Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
72 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Sc cambuur-nac

Gestart door nee,wel?, oktober 07, 2023, 13:17:20

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Eewal op oktober 15, 2023, 18:51:43
in zo'n kutseizoen is een kinderhand snel gevuld...
?

sunderland

Citaat van: nee,wel? op oktober 15, 2023, 17:43:05
Ut Henk de jong skok effekt :_schater :proost man man wat bin wij slecht
dit was in de rust , en wat vond jij van de 2e helft? :_schater

sunderland

Wij hebben een hele matige keeper met 1 fantastische redding dat wel

drg

Hele tweede helft heb ik NAC volgens mij maar 2x op onze helft gezien, was een prima helft na een zeer teleurstellende eerste. Maar helaas wel met te weinig afmakers.

Caschili en Breij super hard gevochten en super belangrijk geweest, die staan nu volgens mij wel op de goeie plekken. Ik heb in ieder geval meer vertrouwen in de rest van het seizoen dan met Ultee het geval was.

Bankzitter

Centraal duo is het enige probleem dat Henk moet oplossen. We scoren er echt wel genoeg, geven niet eens zo gek veel kansen weg, maar alles vliegt er in.

vOSch kon weinig aan de tegengoals doen, had nog 2 prima reddingen.
Caschili speelt een hele goede wedstrijd, genoten van die jongen. Poll beste wedstrijd tot nu toe.
vKaam goed, helaas nooit beslissend. Schaapman viel prima in.
Breij inmiddels 10 goals+assists, meest waardevolle speler in de KKD...
vdWater goed, Balk nuttig en Kooistra weer een knappe invalbeurt.

We speelden niet zo slecht als de score doet vermoeden.

wiekie1969

Ik zag Tol binnen 5 minuten 6 duels winnen. Het ie niet 1 keer deen onder Ultee.

R058

Citaat van: wiekie1969 op oktober 15, 2023, 19:23:21
Ik zag Tol binnen 5 minuten 6 duels winnen. Het ie niet 1 keer deen onder Ultee.
Die viel echt erg goed in ja. Smand is wel klaar denk ik. Die bal die hij ook vooruit speelde bij de 0-2. Hoe haal je het in je hoofd?

wiekie1969

Citaat van: Bankzitter op oktober 15, 2023, 19:19:55
Centraal duo is het enige probleem dat Henk moet oplossen. We scoren er echt wel genoeg, geven niet eens zo gek veel kansen weg, maar alles vliegt er in.

Caschili speelt een hele goede wedstrijd, genoten van die jongen. Poll beste wedstrijd tot nu toe.

.

Tot aan de 0-1 waren we de betere ploeg. Daarna knapte er mentaal wat. 1 en al gelatenheid tot de rust. Tweede helft is Nac helemaal zoek gespeeld. En we missen ook nog eens 5 man. Alle respect hoe je de tweede helft hebt gespeeld.

anderszchristian

Geflatteerde ruststand, was niet veel aan de hand tot het moment dat van der Water zijn man voor de derde keer liet lopen. Tweede helft merk je dat we geen echte spits in de punt hadden staan, waardoor iedere voorzet of corner eigenlijk zinloos was. Genoten van Gaschili, wat een energie en eigenlijk zonde van zijn kwaliteiten dat hij op de back speelt. Hopelijk halen we een fatsoenlijke back in de winter en komt hij in de stofzuiger rol achter de Jong en van Kaam. Pluim voor de sfeer vanaf de tribunes na de 1-3, ondanks het verlies genoten van de tweede helft!

Harry L.

Ik vond het weer niet om aan te gluren, wat een armoede tegen een hele matige tegenstander. Tweede helft was het de dood of de gladiolen en maak je er twee. Enige lichtpuntje voor mij was Schaapman, veel vaker spelen wat mij betreft.

Destroyer

Gewoon weggegeven in laatste 20 minuten eerste helft en ow ow ow wat stonden we daar debiel in de verdediging op te bouwen.... Amateuristisch.

Maar tweede helft knap herpakt, veel strijd en tweede balen gepakt. Helaas net niet genoeg voor de gelijkmaker...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

denistel

Citaat van: Harry L. op oktober 15, 2023, 19:35:31
Ik vond het weer niet om aan te gluren, wat een armoede tegen een hele matige tegenstander. Tweede helft was het de dood of de gladiolen en maak je er twee. Enige lichtpuntje voor mij was Schaapman, veel vaker spelen wat mij betreft.

Tuurlijk die speelt alles in 1x en voor uit ook Kooistra liet weer goede dingen zien.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op oktober 15, 2023, 19:19:55

ik vond van Kaam een dramatische 1 e helft spelen. Aanvoerder onwaardig.

Destroyer

Citaat van: R058 op oktober 15, 2023, 19:25:04
Die viel echt erg goed in ja. Smand is wel klaar denk ik. Die bal die hij ook vooruit speelde bij de 0-2. Hoe haal je het in je hoofd?

Dat was echt een fale actie idd

Destroyer

Citaat van: sunderland op oktober 15, 2023, 19:42:06
ik vond van Kaam een dramatische 1 e helft spelen. Aanvoerder onwaardig.

Ja klopt die zat er heel slecht in