Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 84
  • Total: 85
  • fred
84 gasten, 1 lid
fred

Cambuur Leeuwarden - Jong PSV Vrijdag 29 September 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 26, 2023, 12:20:17

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Vlampiep op september 29, 2023, 08:19:40
Als ik de redenatie van Sjors doortrek dan zou hij al in  mei zijn cong? hebben gekregen, want iedere wedstrijd die ik zag werd verloren.  :_schater
dat had normaal ook overal gebeurt.

sunderland

Citaat van: denistel op september 29, 2023, 04:02:15
f
fouten maken mag wat ik aan geef dat hij ook te lief is geen killer/slager of hoe
je het maar wilt noemen
en die andere 2 doen dat wel :_schater

Mike SCC

Citaat van: sunderland op september 29, 2023, 09:20:05
dat had normaal ook overal gebeurt.

Hadden ze misschien wel gedaan als Henk de Jong niet nog bij Cambuur onder contract had gestaan...

Vlampiep

Citaat van: sunderland op september 28, 2023, 21:33:01
Heb net even gehoord naar Sjors omdat ik benieuwd was naar zijn uitleg wb defensie.  Hij kijkt vooral naar data en waar de tegenaanval begint. Over Bergsma zei die dat het zo was dat hij 2 x inviel en 2x verlies. Tja ?  zo denkt hij dus. Dan denk ik, kijk naar alle weds en zie hoeveel fouten de anderen maken., en het zegt ook veel over dat hij een labtop trainer word genoemd. Van Hanegem zou dit tenenkrommend aanhoren. Maar als je zo denkt als Sjors is er geen speld tussen te krijgen. Wat wel heel duidelijk is dat hij zijn voorkeuren heeft zoals overigens iedere trainer
Ultee geeft het volgende aan in zijn voorbeschouwing op de wedstrijd. : Maar zo slecht als de uitslag misschien doet vermoeden vond ik het daarentegen niet. We hebben ons twee keer teruggeknokt van een achterstand en hebben uit het veldoverwicht ook echt veel kansen gecre?erd. Dat we de doelpunten te makkelijk tegen krijgen en dat we daarin veel volwassener moeten worden moge ook duidelijk zijn. :_schater
Je speelt tegen Jong Utrecht en komt 2 x achter te staan. Mef dergelijke redenatie heb je het niet begrepen. Het is knap dat je je 2 x weet eterug te vechten, maar niet te verkroppen dat je hem wel verliest. Hoezo kun je die wedstrijd dan niet zo slecht vinden.

oost

Citaat van: Vlampiep op september 29, 2023, 11:10:57
Ultee geeft het volgende aan in zijn voorbeschouwing op de wedstrijd. : Maar zo slecht als de uitslag misschien doet vermoeden vond ik het daarentegen niet. We hebben ons twee keer teruggeknokt van een achterstand en hebben uit het veldoverwicht ook echt veel kansen gecre?erd. Dat we de doelpunten te makkelijk tegen krijgen en dat we daarin veel volwassener moeten worden moge ook duidelijk zijn. :_schater
Je speelt tegen Jong Utrecht en komt 2 x achter te staan. Mef dergelijke redenatie heb je het niet begrepen. Het is knap dat je je 2 x weet eterug te vechten, maar niet te verkroppen dat je hem wel verliest. Hoezo kun je die wedstrijd dan niet zo slecht vinden.

Ook nog een fucking JONG ploeg :wall

Bankzitter

Citaat van: Mike SCC op september 29, 2023, 10:54:47
Hadden ze misschien wel gedaan als Henk de Jong niet nog bij Cambuur onder contract had gestaan...
'

Dat was het probleem , vermoed ik.
Een nieuwe trainer was alleen ingestapt met een contract tot 2025.
En dan was het nog veel lastiger om Henk voor de club te behouden.

nee,wel?

hoop toch wel dat we winne en niet weer de bietebult op gaan tegen een jong team anders sjorske mar efkes wisselen foor altied.

voor degene die ut vanavond weer in sien lege pan haalt om wederom met bekers op ut veld te gooien,wees oek even su sportief om dieself dearna even bij de steward te melden S.V.P bij voorbaat dank.

fijne wedstriid en een goed weekend allemaal |:)

denistel

sunderland

Citaat van: denistel op september 29, 2023, 13:54:30
nee ook niet
daarom dus. Ze zijn alle 3 slap inne duels maar Bergsma is verreweg de beste voetballer van de 3. Daarom zeg ik het ook steeds.

De Gast

Op veler verzoek vanavond de spits die nooit scoort maar waar het hele team zich aan optrekt aldus de kenner(s). Nou ik gaan er vanavond eens even voor zitten en er met speciale aandacht op letten.

Galdiano

Citaat van: De Gast op september 29, 2023, 15:42:27
Op veler verzoek vanavond de spits die nooit scoort maar waar het hele team zich aan optrekt aldus de kenner(s). Nou ik gaan er vanavond eens even voor zitten en er met speciale aandacht op letten.

Hij zal je verbazen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

neem het telraam maar mee hoevaak een bal via hem bij een medespeler komt. Dat is bij die andere spits op 1 hand te tellen. Alleen dat al. Hoop dat hij ook een penalty mag nemen  :devil

okkele

en iedereen wacht met spanning op je positieve verslag.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

laten we het hier maar gewoon weer over de wedstrijd hebben.

:0= hup sjors.

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

De Gast

Breij weer op rechts onder hetzelfde motto als Kaam en Hoedemakers vorig jaar? Ze mutte spelen.. dan maar op een stek waar ze niet tot hun recht komen.