2023, 15:12:18
die heeft zich in de kijker gescoord en gaat voor een miljoen weg  :proost
Henk, held, bedankt