Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 15
  • Total: 15
15 gasten, 0 leden

Fc Dordrecht-SC Cambuur

Gestart door nee,wel?, september 30, 2023, 00:39:53

Vorige topic - Volgende topic

nee,wel?

Aanstaande vrijdag avond speule we uut bij FC Dordrecht
Positieve aan deze uutpot is de autocombi hoe ut hoort met awaydays.

Maar in wat voor hoedanighied komt cambuur ten tonele?
Immers hoe dichter bij dordt hoe rotter het wordt.

Vermoedelijke opstelling:

1 mussenvanger
2 klaas cambuur met joint
3 pierewaaier
4 raaktnix
5 de lamme
6 de bliene
7 futloos
8 breij
9 blien peerd
10 inspiratieloos
11 bijna raak

Maar su at een wijs man ooit zei,  met de juiste energie en voorwaartse stappen in het proces kunnen we leveren

Oftewel in jip en janneke taal: nieuwe ronde nieuwe kansen nieuwe prijzen :clint

Bankzitter

3-4-3 beginnen... waarom wachten tot we achterstaan om dan pas 3-4-3 te spelen en dan loopt het ineens veel beter.
Sylla is er ook niet bij dus een linksachter mis je al. Zou sneu zijn voor het rechtbackie die het prima doet, maar zo doorgaan heeft ook geen zin.

Destroyer

Deze wordt ook pittig want Dordrecht is een echte underdog die goed presteert op dit moment met.een handjevol Feyenoord huurlingen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: nee,wel? op september 30, 2023, 00:39:53

8 breij

:_schater

Het ergste is dat na verlies tegen Jong PSV, Jong Utrecht en Helmond sport we nog maar twee punten achter nr 2 staan, zo erg...

Henk, held, bedankt

Noordcambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 30, 2023, 09:27:44
:_schater

Het ergste is dat na verlies tegen Jong PSV, Jong Utrecht en Helmond sport we nog maar twee punten achter nr 2 staan, zo erg...
dan moet je deze wel gaan winnen anders zak je nog verder weg?

EdsjeSCC

Keeper (loom om oud ijzer)
Caschili
Van Mullem
Bergsma
Poll
De Jong
Van Kaam
Breij
VdW
Smit
Balk

Inzetten op voetbal. Niet op energie

oost

GK 2 krokketen vangers 8P

Casili Van Mullem Bergsma poll
     Hilali breij Kaam
   Water drikes balk

Zoiets zou je  nog kunnen proberen, maar het middenveld blijft gewoon kut.

Bob Paisley

Ik denk dat van Mullem ook een prima oplossing is achterin
Maar dan gaat dan weer ten koste van je middenveld.   Dat is zo ontzettend uit balans
Van kaam is geen 6.    Dus in mijn ogen lastige keuze.   Van Mullem achterin of op 6

EdsjeSCC

Citaat van: Bob Paisley op september 30, 2023, 10:30:46
Ik denk dat van Mullem ook een prima oplossing is achterin
Maar dan gaat dan weer ten koste van je middenveld.   Dat is zo ontzettend uit balans
Van kaam is geen 6.    Dus in mijn ogen lastige keuze.   Van Mullem achterin of op 6

Het is nu ook niks.. en ik wil voetbal zien van achteruit ipv die kut lange ballen de godganse wedstrijd. De Jong scoort toch nooit dus probeer die maar eens op 6. Van Mullem en Bergsma erachter en kijken of het voetballend dan wel eens lukt

Dokkumer

De echte, dat lees je :devil

De Gast

Citaat van: oost op september 30, 2023, 10:04:43
GK 2 krokketen vangers 8P

Casili Van Mullem Bergsma poll
     Hilali breij Kaam
   Water drikes balk

Zoiets zou je  nog kunnen proberen, maar het middenveld blijft gewoon kut.

Je bedoelt dat het midden kut is zonder Breij.

Toch maar weer kans 5743 voor Uldrikis om er iets te maken? Ja je weet het nooit natuurlijk. Ik denk dat iemand van de daklozenopvang inmiddels wel een doelpuntje zou hebben gemaakt.
Smit gister gewoon weer prima ingevallen. Nummer 1 op tt 832/2  |:)

oost

Citaat van: De Gast op september 30, 2023, 11:12:58
Je bedoelt dat het midden kut is zonder Breij.

Toch maar weer kans 5743 voor Uldrikis om er iets te maken? Ja je weet het nooit natuurlijk. Ik denk dat iemand van de daklozenopvang inmiddels wel een doelpuntje zou hebben gemaakt.
Smit gister gewoon weer prima ingevallen. Nummer 1 op tt 832/2  |:)

Het aparte is, wanneer smit of drikes starten dat ze beiden tegenvallen. Wanneer 1 van beiden invalt doen ze het redelijk.
Met kut middenveld bedoel ik meer: Van mullem zorgt voor balans op het middenveld, maar we kunnen hem achterin ook goed gebruiken. Wanneer je hem een linie terugzet dan is het middenveld waarschijnlijk weer uit balans. Daarom zou ik hilali gewoon een keer proberen met breij en Kaam.
Minder dan de 1e helft tegen Jong Psv kan Bijna niet

grijskijker

Citaat van: Bankzitter op september 30, 2023, 09:25:08
3-4-3 beginnen... waarom wachten tot we achterstaan om dan pas 3-4-3 te spelen en dan loopt het ineens veel beter.
Sylla is er ook niet bij dus een linksachter mis je al. Zou sneu zijn voor het rechtbackie die het prima doet, maar zo doorgaan heeft ook geen zin.
In bal bezit 1-3-1-2-3-1, dus Van Mullem voor de verdediging en bal verlies moet hij zijn plek in de verdediging innemen en de spelers Breij en van Kaam inzakken en ruimtes kleinmaken. Dus deze 11 maar doen, Van Osch; Gaschili, Smand, Poll; Van Mullem; Van Kaam, de Jong; v/d Water, Breij, Balk; Smit.

De Gast

Citaat van: oost op september 30, 2023, 11:19:52
Het aparte is, wanneer smit of drikes starten dat ze beiden tegenvallen. Wanneer 1 van beiden invalt doen ze het redelijk.
Met kut middenveld bedoel ik meer: Van mullem zorgt voor balans op het middenveld, maar we kunnen hem achterin ook goed gebruiken. Wanneer je hem een linie terugzet dan is het middenveld waarschijnlijk weer uit balans. Daarom zou ik hilali gewoon een keer proberen met breij en Kaam.
Minder dan de 1e helft tegen Jong Psv kan Bijna niet

En dat is eigenlijk wat Sjors niet zal willen. Weer dingen gaan uitproberen. Wat hij de hele tweede seizoenshelft heeft gedaan en op is afgerekend.

Dordrecht cruciaal schat ik in.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: De Gast op september 30, 2023, 11:35:08
Dordrecht cruciaal schat ik in.

Eigenlijk is het uitstel van executie. Iedereen zie wel dat het qua prestaties niet beter gaat worden.

Enige manier die ik kan bedenken waarom Sjors hier in juni nog zou zitten, is dat ze bovenin zich hebben neergelegd bij een middenmoot klassering. Bij iets meer ambitie dan dat, haalt Sjors het einde niet.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021