Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
79 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Sc cambuur-nac

Gestart door nee,wel?, oktober 07, 2023, 13:17:20

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Hoorde van een supporter met een sk die in de rust het stadion binnen wilde omdat hij vanmiddag moest werken. Hij werd geweigerd op grond van beleid van Cambuur. Wat een arrogantie van een stel pluche bekleders die geen rekening wensen te houden met supporters die op andere tijden werken dan de hoerentijden die de ESPN eist ivm tv uitzending, maar wel pretenderen volksclub te zijn  :R

Tanjajeah

Citaat van: De Gast op oktober 15, 2023, 18:55:08
Na de 2-3 en de wissels was het gedaan. Alleen maar lange ballen, simpel te verdedigen. Al het voetbal er in ??n keer uit. Zonde!

Dit ja, zonde. Blijf gewoon voetballen, creeer je veel meer mee.

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op oktober 15, 2023, 21:00:20
Dat klopt Harry. Normaal gesproken eindigen we in het rechterrijtje, maar met ons aller geliefde Henk weet je het nooit.
denk er heel anders over. Je zag toch dat NAC de 2e helft helemaal niks had in te brengen. Als wij straks een goede serie neerzetten zullen we gewoon weer aan haken. Als je alle andere ploegen ziet zijn er misschien 5 beter

De Gast

Qua verliespunten 15de inmiddels. Het is beschamend. Als je alleen maar durft te voetballen als je kansloos achter staat kun je beter stoppen. Na 10 wedstrijden weet je ongeveer waar je staat en dat is hier.
Als je geluk hebt maakt Henk hier nog een middenmoter van.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sunderland op oktober 15, 2023, 21:49:43
Je zag toch dat NAC de 2e helft helemaal niks had in te brengen

0-3 voor. Lekker met 10 man in de eigen 16. Die hoefden ook helemaal niks meer in te brengen.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bernardo

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 15, 2023, 22:22:00
0-3 voor. Lekker met 10 man in de eigen 16. Die hoefden ook helemaal niks meer in te brengen.

Alsof NAC de eerste helft zo geweldig was, hoe wij de wedstrijd in een kwartier weggeven is schandalig.

Mike SCC

Dramatische wedstrijd, waarin je jezelf weer in de voet schiet door in 15 minuten de tijd weer de hele wedstrijd weg te geven. Hoogtepunt van de wedstrijd was de interactie van Nijhuis met de oosttribune  :_schater En de doelpunten van Breij mochten er ook wel wezen.

Henk de Jong heeft echt nog een paar weken de tijd nodig om het gebrek aan vertrouwen en voetbal in dit team te repareren. En het moet ook eens de goede kant op vallen. Dat missen we enorm - en dwingen we ook weinig af met al die tikkies terug.

papier

Citaat van: Mike SCC op oktober 15, 2023, 22:34:00
Dramatische wedstrijd, waarin je jezelf weer in de voet schiet door in 15 minuten de tijd weer de hele wedstrijd weg te geven. Hoogtepunt van de wedstrijd was de interactie van Nijhuis met de oosttribune  :_schater En de doelpunten van Breij mochten er ook wel wezen.

Henk de Jong heeft echt nog een paar weken de tijd nodig om het gebrek aan vertrouwen en voetbal in dit team te repareren. En het moet ook eens de goede kant op vallen. Dat missen we enorm - en dwingen we ook weinig af met al die tikkies terug.

Die tikkies terug horen ook bij het spel van Henk h?. Een paar jaar terug stond Calvin drie kwartier met z?n voet op de bal om de tegenstander te lokken en ruimte te cre?ren. Door terug te spelen probeer je hetzelfde. Er zat mi. al meer een idee achter, voortborduren en vertrouwen kweken. Zeker als een paar anderen terug zijn kan dat. Sylla op LB en een spits in de spits.

papier

Citaat van: Bernardo op oktober 15, 2023, 22:28:45
Alsof NAC de eerste helft zo geweldig was, hoe wij de wedstrijd in een kwartier weggeven is schandalig.

Nac wint omdat wij het weggeven. Niet omdat de het zelf afdwingen. Zij hebben echt maar 20 van de 90 minuten het betere van het spel gehad.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Bernardo op oktober 15, 2023, 22:28:45

Ook niet nee.. Tegenovergesteld zelfs; ik vond ze heel zwak. Zo'n Jong PSV was voetballend vele malen beter.

Maar ik snap de positieve stemming over de 2e helft gewoon niet helemaal. We waren wat feller, fanatieker dan in de 1e helft. Maar dat het voetballend beter l??k, kwam mijns inziens omdat zij niks meer hoefden te doen.

De Koe was slecht; Schaapman was goed lees ik hier. Tsja, ik weet het niet hoor. Ik denk dat als ze beide de andere helft hadden gespeeld, dat de kritieken ook andersom waren geweest.

PePe

Tikkie terug, daar onmiddellijk mee stoppen. Vol gas vooruit.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: papier op oktober 15, 2023, 22:46:47
Die tikkies terug horen ook bij het spel van Henk h?.

Ghehe ja mooi he. Naast mij een ouder iemand ook steeds: Speel nou vooruit! Vooruuuit!

Die gaat nog een fijne tijd hebben zolang Henk weer trainer is :_schater

V-man

Citaat van: Vlampiep op oktober 15, 2023, 21:33:58
Hoorde van een supporter met een sk die in de rust het stadion binnen wilde omdat hij vanmiddag moest werken. Hij werd geweigerd op grond van beleid van Cambuur. Wat een arrogantie van een stel pluche bekleders die geen rekening wensen te houden met supporters die op andere tijden werken dan de hoerentijden die de ESPN eist ivm tv uitzending, maar wel pretenderen volksclub te zijn  :R
Heb ik ook wel es meegemaakt. Seizoenkaart vergeten. Even terug om hem op te halen en bij terugkomst 1e helft al bezig en kwam er ternauwernood nog in. Lui aan de poort moeten wat dat betreft zeker "bijgepraat" worden.

Josli

Nu is er hier telkens hard geroepen om Henk. Dan verwonderd het me toch dat mensen roepen dat we op moeten houden met dat vertragen achterin. Zo heeft Henk dat 2 seizoenen lang gedaan en ook toen liepen mensen daar vaak over te zeuren. Maar dit is gewoon hoe Henk het wil doen. De spitsen lokken en dan proberen  de vrije man op het middenveld te vinden. Het is helemaal niet de bedoeling dat we opbouwen via de backs, dus die hoeven ook niet naar voren gedraaid te staan zoals ik hier eerder lees. Schouten en Mac waren hier heel goed in. En vooral ook Stevens.

Eigenlijk ging dit ook best goed het eerste gedeelte van de wedstrijd. Van Kaam en de Koe vond ik alleen erg matig. Hierdoor lukte het iedere keer niet om door te voetballen.
Helaas geven we vervolgens een paar doelpunten weg en zie je de moed in de schoenen zakken. De tweede helft komen we met een paar goede invallers nog een heel eind en hou ik er eigenlijk best een positief gevoel aan over.

Mike SCC

Citaat van: papier op oktober 15, 2023, 22:46:47
Die tikkies terug horen ook bij het spel van Henk h?. Een paar jaar terug stond Calvin drie kwartier met z?n voet op de bal om de tegenstander te lokken en ruimte te cre?ren. Door terug te spelen probeer je hetzelfde. Er zat mi. al meer een idee achter, voortborduren en vertrouwen kweken. Zeker als een paar anderen terug zijn kan dat. Sylla op LB en een spits in de spits.

In tactische zin en vanuit de opbouw vanaf een doeltrap oid snap ik het ook wel, veld lang maken, ruimtes tussen de linies vergroten, hopen op een gaatje en het cre?ren van een mannetje meer. Maar nu gebeurde het zelfs na een aanvallende corner waarbij alles en iedereen in de zestien meter van NAC stond bijvoorbeeld. Dat gaat me dan net iets te ver. Daarmee haal je het momentum ook weer uit zo'n situatie.