Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 6
  • Total: 6
6 gasten, 0 leden

SC Cambuur - Jong Ajax [vr 25-8 20:00]

Gestart door Dokkumer, augustus 17, 2023, 15:57:07

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

De echte, dat lees je :devil

wiekie1969

De punten zijn weer binnen. Proost   

Dokkumer

Als ik de socials een beetje volg had het 8-2 moeten staan?

hobbes

Citaat van: Dokkumer op augustus 25, 2023, 21:52:37
Als ik de socials een beetje volg had het 8-2 moeten staan?

Kunnen staan.

Prima scheidsrechter vanavond

Dokkumer

Gefeliciteerd geelblauwen, 3 puntjes in de tas.

Trainert!

Mooi deze overwinning. Niet verwacht tot nu toe 2e te staan.

Maar jezus wat is die verdediging slecht, krentenmik en krakkemik centraal achterin. En die keeper bij de 0-1. Anderen de schuld geven van een houdbare bal. Wat een clown.

Dokkumer

Misehouy mag nooit in die positie komen. En dat begint met Breij die met knullig balverlies de tegenaanval inluidt. Daarna stapt niet 1 CV in, terwijl je achterin in overtal staat.
Vind dat van Osch niet veel te verwijten valt.
https://twitter.com/DutchLeagues/status/1695137766785319178?t=X0UKgOM-_XFXDjlG5EclUg&s=19

CambuurAmersfoort

Ondanks de vele tegengoals maken we ook erg veel doelpunten. Daar ben ik erg blij over en had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Breij al in alle wedstrijden gescoord is wel heel netjes voor een middenvelder.

Heel snel 2 versterkingen erbij en dan kan het nog wel een leuk seizoen worden!!

R058

Prachtige wedstrijd gezien met veel inzet. Vooral de 2e helft erg goed. Hadden er zelfs veel meer moeten maken. Maar die goals tegen waren wel weer jammer. Staan beide backs weer te hoog en Van Kaam is dan niet sterk genoeg op 6. Tweede helft ging t verdedigende wel een stuk beter met veel ruimte in de rug. Zelfs Van der Meer waar ik wat bang voor was, deed het echt top. Ook Van der Water echt goed gespeeld. Vond eigenlijk alleen Breij vaak gevaarlijk slordig.

sunderland

Citaat van: R058 op augustus 25, 2023, 22:20:08
Prachtige wedstrijd gezien met veel inzet. Vooral de 2e helft erg goed. Hadden er zelfs veel meer moeten maken. Maar die goals tegen waren wel weer jammer. Staan beide backs weer te hoog en Van Kaam is dan niet sterk genoeg op 6. Tweede helft ging t verdedigende wel een stuk beter met veel ruimte in de rug. Zelfs Van der Meer waar ik wat bang voor was, deed het echt top. Ook Van der Water echt goed gespeeld. Vond eigenlijk alleen Breij vaak gevaarlijk slordig.
vond van kaam matig spelen

sunderland

Heb een hele leuke weds gezien waarin van alles gebeurde. Bij Ajax een paar zeer goede spelers, 6 , 8 en 9 waren echt goed.  Bij ons een prima Balk en vd Water. Heb genoten van het gasgeven. 2 en 3 goal maakten we door hun af te jagen. Bij die 2 e stond Tol wel 10 meter over de middellijn. Durf werd beloond

R058

Citaat van: sunderland op augustus 25, 2023, 22:27:06
vond van kaam matig spelen
Opbouwend vond ik t prima, maar verdedigend niet goed genoeg. Ook fysiek niet. We hebben echt een stofzuiger nodig die de rust bewaart.

sunderland

sunderland

De invallers waren niet erg gelukkig, waren teveel afspeelmogelijkheden leek het. En Oja ik vond Balk ons beste speler

Bernardo

Aanvallend leuk, verdedigend en in de omschakeling blijven we zo kwetsbaar. Middenveld is totaal niet in balans, alle middenvelders willen het liefst aanvallen en geen 1 is een echte verdedigende middenvelder. Zou onbegrijpelijk zijn als ze daar geen (ervaren) nieuwe spelers voor halen.