Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
50 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

MVV - SC Cambuur vrijdag 20-10-23 20.00uur

Gestart door grijskijker, oktober 16, 2023, 10:17:57

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op oktober 22, 2023, 19:33:26
Als v/d Water cruciale fouten maakt mag dat benoemd worden vind ik...
Dat spelers soms fouten maken kan ik wel mee leven, als ze er maar van leren.

grijskijker

Citaat van: Vlampiep op oktober 22, 2023, 20:06:16
Dat spelers soms fouten maken kan ik wel mee leven, als ze er maar van leren.
Emmen, Jong PSV, MVV, Dordrecht en ik zal wel iets vergeten nog, maar dit is alleen dit seizoen...

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op oktober 22, 2023, 20:38:02
Emmen, Jong PSV, MVV, Dordrecht en ik zal wel iets vergeten nog, maar dit is alleen dit seizoen...
Als je niet van de fouten kunt leren is het over en uit, maar bij herhaald opgesteld te worden zegt dat ook wel iets van een tS.

Bankzitter

En Reijnen die niet voor meer opties op de vleugel heeft gezorgd.
Dat zal te maken hebben met de late verkoop van Bangura dat dit niet is gelukt.

Drumfather SCC

Citaat van: Bankzitter op oktober 23, 2023, 11:23:34
En Reijnen die niet voor meer opties op de vleugel heeft gezorgd.
Dat zal te maken hebben met de late verkoop van Bangura dat dit niet is gelukt.

3e keeper was belangrijker  :_schater

Een goede CV of een vleugel is pass?
Hest niks aan  :devil

KEEPERS MUTTEN WE HEWWE!

cambuurmania

Het is gewoon een foute inschatting geweest dat het achterin goed genoeg was.
Ze dachten we komen uit de eredivisie gaat het allemaal wat trager,is goed genoeg.
De keeper is sinds Stevens al een probleem wat mis ik die man,altijd een zekerheid.
Bangura was niet te houden,Sylla blijft nog steeds afwachten en Poll kan er niks van.
Dus links is nog steeds een probleem.
Centraal Bergsma is een slechte uitvoering van Schouten,Smans is gewoon niet goed genoeg voor dit nivo.
Tol is een en al onrust geen schim meer dan de man bij Volendam,De Koe is nog niet echt over te oordelen.
Caschilli is het enige echte lichtpuntje,publieksspeler pur sang.
Vd Meer amateurnivo kan niks.
Hier zijn dus echte fouten gemaakt,staat het achterin goed,de kansen komen wel zie het aantal goals.

grijskijker

Citaat van: cambuurmania op oktober 23, 2023, 11:44:16
Ze dachten we komen uit de eredivisie gaat het allemaal wat trager,is goed genoeg.
De keeper is sinds Stevens al een probleem wat mis ik die man,altijd een zekerheid.
Bangura was niet te houden,Sylla blijft nog steeds afwachten en Poll kan er niks van.
Centraal Bergsma is een slechte uitvoering van Schouten,Smans is gewoon niet goed genoeg voor dit nivo.
Tol is een en al onrust geen schim meer dan de man bij Volendam,De Koe is nog niet echt over te oordelen.
Hier zijn dus echte fouten gemaakt,staat het achterin goed,de kansen komen wel zie het aantal goals.
Misschien even terug lezen wat mensen schrijven die ik voetbalinhoudelijk hoger inschat dan wat jij aan het bazelen bent. Man o man wat een niveau.... zeiken om te zeiken!!

Eewal

Citaat van: Grijskijkert op oktober 23, 2023, 12:22:25
Misschien even terug lezen wat mensen schrijven die ik voetbalinhoudelijk hoger inschat dan wat jij aan het bazelen bent. Man o man wat een niveau.... zeiken om te zeiken!!
hij heeft gewoon gelijk..

sunderland

Citaat van: cambuurmania op oktober 23, 2023, 11:44:16
ben het met het meeste best eens. Wb Smand, zou hem nog wel de kans geven om met Henk te trainen. Daar oordeel ik rond de winterstop over

cambuurmania

Citaat van: Grijskijkert op oktober 23, 2023, 12:22:25

Hahaha Louitje van Gaal,eindelijk maak ik t ook eens mee,mensen afzeiken wat niet uit jou straatje komt.
Benieuwd wanneer je weer eens weg gaat om meteen weer terug te komen.
Wat een graftak ben jij.

grijskijker

Citaat van: Eewal op oktober 23, 2023, 12:26:46
hij heeft gewoon gelijk..
:thumbsup
Citaat van: sunderland op oktober 23, 2023, 12:32:44
ben het met het meeste best eens. Wb Smand, zou hem nog wel de kans geven om met Henk te trainen. Daar oordeel ik rond de winterstop over
Dus dat we veel tegendoelpunten tegen krijgen ligt alleen aan de verdediging en niet aan de terug wandelende middenvelders/aanvallers. Tol viel goed in tegen jong PSV en was tegen MVV ook prima. Over de Koe niet kunnen oordelen maar over Poll wel, mag ik het bijzonder vinden?

Bernardo

Poll heeft nu toch 3/4 wedstrijden de kans gehad, iedereen kan zien dat hij (op dit moment) gewoon niet goed genoeg is. De Koe heeft 1 helft de kans gekregen en niet eens op zijn eigen positie. Dus snap dat wel.

grijskijker

Citaat van: cambuurmania op oktober 23, 2023, 12:48:45Hahaha Louitje van Gaal,eindelijk maak ik t ook eens mee,mensen afzeiken wat niet uit jou straatje komt.
Benieuwd wanneer je weer eens weg gaat om meteen weer terug te komen.
Wat een graftak ben jij.

Niveautje hoor...je kan zo te zien niet echt tegen kritiek terwijl de kritiek die je geeft lachwekkend is en inhoudsloos en iedereen die het niet met je eens is een graftak noemen staat je netjes.

grijskijker

Citaat van: Bernardo op oktober 23, 2023, 13:07:59
Poll heeft nu toch 3/4 wedstrijden de kans gehad, iedereen kan zien dat hij (op dit moment) gewoon niet goed genoeg is. De Koe heeft 1 helft de kans gekregen en niet eens op zijn eigen positie. Dus snap dat wel.
2 wedstrijden en een uur over de andere 2 wedstrijden, en er is een verschil tussen, van nog niet goed genoeg of kan er helemaal niets van....

roepieh

Pfff verwijderknopje was weer ingedrukt?