Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
93 gasten, 4 leden (1 verborgen)
justremco, DeBruyne, JantjeZ

Sc cambuur-nac

Gestart door nee,wel?, oktober 07, 2023, 13:17:20

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Ze waren heel bang dat het tegen NAC uit de hand zou lopen met Ultee. Ze hadden de dag na Jong psv al die netten besteld. Zit zelf ook op noord maar ik vind het een schande dat de hele tribune word gestraft en ik kan je vertellen dat als het een slecht zicht word die netten daar heel snel weg zijn want dat pikt niemand op Noord

Eewal

1. Het is belachelijk dat een wedstrijd wordt stilgelegd om bekertjes.
2. Het is belachelijk dat het mensen nog verbaast dat er netten komen te hangen.

Vlampiep

Citaat van: sunderland op oktober 12, 2023, 12:14:55
Ze waren heel bang dat het tegen NAC uit de hand zou lopen met Ultee. Ze hadden de dag na Jong psv al die netten besteld. Zit zelf ook op noord maar ik vind het een schande dat de hele tribune word gestraft en ik kan je vertellen dat als het een slecht zicht word die netten daar heel snel weg zijn want dat pikt niemand op Noord
Mooi verhaal Sunderland, maar ik pik het niet dat een stel randdebielen met bierbekers  gooien waarna de wedstrijd wordt stilgelegd.
Het reinigend vermogen op Noord had beter moeten werken, want je ziet wie de bekers gooien. Deze regel van de KNVB dombo's vind ik ook niets  maar hij is er dus handel er naar. Nu worden bij de thuiswedstrijden zo'n 75000 supporters gestraft door het aandoen van deze randdebielen.
En houd eens op met Ultee, die is weg .

janou

Wij pikken het wel dat er bekers het veld op gegooid worden waardoor de club wellicht boetes krijgt en de rest van de supporters gedupeerd wordt, Maar pikken het niet als de club netten neerhangt om dit te voorkomen? Lijkt mij een vreemde gang van zaken. Die netten hangen er niet voor de sier dan he.

LWD vak 7

Vraag me af hoe jij het dan wil Sunderland. Dit kon toch zo niet langer lijkt mij.

Andy King

In dat geval nog meer stadionverboden dus...

Destroyer

Citaat van: Eewal op oktober 12, 2023, 12:52:07
1. Het is belachelijk dat een wedstrijd wordt stilgelegd om bekertjes.
2. Het is belachelijk dat het mensen nog verbaast dat er netten komen te hangen.

Verbaasd niet, maar ik verdom het door een net voetbal te kijken. Betaal er dik voor. Volgend seizoen Ie je me niet meer op Noord iig.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: 666 op oktober 12, 2023, 08:47:53
Waarom de gehele tribune, het komt uit 1 hoek 2 vakken. nu wordt de gehele tribune gestraft.

Precies dankzij een stel Mongolen is iedereen de lul.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Beul B

100 euro statiegeld op een beker, gooien ze niet zo snel meer.

poelie-lwd

Kan iemand mij ook vertellen of er uberhaubt mensen eruit zijn geplukt die bekers hebben gegooid? M.a.w. is er gehandhaafd? Ik heb namelijk niet 1 x gezien dat er 'gooiers' werden afgevoerd.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

weestwel

Citaat van: Beul B op oktober 12, 2023, 15:05:34
100 euro statiegeld op een beker, gooien ze niet zo snel meer.

Staat volgens mij al ? 2000-, op als je gesnapt wordt, ik zou de doodstraf maar doen.

Vlampiep

Citaat van: weestwel op oktober 12, 2023, 15:53:30
Staat volgens mij al ? 2000-, op als je gesnapt wordt, ik zou de doodstraf maar doen.
Miskien knapt ut dur wel wat fan op. :fant

Zuid1991

Ze zijn nu bezig met de palen en netten voor noord...
Siet er niet uut, net een vangnet met vele palen...
Hopelijk ist zeer tijdelijk want dit is echt kut voor alle lui op noord...

rvw

Gewoon geen drinken mee de tribune op.
Drink maar voor ,in de rust of na de wedstrijd .

sunderland

Citaat van: Vlampiep op oktober 12, 2023, 12:56:37
Mooi verhaal Sunderland, maar ik pik het niet dat een stel randdebielen met bierbekers  gooien waarna de wedstrijd wordt stilgelegd.
Het reinigend vermogen op Noord had beter moeten werken, want je ziet wie de bekers gooien. Deze regel van de KNVB dombo's vind ik ook niets  maar hij is er dus handel er naar. Nu worden bij de thuiswedstrijden zo'n 75000 supporters gestraft door het aandoen van deze randdebielen.
En houd eens op met Ultee, die is weg .
kan er niks aan doen. Die vent heeft zoveel weekenden verneukt. Probeer het niet meer te doen