Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
33 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mathijs901, Bankzitter, bok, justremco

SC Cambuur - Willem II [Zondag 17-09 16:45]

Gestart door michello, september 11, 2023, 10:24:16

Vorige topic - Volgende topic

denistel

beide jonge knapen kunnen toch gewoon een helft op de buiten spelen

sunderland

Breij dus door naar rechtsbuiten, zonde maar logisch in dit geval. Jammer dat ons centrum weer het zelfde staat. Mooi moment om te zien waar we staan zegt Ultee en dat ben ik met hem eens.

Specuveter

Citaat van: sunderland op september 15, 2023, 16:55:59
Breij dus door naar rechtsbuiten, zonde maar logisch in dit geval. Jammer dat ons centrum weer het zelfde staat. Mooi moment om te zien waar we staan zegt Ultee en dat ben ik met hem eens.
Eerste keer in deze opstelling.
Jammer dat onze aanjager Breij niet op middenveld staat.
Maar mischien valt het allemaal goed

Noordcambuur

Bernardo

Kuzmanovic-Apeldoorn

Eigenlijk ongelofelijk toch dat elke wedstrijd uitverkocht is in de KKD, is nog nooit gebeurd
Henk, held, bedankt

Vlampiep

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 15, 2023, 22:10:13
Eigenlijk ongelofelijk toch dat elke wedstrijd uitverkocht is in de KKD, is nog nooit gebeurd
We kunnen van Ultee van alles zeggen, maar hij heeft aangegeven dat hij spektakel met aanvallend voetbal pretendeert en dat is wat wij momenteel ook voorgeschoteld krijgen. Hier komen we voor en voorlopig heeff dit ook geresulteerd in een 2e cq 3 plaats.Dat er een paar spelers, met name in de verdediging nog wel eens een steekje laten vallen  ka  hem niet worden verweten, want we hebben niet betere.
Het voetbal in de KKD is wat mij betreft spectaculairder dan de Eredivisie, waar veel behoudender wordt gespeeld om niet met grote cijfers door de topclubs weg te worden gespeeld.
Hopelijk zondag weer veel spektakel in een  uitverkocht huis met resultaat 3 punten  en 2e plaats.

okkele

Citaat van: Vlampiep op september 16, 2023, 10:13:48
We kunnen van Ultee van alles zeggen, maar hij heeft aangegeven dat hij spektakel met aanvallend voetbal pretendeert en dat is wat wij momenteel ook voorgeschoteld krijgen. Hier komen we voor en voorlopig heeff dit ook geresulteerd in een 2e cq 3 plaats.Dat er een paar spelers, met name in de verdediging nog wel eens een steekje laten vallen  ka  hem niet worden verweten, want we hebben niet betere.
Het voetbal in de KKD is wat mij betreft spectaculairder dan de Eredivisie, waar veel behoudender wordt gespeeld om niet met grote cijfers door de topclubs weg te worden gespeeld.
Hopelijk zondag weer veel spektakel in een  uitverkocht huis met resultaat 3 punten  en 2e plaats.
niks aan toe te voegen.
ik geniet wel weer van een stapje lager.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Cor

In ons beste eredivisieseizoen ever hadden we 70 doelpunten tegen en 53 voor...

wiekie1969

Citaat van: sunderland op september 15, 2023, 16:55:59

Breij mut op het middenveld. Wiebe op de buten. Su simpel ist

okkele

wiekie 1969..... voor al uw simpele voetbal.
hest t trainers-papiertje al haalt?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Cor

Citaat van: okkele op september 16, 2023, 16:03:56
wiekie 1969..... voor al uw simpele voetbal.
hest t trainers-papiertje al haalt?

Ik zie het persoonlijk meer als opportunist  :koffie

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op september 16, 2023, 15:53:31
Breij mut op het middenveld. Wiebe op de buten. Su simpel ist
daarin begrijp ik Ultee wel. Die intensiteit die erin moet kan hij nu maximaal een helft brengen denk ik. Over een maand kan ie basis staan denk ik. En nu kun je met Wiebe en Uldrikus helemaal vol spelen en ik hoop 2 e helft naar noord dan kunnen ze nog meer brengen