Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
28 gasten, 3 leden
Voorstopper, TheDutchman, gobo

SC Cambuur - Willem II [Zondag 17-09 16:45]

Gestart door michello, september 11, 2023, 10:24:16

Vorige topic - Volgende topic

michello

Nieuwe week nieuwe pot. 

Ben benieuwd wie er op rechtsbuiten en op het middenveld gaan spelen.

grijskijker

Van Osch; Caschili, Tol, Smand, Sylla; Breij, Van Mullem, Van Kaam, de Jong; Smit, Balk.

Ik denk dat er zo gespeeld wordt, met afwisselend Breij of de Jong als (valse) rechtsbuiten en in de 2e helft Kooistra op de buiten..

Bankzitter

Is Yoram van der Veen al geen optie om te starten?
Ik heb altijd liever een "echte" rechtsbuiten  dan een middenvelder of spits... dat gaat bijna altijd mis.

Tanjajeah

Citaat van: Grijskijkert op september 11, 2023, 10:49:15
Van Osch; Caschili, Tol, Smand, Sylla; Breij, Van Mullem, Van Kaam, de Jong; Smit, Balk.

Ik denk dat er zo gespeeld wordt, met afwisselend Breij of de Jong als (valse) rechtsbuiten en in de 2e helft Kooistra op de buiten..

Blessure van van der Water zorgt op de vleugel wel voor een probleem. Achteraf toch jammer dat ze niet nog een extra vleugelaanvaller hebben gehaald, wat in eerste instantie wel de bedoeling was.

Zowel Wiebe Kooistra als Yoram van der Veen lijken fysiek nog niet klaar voor een hele wedstrijd. En met Breij wil je eigenlijk ook niet schuiven lijkt me, die doet het ontzettend goed op het middenveld met goals en assists. Fedde de Jong naar rechtsbuiten zou inderdaad een optie kunnen zijn, heeft daar in de afgelopen seizoenen 14 wedstrijden gespeeld. Voordeel is ook dat je dan aan het middenveld van afgelopen zaterdag, met van Mullem dus, niks hoeft te veranderen.

Te hopen is dat niet Smit naar de buiten verhuist, dat heeft nog nooit goed gewerkt. Of zijn er nog andere opties?

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op september 11, 2023, 10:49:15

ik zou dat niet snappen weer die 2 in het centrum op te stellen. Zo zwak. Maar eens het zal wel weer gebeuren

Tanjajeah

Zijn er eigenlijk vleugelaanvallers die nog geen club hebben? Behalve Manu?

sunderland

sunderland

Citaat van: Tanjajeah op september 11, 2023, 11:02:15
vast wel

Bankzitter

Ik snap ook niet dat er geen buitenspeler is gehaald. Er zitten maar 2 volwassen pure buitenspelers in de selectie, waarvan 1 die blessuregevoelig is.
Het was niet de vraag of dit mis zou haan alleen maar wanneer.
Nou, dus al direct na sluiten van de transfer deadline. Misschien loopt er transfervrij nog wat rond.
.

grijskijker

Citaat van: Bankzitter op september 11, 2023, 10:55:30
Is Yoram van der Veen al geen optie om te starten?
Ik heb altijd liever een "echte" rechtsbuiten  dan een middenvelder of spits... dat gaat bijna altijd mis.
Is het zelfde verhaal als met Kooistra.

grijskijker

Citaat van: Tanjajeah op september 11, 2023, 11:02:15
Botaka en Musonda Jr zijn vrij...

YellowBlue

grijskijker

Citaat van: sunderland op september 11, 2023, 11:02:01
ik zou dat niet snappen weer die 2 in het centrum op te stellen. Zo zwak. Maar eens het zal wel weer gebeuren
Dus jij hebt de illusie dat wij foutloze spelers hebben? Tol gaf trouwens 2x de pass naar Breij waaruit Balk scoorde, had 2x een goed blok. Maar goed het is maar net wat je wil zien en wil je de perfecte(foutloze) spelers zien dan moet je niet bij ons clubke wezen.

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op september 11, 2023, 11:41:03
Dus jij hebt de illusie dat wij foutloze spelers hebben? Tol gaf trouwens 2x de pass naar Breij waaruit Balk scoorde, had 2x een goed blok. Maar goed het is maar net wat je wil zien en wil je de perfecte(foutloze) spelers zien dan moet je niet bij ons clubke wezen.
zal ik al die keren opnoemen waarbij het niet goed deed. Hij was de zwakste aan ons kant.  2 x een pass nou poeh. Je speelt betaald voetbal. Zou nu zeker voor iets anders kiezen. Bergsma Smand misschien maar dan moet Bergsma wel linkscentraal

grijskijker

Citaat van: sunderland op september 11, 2023, 11:49:28
zal ik al die keren opnoemen waarbij het niet goed deed. Hij was de zwakste aan ons kant.  2 x een pass nou poeh. Je speelt betaald voetbal. Zou nu zeker voor iets anders kiezen. Bergsma Smand misschien maar dan moet Bergsma wel linkscentraal
Ben benieuwd kom maar door... Bergsma kan nog niet een hele wedstrijd spelen... Maar waarom steeds het negatieve tot vervelends toe belichten? O'ja 2 x een pass(voor assist) waar een doelpunt uit kwam...