Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 15
  • Total: 15
15 gasten, 0 leden

Fc Dordrecht-SC Cambuur

Gestart door nee,wel?, september 30, 2023, 00:39:53

Vorige topic - Volgende topic

grijskijker

Citaat van: Bankzitter op oktober 07, 2023, 11:18:18
Dat is deels waar dat verdedigen een team effort is....  maar hoe lang is Ultee nu al bezig met Tol/Smand/Bergsma en hoe lang zie al steeds dezelfde persoonlijke fouten terugkomen. Met name in de fases in een wedstrijd waarin je niks mag weggeven of bij momenten als corners.

Excelsior uit was daarin wel het dieptepunt.... juist als het belangrijk is , zakt het centrale duo door het ijs. En dat gebeurt keer op keer.
Geen idee wat de oorzaak is, mentaal of anders maar dat dit niet goed komt onder Ultee is wel zeker.
Al traint Ultee nog 10 weken op verdedigen met Tol/Bergsma/Smand dat is trekken aan een dood paard.
Of het een andere trainer wel lukt weet je nooit, maar Ultee gaat dat zeker niet meer lukken.
Maar waarom konden de door jouw genoemde verdedigers het onder Henk en Pascal het wel?

Bankzitter

Er zit een verschil in de manier waarop we toen goals tegen kregen en onder Ultee.
Toen was het vaak ook pech hoe sommige goals vielen (en een keeper die houdbare ballen doorliet). Zoals ik zeg, nu gaat het juist mis op momenten dat je juist geen fouten mag maken. Vroeg in de wedstrijd, vlak voor rust, eind van de wedstrijd. En vaak door een persoonlijke fout.
Ik zie daar in ieder geval wel een patroon in.

grijskijker

Citaat van: Bankzitter op oktober 07, 2023, 11:30:54
Er zit een verschil in de manier waarop we toen goals tegen kregen en onder Ultee.
Toen was het vaak ook pech hoe sommige goals vielen (en een keeper die houdbare ballen doorliet). Zoals ik zeg, nu gaat het juist mis op momenten dat je juist geen fouten mag maken. Vroeg in de wedstrijd, vlak voor rust, eind van de wedstrijd. En vaak door een persoonlijke fout.
Ik zie daar in ieder geval wel een patroon in.
Dat heeft volgens mij te maken met vertrouwen...

oost

Is toch wel logisch een speler met veel zelfvertrouwen kan boven zichzelf uitstijgen. Loop je met de ziel onder je arm dan zak je sneller door de ondergrens

okkele

Citaat van: D.H.Skolten op oktober 06, 2023, 23:33:32
Ik ben benieuwd hoe we het volgend jaar gaan doen in een prachtig nieuw stadion,  of we dan geld hebben om serieus mee te gaan doen voor de eerste 2 plaatsen. We hebben nog mooie tijden voor ons , laten we ons daar op richten en dit seizoen jonge spelers ervaring op laten doen. Het beste moet nog komen!

|:)
mooi geschreven.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Vlampiep

Bosbaard heeft gisteravond voor 200% zijn gram kunnen halen op het bestuur van Cambuur en ik gun het hem van harte.

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op oktober 07, 2023, 11:23:46
Maar waarom konden de door jouw genoemde verdedigers het onder Henk en Pascal het wel?
hele goede vraag, ben benieuwd naar het antwoord

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op oktober 07, 2023, 11:10:19
Verdedigen doe je met het hele team en als een aantal middenvelder/aanvallers het laten afweten kom je achterin in de problemen. Alles staat en valt bij (zelf)vertrouwen en een stukje over mijn lijk mentaliteit.
dat klopt. Bij de 2 e ging cashi er heel slecht in dat kan gebeuren als back maar als je dan terug ziet is Tol als rechtercentraal nergens te bekennen. Die moet achter Cashi rugdekking geven. Onvoorstelbaar dat dit gebeurd in het betaalde voetbal.

Vlampiep

Citaat van: sunderland op oktober 07, 2023, 15:41:46
dat klopt. Bij de 2 e ging cashi er heel slecht in dat kan gebeuren als back maar als je dan terug ziet is Tol als rechtercentraal nergens te bekennen. Die moet achter Cashi rugdekking geven. Onvoorstelbaar dat dit gebeurd in het betaalde voetbal.
Na wel,10 x de samenvatting terug hebben gezien, kan ik alleen maar concluderen dat de verdediging bestaat uit allemaal pannenkoeken.
Niet ??n is goed genoeg voor het betaald voetbal.en dat kunnen we Ultee denk ik niet kwalijk nemen.
Ook onze aanvallers falen voor de goal en dat kunnen we Ultee ook niet kwalijk nemen. Er is misschien ook een te kort aan zelfvertrouwen en daar zou Ultee wel,de hand in moeten hebben. Er moet iets gebeuren, dus in dergelijke situaties vliegt de trainer er uit.
Waarom wordt Henk vanaf nu niet de People manager en Ultee de uitvoering van de gesprekken op het veld laten uitvoeren. Voorkom een dramatisch vetrek van Ultee en geeft Henk de ruimte om te herintreden. De assistenten kunnen mooi de pionnen en ander materiaal klaar zetten en opruimen, want meer olie hebben die niet in de lamp.

Poetser

Citaat van: Vlampiep op oktober 07, 2023, 19:10:31
Na wel,10 x de samenvatting terug hebben gezien, kan ik alleen maar concluderen dat de verdediging bestaat uit allemaal pannenkoeken.
Niet ??n is goed genoeg voor het betaald voetbal.en dat kunnen we Ultee denk ik niet kwalijk nemen.
Ook onze aanvallers falen voor de goal en dat kunnen we Ultee ook niet kwalijk nemen. Er is misschien ook een te kort aan zelfvertrouwen en daar zou Ultee wel,de hand in moeten hebben. Er moet iets gebeuren, dus in dergelijke situaties vliegt de trainer er uit.
Waarom wordt Henk vanaf nu niet de People manager en Ultee de uitvoering van de gesprekken op het veld laten uitvoeren. Voorkom een dramatisch vetrek van Ultee en geeft Henk de ruimte om te herintreden. De assistenten kunnen mooi de pionnen en ander materiaal klaar zetten en opruimen, want meer olie hebben die niet in de lamp.

Dit gebeurd er dus als je je spelers behandeld als robots en je gaat wisselen als je 3x een verkeerde pass geeft.

Hij heeft bij iedereen het zelfvertrouwen eruit gebeukt.

En eigenlijk is dat een prestatie op zich.

Henk haalt het beste uit z'n spelers. Deze schoolmeester met sien laptop het allerslechtste

Vlampiep

Citaat van: Poetser op oktober 07, 2023, 20:09:03
Dit gebeurd er dus als je je spelers behandeld als robots en je gaat wisselen als je 3x een verkeerde pass geeft.

Henk haalt het beste uit z'n spelers. Deze schoolmeester met sien laptop het allerslechtste
Om wat te leren of af te leren mutte je wel voldoeande olie in de lamp hewwe en dar twiefel ik wel an bij een stuk of wat.
Dat Sjors niet de goeie trainer foor oans is, is mij oek wel duudeluk,,maar dat mutte oans bestuur fewiete.

Bankzitter

Citaat van: Poetser op oktober 07, 2023, 20:09:03

Je beweert dit allemaal heel stellig maar het zijn allemaal maar aannames.
Behandelde hij Balk voor de wedstrijd tegen Den Bosch dan als een robot?

Ultee is niet zo'n slechte vent alleen wel een matige trainer en we hebben een veel betere klaarstaan.
Mee eens dat Henk voor de groep moet maar je schiet hier wel een stukje door met afbranden van Ultee.

De Gast

Citaat van: Vlampiep op oktober 07, 2023, 19:10:31

Dit opzetje hadden ze in juni moeten maken. Dan had je beide trainers denk ik nu in hun kracht (ervan uitgaande dat Sjors toch wel iets in z'n mars heeft). Vrees dat het daarvoor te laat is. Hij is nu al z'n geloofwaardigheid kwijt. Z'n rol is uitgespeeld.