Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
33 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mathijs901, Bankzitter, bok, justremco

Cambuur Leeuwarden - Jong PSV Vrijdag 29 September 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 26, 2023, 12:20:17

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: hobbes op september 26, 2023, 18:30:56
Best triest

Wel de waarheid zoals velen denken en stiekem hopen.
Zie liever Henk ook vandaag dan morgen voor de groep.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

gaat ook niet gebeuren ze hebben voor ultee gekozen en die zal blijven

Bernardo

michello

Uldrikis in de spits en Reiziger wederom op doel.  Kooistra en Vd Water weer bij de selectie.

Stiens

De Let Roberts Uldrikis keert vrijdagavond terug in de spits bij SC Cambuur. Hij krijgt in de thuiswedstrijd tegen Jong PSV de voorkeur boven Milan Smit, die de voorbije weken zes keer scoorde, waarvan vijf keer vanaf de strafschopstip.

De Letse international begon tegen FC Emmen bij de eerste wedstrijd van het seizoen nog in de basis. Daarna kreeg Smit de voorkeur. Tegen Jong PSV denkt trainer Sjors Ultee meer baat te hebben bij Uldrikis. ,,Milan heeft het goed gedaan??, stelt Ultee. ,,Maar Roberts traint ook goed en is goed ingevallen tegen Willem II. Hij is scherp en gretig.??

Daan Reiziger staat net als een week geleden tegen Jong FC Utrecht op het doel. Hij vervangt Yanick van Osch, die nog geblesseerd is. Wiebe Kooistra en Silvester van der Water zitten na een paar weken afwezigheid weer bij de wedstrijdselectie.

sunderland

Citaat van: michello op september 28, 2023, 14:34:46
Uldrikis in de spits en Reiziger wederom op doel.  Kooistra en Vd Water weer bij de selectie.
dus wederom dat zwakke centrum en Breij op rechts? De rest klopt wel maar hoe vreselijk slecht mag je spelen en dan doel ik op Tol .

sunderland

Bergsma zal ook wel denken, de film word voor mij steeds slechter

De Gast

Citaat van: michello op september 28, 2023, 14:34:46
Uldrikis in de spits

Dit soort fratsen kunnen ook alleen maar bij onze club. Het is gerommel en gerommel en gerommel.

Galdiano

Citaat van: De Gast op september 28, 2023, 16:38:44
Dit soort fratsen kunnen ook alleen maar bij onze club. Het is gerommel en gerommel en gerommel.

Meer dan terecht dat Uldrikis eindelijk weer in de basis.  :thumbsup
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

Citaat van: sunderland op september 28, 2023, 14:51:03
Bergsma zal ook wel denken, de film word voor mij steeds slechter

als ie er in staat moet ie het wel waar maken en dat doet ie ook niet
ook geen kerel die duels wint en zijn team op sleeptouw neemt vind ik.

denistel

Citaat van: Galdiano op september 28, 2023, 16:46:15
Meer dan terecht dat Uldrikis eindelijk weer in de basis.  :thumbsup

dat mag ie morgen bewijzen dat het terecht is

SCC

Hier valt toch gewoon wat voor te zeggen?
vd Water is normaliter basisspeler op rechtsbuiten en zijn vervanger (bijv 30 minuten voor het eind) is Kooistra.
Die kunnen niet starten, dus speelt Breij daar (hoe goed die het ook deed op het middenveld, zeker qua rendement).

Bij weinig clubs zou je je topscorer eraf halen, maar we zien ook dat het qua spel eigenlijk wel moet. Dus dapper wat dat betreft dat Uldrikis mag starten.
Laten we eerlijk zijn: zou de spits van Jong PSV er 6 in hebben liggen, zouden we allemaal zonder zijn spel te hebben bekeken/ beoordeeld, roepen dat die spits in de gaten moet worden gehouden, dat we die moeten halen, etc.

Tol en Smand werden eindelijk wat stabieler en konden zelfs op lof van ons rekenen na Willem II. De TS heeft een duidelijk signaal gegeven bij Jong Utrecht met het wisselen. Dus ik denk dat beide CV's nu wel inzien dat ze nu moeten opstaan omdat Bergsma op de deur klopt.

We kunnen wel overal heel snel wat over roepen, maar vanuit de gedachte van een collectief over een heel seizoen, vind ik de ingreep van Uldrikis voor Smit en dan Bergsma nog niet wel te billijken.

Let wel, ik zou sowieso het seizoen al gestart zijn met Bergsma. Dus ik ben ook zeker voorstander van hem, maar op basis van bovenstaande, kan ik me er bij deze wedstrijd wel bij neerleggen.

SCC

Citaat van: denistel op september 28, 2023, 16:46:49
als ie er in staat moet ie het wel waar maken en dat doet ie ook niet
ook geen kerel die duels wint en zijn team op sleeptouw neemt vind ik.
Zoals zojuist genoemd ben ik voorstander van Bergsma in onze huidige selectie, maar je hebt gelijk: dat is gebaseerd op zijn spel van de eerste wedstrijden vorig jaar. Absoluut niet van zijn huidige vorm/ spel.
Dus hij moet nu wel echt mouwen opstropen, zijn gevoel/ irritatie bij vorig seizoen en de gemaakte keuzes parkeren en (komt ie) zijn voeten laten spreken.

Bankzitter

Tol kan niet beter. Smand leert hopelijk nog van zijn fouten. Bergsma lijkt wel faalangst dus die moet je 5 wedstrijden erin zetten en duidelijk maken dat hij erin blijft wat er ook gebeurt. En van de vrouw van Ultee afblijven uiteraard  :zweep

Noordcambuur