Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
98 gasten, 5 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde

Cambuur Leeuwarden - Jong PSV Vrijdag 29 September 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 26, 2023, 12:20:17

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

sunderland

Citaat van: denistel op september 28, 2023, 16:46:49
als ie er in staat moet ie het wel waar maken en dat doet ie ook niet
ook geen kerel die duels wint en zijn team op sleeptouw neemt vind ik.
hij valt een paar x in en maakt es een fout. Hoeveel fouten mogen die andere 2 maken. Als Bergsma er 10 heeft gemaakt maken die andere 2 er wel 100. Dit kun je gewoon niet maken

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Galdiano op september 28, 2023, 16:46:15
Meer dan terecht dat Uldrikis eindelijk weer in de basis.  :thumbsup

Vanwege 3x aardige invalbeurtjes van 10 minuten :|

Maar wat maakt het ook uit. Het is toch lood om oud ijzer... Hij moet alleen de penalty's aan een ander overlaten.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 28, 2023, 19:45:51

Maar wat maakt het ook uit. Het is toch lood om oud ijzer... Hij moet alleen de penalty's aan een ander overlaten.
je ziet toch zelf ook wel dat als hij speelt de rest ervan profiteert. Via hem of omdat hij op andere manier gevaar stichtte. Smit brengt buiten zijn penalty,s helemaal niks in ons spel. Een paar x in de laatste 10 minuten dat ie wel goed speelde maar dan was het ook vaak omdat uldrikus al was ingevallen. Nogmaals iedere x als ze samen spelen ( en dan niet Smit aan de zijkant) hebben de tegenstanders hun handen meer dan vol. Penalty,s is ook een specialiteit maar breng dan verder ook meer. En meestal vallen ze beide prima in.

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 28, 2023, 19:45:51

krijgen we een strafschop de kans is heel groot Smit inbrengen  :thumbsup

De Gast

Citaat van: sunderland op september 28, 2023, 20:24:26
je ziet toch zelf ook wel dat als hij speelt de rest ervan profiteert. Via hem of omdat hij op andere manier gevaar stichtte.

:rodekaart

sunderland

Heb net even gehoord naar Sjors omdat ik benieuwd was naar zijn uitleg wb defensie.  Hij kijkt vooral naar data en waar de tegenaanval begint. Over Bergsma zei die dat het zo was dat hij 2 x inviel en 2x verlies. Tja ?  zo denkt hij dus. Dan denk ik, kijk naar alle weds en zie hoeveel fouten de anderen maken., en het zegt ook veel over dat hij een labtop trainer word genoemd. Van Hanegem zou dit tenenkrommend aanhoren. Maar als je zo denkt als Sjors is er geen speld tussen te krijgen. Wat wel heel duidelijk is dat hij zijn voorkeuren heeft zoals overigens iedere trainer

Bankzitter

Ze maken alle 3 fouten maar wel alle 3 om andere redenen.
Aan onervarenheid of gebrek aan kwaliteit kun je als trainer niet heel veel doen.
Aan onzekerheid wel. Ultee kan beter oude beelden bekijken met Bergsma om te zien hoeveel beter die kan als hij vertrouwen krijgt.

Holwerd voor Cambuur

je ziet toch zelf ook wel dat als hij speelt de rest ervan profiteert. Via hem of omdat hij op andere manier gevaar stichtte.

Dat is alleen gebeurd bij zijn laatste paar invalbeurtjes. Zijn laatste hele wedstrijden zag je dat totaal niet; en eigenlijk al bijna 2 jaar niet.

Beide proberen mag van mij ook wel eens hoor, bij gebrek aan buitens.

Holwerd voor Cambuur

okkele

Citaat van: sunderland op september 28, 2023, 14:51:03
Bergsma zal ook wel denken, de film word voor mij steeds slechter
dan denkt ie aan zn eigen niveau.
niks beter dan wat er nu staat.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel

Citaat van: sunderland op september 28, 2023, 19:39:06
hij valt een paar x in en maakt es een fout. Hoeveel fouten mogen die andere 2 maken. Als Bergsma er 10 heeft gemaakt maken die andere 2 er wel 100. Dit kun je gewoon niet maken
f
fouten maken mag wat ik aan geef dat hij ook te lief is geen killer/slager of hoe
je het maar wilt noemen

De Gast

Even terug naar een jaar geleden. In de eredivisie met Tol en Bergsma. Wat waren toen eigenlijk best tevreden met dit duo. Relatief weinig doelpunten tegen. Solide.

Poetser

Citaat van: De Gast op september 29, 2023, 06:57:08
Even terug naar een jaar geleden. In de eredivisie met Tol en Bergsma. Wat waren toen eigenlijk best tevreden met dit duo. Relatief weinig doelpunten tegen. Solide.

Vertrouwen.

Bij deze schoolmeester poept iedereen in z'n broek

Vlampiep

je ziet toch zelf ook wel dat als hij speelt de rest ervan profiteert. Via hem of omdat hij op andere manier gevaar stichtte. Smit brengt buiten zijn penalty,s helemaal niks in ons spel. Een paar x in de laatste 10 minuten dat ie wel goed speelde maar dan was het ook vaak omdat uldrikus al was ingevallen. Nogmaals iedere x als ze samen spelen ( en dan niet Smit aan de zijkant) hebben de tegenstanders hun handen meer dan vol. Penalty,s is ook een specialiteit maar breng dan verder ook meer. En meestal vallen ze beide prima in.
Als ik de redenatie van Sjors doortrek dan zou hij al in  mei zijn cong? hebben gekregen, want iedere wedstrijd die ik zag werd verloren.  :_schater